خانه و آشپزخانه

بهترین مدل زودپز پارس استیل جدید + معرفی 7 مدل پرفروش ارزان

اگر قصد خرید زودپز باکیفیت و استاندارد را دارید، مدل زودپزهای پارس استیل یکی از بهترین برندهای خوشنام و با کیفیت ایرانی است. که در بین انواع برندهای ایرانی و خارجی از لحاظ قیمت و کیفیت در سطح پرفروش ترین محصولات قرار گرفته‌اند. برند پارس استیل در بین ایرانیان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. در ادامه بیشتر به معرفی برند پارس استیل و انواع مدل زودپز پارس استیل می پردازیم. از لحاظ استاندارد و کارایی زودپزهای برند پارس استیل را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با مدل های متنوع زودپز این برند آشنا خواهیم شد.

زودپز از لوازم پخت و پز آشپزخانه است که هنگام خرید باید با دقت بیشتری این وسیله را تهیه کرد. برای خرید زودپز بی خطر، پیشنهاد میکنم انواع زودپزهای ایرانی و خارجی را با راهنمای کامل خرید در در مقاله ای با عنوان زودپز خوب چی بخرم مطالعه کنید.

قبل از این که به معرفی برند پارس استیل بپردازیم. در پاسخ به سوال بهترین زودپز ایرانی بازار کدام است؟ ما پیش تر انواع زودپزهای ایرانی و خارجی را بررسی کردیم در مقاله ای لیستی از زودپزهای موجود بازار را آماده کرده ایم. برای اطلاعات بیشتر از برندهای دیگر قبل از این که به معرفی برند پارس استیل بپردازیم. راهنمای کامل خرید را در مقاله با عنوان زودپز خوب چی بخرم ببینید.

زودپز برند پارس استیل

شرکت ایرانی پارس استیل، از اولین تولید کنندگان قابلمه و زودپزهایی ایرانی است که از سال 1363 فعالیت این شرکت شروع شد و با تولید انواع مدل زودپز مارک پارس استیل را در چندین نوع ست زودپز دوقلو و تکی را با ظرفیت‌های مختلف را به بازار عرضه کرد. تا با تنوع مدل زودپز در ظرفیت 3 تا 12 لیتری نیازهای خانواده های کم جمعیت و پرجمعیت را برظرف کند.

پرفروش ترین مدل زودپز پارس استیل

برند پارس استیل با بیش از دو دهه فعالیت در ساخت سری های مختلف زودپزهای تک دسته و دوسته توانسته زودپزهایی با گنجایش 3، 4، 8 و 12 لیتری را با جنس کفه سه لایه و نوع بدنه استیل ضد زنگ را تولید کرده است. همه مدل‌های آن دارای تاییدیه و نشان استاندارد هستند. میتوان گفت تمام زودپزهای پارس استیل با وجود نشان استاندارد، کیفیت بالا و قیمت مناسب جزو پرفروش ترین محصولات این برند هستند.

جدیدترین سری زودپز پارس استیل

  • زودپز دوقلو پارس استیل مدل CHEF
  • زودپز پارس استیل گنجایش 4.5 لیتر
  • زودپز پارس استیل مدل پرشیا – گنجایش 6 لیتر
  • ست زودپز پارس استیل گنجایش 7 لیتر

زودپز پارس استیل شف

کیفیت زودپز پارس استیل خوبه بخریم؟

همانطور که میدانید برندهای خارجی و ایرانی زیادی انواع مدل زودپز را تولید می‌کنند. اما برند پارس استیل یکی از برندهای معتبر و خوشنام ایرانی که انواع مدل زودپز بی خطر را با بهترین متریال استیل ضد زنگ با سوپاپ و واشر باکیفیت و عملکرد پخت سریع موجب رضایت خریداران شده‌اند. با وجود کیفیت خوب و قیمت مناسب زودپز ایرانی برند پارس استیل کمتر افراد به دنبال برندهای دیگر هستند.

بهترین مدل زودپز برند پارس استیل کدام است؟

برند پارس استیل طی سال‌های متمادی همواره در تلاش بوده تا بهترین زودپزهای پارس استیل را در مدل‌های متنوع تک دسته، دوسته و کلیپسی را با گنجایش مختلف تولید می کند. و با طراحی سیستم تخلیه فشار برای زودپز، ایمنی مدل زودپزهای پارس استیل را تامین کرده است. زودپزهای پارس استیل از کم صداترین زودپزهای بازار هستندکه در صدر لیست بهترین زودپزهای ایرانی قرار گرفته اند.

زودپز دوقلو پارس استیل خوبه بخریم یا ساده؟

زودپز دوقلو بخریم یا ساده؟ یکی از سوالات پرتکراری که هنگام خرید زودپز برای اغلب خریداران پیش می آید. زودپزهای دوقلو در واقع دو ظرف با گنجایش کوچک و بزرگ هستندکه با یک درب شیشه ای قابلمه و درب زودپز یک ست کامل هستند. البته که زودپزهای دوقلو از کارایی و قیمت بیشتری نسبت به مدل زودپزهای تکی ساده را دارند.

اما زودپزهای دوقلو و ساده هر دو از توع متریال ساخت و عملکرد پخت تفاوتی ندارند. بنابر این خرید زودپز دوقلو و یا تکی ساده بستگی به نیاز شما خواهد داشت که اگر در حجم و دفعات بیشتری از زودپز استفاده میکنید زودپزهای دوقلو میتواند کارایی بیشتری داشته باشند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک زودپز آلمانی

قیمت زودپز پارس استیل چقدره؟

پارس استیل یک برند کاملا ایرانی است. که با وجود استفاده از مواد اولیه ساخت و تولید ملی از لحاظ قیمت تمام شده نسبت به برندهای خارجی بسیار مقرون یه صرفه تر هستند. در این قسمت 7 مدل پرفروش زودپز پارس استیل را آماده کرده ایم. میتوانید با توجه به نیازتان مدل زودپز مناسب را انتخاب کنید.

لیست قیمت و خرید زودپز پارس استیل اصل تمام استیل

درحال دریافت محصولات منتخب ...

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک زودپز خارجی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا