خانه و آشپزخانه

بهترین بخاری گازی نیک کالا + 17 مدل پرفروش سال

برند نیک کالا به عنوان یک برند شناخته شده و خوشنام ایرانی، در سطح خاورمیانه نیز با تولید بهترین بخاری نیک کالا، شومینه، هوشمند و سایر محصولات گرمایشی از محبوبیت بالای برخوردار است. هدف ما در این مقاله معرفی و بررسی انواع مدل بخاری گازی نیک کالا است. که با توجه به تنوع بخاری گازی دیواری، دودکش دار و بدونه دودکش نیک کالا انتخاب بهترین بخاری نیک کالا مطابق با هزینه و شرایط و فضای نصب بخاری اهمیت ویژه‌ای دارد. اگر شما هم قصد خرید بخاری گازی نیک کالا را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی برند نیک کالا

برند نیک کالا یکی از برندهای برتر در زمینه تولید لوازم گرمایشی در ایران است. با بیش از 5 دهه سابقه توانسته در صنعت تولید بخاری، شومینه و اجاق گاز با اتکا بر دانش و تجربه متخصصان محصولاتی با کیفیت و ایمنی بالا را با استاندارد به بازار ایران و منطقه خاورمیانه ارائه کند.

انواع بخاری گازی نیک کالا

برند نیک کالا همواره سعی بر این داشته که علاوه بر کیفیت بالای محصولات این برند، انواع مدل بخاری نیک کالا جدید را با توجه به شناخت نیاز مشتریان با مدل و طرح‌های متنوعی را ارائه کند. مدل‌های بخاری گازی نیک کالا شامل:

  1. بخاری دیواری نیک کالا
  2. بخاری گازی نیک کالا با دودکش
  3. بخاری نیک کالا بدون دودکش
  4. بخاری نیک کالا شومینه ای
  5. بخاری هوشمند نیک کالا

بهترین مدل بخاری گازی نیک کالا کدومه؟

مدل بخاری‌های نیک کالا از برندهایی است که شما هم حتما نمونه محصولات این برند را در اغلب خانه‌های ایرانی دیده‌اید. و با کیفیت بالای محصولات نیک کالا آشنا هستید. و اما اینکه بهترین مدل بخاری گازی نیک کالا کدومه؟ برای انتخاب بهترین مدل بخاری گازی نیک کالا با اطمینان کامل از ایمنی بخاری گازی نیک کالا را باید با توجه به فضای قرار گیری بخاری ، شرایط محیط و هزینه شما تعیین می‌شود.

پرفروش ترین بخاری نیک کالا

بخاری کوچک نیک کالا

در واقع یکی از مدل بخاری های که همیشه طرفداران بسیاری دارند و در اکثر فضا های کاری و خانگی به سادگی نصب می‌شوند و از ایمنی کاملی برخوردارند بخاری کوچک نیک کالا هستند که در رنگبندی و طرح های جذاب بخاری کوچک برای اتاق کودک و سایر اتاق های خانه و محل کار قابلیت استفاده دارند

پیشنهاد شده برای شما: بهترین بخاری برقی کم مصرف ارزان

نکات مهم خرید بخاری گازی نیک کالا

با وجود اینکه اکثر مشتریان بخاری‌های نیک کالا با کیفیت انواع بخاری گازی این برند آشنا هستند. و سابقه تولید و رضایت خریداران قبلی میتوان برند نیک کالا را انتخاب کرد. اما برای خرید بخاری به چند معیار ایمنی برای بخاری گازی حتما باید دقت داشته باشید. تا از همه نکات ایمنی بخاری به خوبی رعایت شده باشد. و بخاری مناسبی را تهیه کنید.

طراحی ظاهری : بخاری‌های گازی نیک کالا در طراحی ظاهری گوناگونی با رنگبندی متنوع تولید شده‌اند. که به راحتی می‌توانید مدل بخاری گازی را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید

نوع مدل بخاری گازی : همانطور که قبلا اشاره شد بخاری گازی نیک کالا در مدل های دیواری، بدونه دودکش با دودکش و شومینه‌ای هستند. که با بررسی این مدل‌ها و با در نظر گرفتن محل قرار گیری بخاری، مدل مناسب با فضای خانه خود را انتخاب کنید.

اندازه بخاری: انتخاب اندازه و ظرفیت گرمادهی بخاری گازی با در نظر گرفتن مساحت زیر بنای خانه می‌توانید از بین مدل بخاری گازی نیک کالا از اندازه 3000 تا 14000 هزار متناسب با بزرگی و یا کوچک بودن اتاق انتخاب کنید.

سنسور ODS : یکی از فاکتورهای ایمنی مهم برای خرید بخاری گازی سنسور ODS  است.  یک سیستم ایمنی منحصر بفرد است که در کنار دیگر قطعات مانند مگنت و ترموکوپل ضریب ایمنی محصول شما را افزایش می دهد. این سنسور برای تمامی مدل بخاری های دودکش دار و بدون دودکش نیک کالا معمولا نصب می‌شود.

قیمت بخاری نیک کالا

بخاری گازی نیک کالا در تنوع از طرح و رنگبندی با قدرت گرمادهی متفاوت تولید می‌شوند. که همه این مدل‌ها دارای قیمت مختلف هستند. اما در کل قیمتی بین 2 میلیون تا 6 میلیون دارند. ما برای سهولت انتخاب و خرید انواع مدل بخاری گازی پرفروش ترین بخاری نیک کالا سال را آماده کرده‌ایم. می‌توانید با بررسی محصولات معرفی شده جدیدترین مدل بخاری نیک کالا مورد نیازتان را انتخاب و روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک کرده و مشخصات کاملتر و قیمت روز آن را ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا