خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس + خرید 5 مدل پرفروش جاروبرقی فیلیپس

بررسی کیفیت جاروبرقی فیلیپس

جارو برقی فیلیپس خوبه؟ جاروبرقی فیلیپس ساخت کجاست؟ جاروبرقی فیلیپس کدوم مدلش خوبه؟ یکی از برندهای باسابقه و خوشنام لوازم خانگی مارک فیلیپس است. که محصولاتی با کیفیت وارد بازار کرده از جمله مدل جاروبرقی فیلیپس که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این مطلب قصد داریم به بررسی انواع مدل جاروبرقی فیلیپس بپردازیم. و سعی بر این داریم سوالات پر تکرار برای خرید جاروبرقی فیلیپس را پاسخ دهیم. از بین مدل‌های مختلف جارو برقی فیلیپس که ویژگی‌های تقریبا شبیه به هم را دارند، بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس را معرفی کنیم.

جاروبرقی فیلیپس ساخت کجاست؟

فیلیپس یکی از برندهای شناخته شده و معتبر تولید کننده انواع لوازم برقی خانه است. که در سال 1891 در کشور هلند و شهر آمستردام فعالیت خود را در تولید لوازم خانگی شروع کرد. و در پاسخ به این سوال که فیلیپس ساخت هلند است یا لهستان؟ باید بگویم برند فیلیپس پس از پیشرفت و تولید محصولات با کیفیت توانست محدوده فعالیت خود را گسترش دهد و در کشورهای دیگر محصولات برند فیلیپس را تولید کند. میتوان این گونه بیان کرد که جاروبرقی فیلیپس لهستان نیز تحت لیسانس هلند و با همان ویژگی تولید می‌شوند.

بهترین جاروبرقی های سامسونگ جارو برقی سامسونگ مدل Prince 3قیمت خرید جاروبرقی‌سامسونگ‌دیجیکالا
بهترین جاروبرقی های دوو جاروبرقی دووقیمت خرید جاروبرقی دوو در دیجیکالا
بهترین جاروبرقی های فیلیپس جاروبرقی فیلیپسقیمت خرید جاروبرقی فیلیپس دیجیکالا
بهترین جاروبرقی های سپاهانجاروبرقی سطلی سپاهان جارو مدل شکوفهقیمت خرید جاروبرقی سپاهان دیجیکالا
بهترین جاروبرقی های پارس خزرجاروبرقی پارس خزر قیمت خرید جاروبرقی پارس خزر دیجیکالا

انواع جاروبرقی فیلیپس

همانطور که قبلا اشاره شد، برند فیلیپس توانسته انواع لوازم برقی خانگی را تولید کند که مدل جاروبرقی‌های فیلیپس نمونه‌هایی از محصولات این برند هستند. که با ویژگی‌های خاص و منحصر بفرد و کیفیت بالا در بازارهای جهانی عرضه شده‌اند. در ادامه آخرین مدل جاروبرقی فیلیپس را با نظرات خریدارن معرفی خواهیم کرد.

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174/01

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174/01
جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174/01

کاربر دیجی‌کالا: ما این جارو برقی سال نود ۴۰۰ تومن خریدیم و الان هم مثل روز اولش کار میکنه خیلی پرقدرت و بی صدا و با کیفیت و دو تا سری هم روش بود

فیروزه باقری: من این جاروبرقی رو ۴ سال پیش از یک فروشگاه معتبر برا جهیزیه‌ام خریدم و به نظرم بهترین وسیله برقی جهیزیه‌ام بوده ، فوق العاده ازش راضیم و به همه پیشنهاد می‌کنم که حتما بخرید به هیچ عنوان پشیمون نمیشید.

آذر فخری: عالی ما وقتی 900 هزار تومان بود خریدیم و هنوز مثل روز اول خوب کار میکنه


جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170
جاروبرقی فیلیپس مدل FC9170

کابر دیجی کالا: من ۱۰ ساله که این مدل جاروبرقی رو دارم استفاده میکنم.عالیه خیلی ازش راضیم تو این مدت. مکش بالا‌و صدای کم

مکش و قدرت خوبی داره صرفنظر از قیمتش

کاربر دیجی‌کالا: من این جاروبرقی رو همین امروز گرفتم بعد از فقط یک بار تست فقط میتونم بگم ک کمترین حالت قدرتش کاملا کافیه و فرش رو بلند میکنه و توو این حالت میشه گفت صدای خیلی خیلی کمی داره توو حالت قدرت زیاد ک جوری میچسبه به فرش ک نه میشه جدا کرد و نه جارو کرد صداش توو قدرت بالا هم کاملا مناسبه و کم به نظر من اصلا از دست ندین اگه عمر مناسبی داشته باشه و خرابی و… نداشته باشه واقعا رو دستش جارو برقی وجود نداره و اینم بگم ک این مدل و مدل fc 9174جز این ک یه سری بیشتر داره هیچ تفاوتی ندارن . قدرت بسیار بسیار بالا، صدای کم،همه چی عالی


جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174
جاروبرقی فیلیپس مدل FC9174

المیرا لشگری: جارو برقی فیلیپس عالیه دارای دو سر عالی که کل موهای رو فرش رو جمع میکنه و البته پرقدرت و کم صدا من این جارو برقی رو از بیرون خریدم ولی خیلی راضیم بهترین انتخابم بود

محمدرضا خیری: من از دیجی نگرفتم. اما بسیار عالیه. خیلی جارو کشیدن باهاش راحته. سری مخصوص جمع کردن مو داره که به راحتی هرچی مو و نخ به موکت و فرش چسبیده باشه رو جمع میکنه و هیچی باقی نمی مونه. اما چون این سری یک قسمت چرخان داره کمی تولید صدا میکنه. اما صدای خود جاروبرقی بسیییار کمه. خیلی سبک و جارو کشیدن باهاش راحته. روی فرش به راحتی حرکت میکنه. فقط دسته ش یکم خسته کننده ست که شاید بهش عادت کنم دیگه اذیت نکنه( اما در کل مشکل ساز نیست و خیلی راحته )


آخرین مدل جاروبرقی فیلیپس
آخرین مدل جاروبرقی فیلیپس

آخرین مدل جاروبرقی فیلیپس

جاروبرقی فیلیپس مدل FC9177 یکی از بهترین مدل‌های جاروبرقی فیلیپس موجود در بازار است و با قابلیت های جاروکشی پرقدرت از آخرین مدل جاروبرقی فیلیپس شرکت فیلیپس است که با طراحی عالی و موتور بسیار قدرتمند توانایی بسیار مناسبی برای نظافت فضاهای بزرگ را دارد، که خرید این مدل انتخاب بسیار خوبی می‌تواند باشد.

تفاوت جاروبرقی فیلیپس 9170 با مدل 9174

دو مدل جارو برقی فلیپس ار چندین جهت به هم شباهت دارند. به این دلیل برای اغلب خریداران این سوال پیش می‌آید که تفاوت ارو برقی فیلیپس 9170 با مدل 9174 چیست؟ در مود این دو مدل جارو برقی می توان گفت تفاوتی که در نوع عملکرد جارو برقی تاثیر داشته باشد ندارند. مکش و قدرت موتور هر دو یکسان است تفاوت این دو مدل در وزن و نوع فیلتر است.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مدل جارو برقی دوو

کیفیت جارو برقی فیلیپس خوبه بخرم؟

در این مطلب تقریبا با برند فیلپس آشنا شدیم و چند مدل نیز معرفی شده است. این سوال که جاروبرقی فیلیپس خوبه؟ باید گفت جاروبرقی فیلیپس با کیفیت بالا توجه‌ها را به این برند جلب کند. ویژگی‌های نظیر:

ویژگی جاروبرقی فیلیپس

  • تنوع رنگبندی
  • طراحی ظاهری زیبا
  • قدرت موتور بالا
  • مکش برابر با 500 وات
  • گنجایش مخزن چهار لیتری
  • فیلتر هپا

بهترین مدل جارو برقی فلیپس

فیلیپس از ویژگی‌های ایده ال برای یک جارو برقی خانگی برخوردار است. و اینکه کدام مدل جاروبرقی فیلیپس خوبه؟ از بین مدل‌هایی که در بازار وجود دارد و ما هم در این مقاله بررسی کردیم. می‌توانید با توجه به انتظار، نیاز و هزینه خود مناسب‌ترین مدل جاروبرقی فیلیپس را انتخاب کنید.

جارو برقی فیلیپس لهستان

جاروبرقی فیلیپس لهستان خوبه؟ جاروبرقی‌های فیلیپس تولید لهستان با همان ویژگی‌های جاروبرقی فلیپس تحت لیسانس هلند در کشور لهستان تولید می‌شوند. به همین دلیل کیفیت جاروبرقی‌های برند فلیپس یکی می‌باشند.

خدمات پس از فروش و گارانتی جاروبرقی فلیپس

فلیپس همانند دیگر برندهای تولید کننده سعی دارد خدمات پس از فروش خود را برای مشتریان خود در کشورهای مختلف در نظر بگیرد. که نمایندگی فیلیپس با 6 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش را در ایران فعال دارد. پشتیبانی این تیم به صورت 24 ساعته می باشد.

قیمت جاروبرقی فیلیپس

جاروبرقی فیلیپس با توجه به کیفیت بالای این محصولات از قیمت مقرون به صرفه‌ای برخوردارند. اگر شما هم به دنبال جاروبرقی با کیفیت و قیمت مناسب هستید، مدل‌های جاروبرقی‌ فلیپس گزینه ایده ال برای خانه هستند. که ما برای سهولت انتخاب و خرید انواع مدل جاروبرقی فیلیپس را در این قسمت لیست کرده‌ایم. برای دیدن مشخصات کاملتر و قیمت روز می‌توانید مدل مد نظرتان را انتخاب و روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا