خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین اتو بخار دستی خانگی + 12 مدل حرفه ای خوش قیمت

اتو بخار چه مارکی خوبه؟

اتو بخار دستی یک وسیله ضروری برای اتو کشیدن و مرتب شدن لباس‌ها و پردها و خلاص شدن از چین و چروک بدون نیاز به خشکشویی هستند. همچنین انتخاب بهترین مارک اتو بخار دستی خانگی با کیفیت، که قابلیت اتو کشی آسانی داشته باشد و چندسالی بتوان از آن استفاده کرد. باید با آشنایی کامل با مارک‌های معتبر و ویژگی‌ها و مشخصات این محصول اقدام به خرید بهترین مارک اتو بخار دستی کرد.

ویژگی‌های بهترین مدل اتو بخار دستی از قبیل : کفی با کیفیت، سیم منعطف، ضد رسوب و اتوکشی آسان از مواردی هستند که یک اتو دستی خوب باید داشته باشد. در این مقاله به طور مفصل به راهنمای خرید اتو بخار دستی و نکات مهم خرید اتو بخار پرداخته‌ایم. و در انتها مارک های معتبر و پرفروش اتو بخار های دستی را معرفی می‌کنیم. تا انتها همراه ما باشید.

اتو بخار دستی

انواع اتو بخار دستی

تولید کنندگان لوازم خانگی با پیشرفت تکنولوژی به تنوع و ارتقائ محصولات خود از جمله اتو بخار خانگی بسیار پیشرفت کرده‌اند. و این محصولات را در چند مدل مختلف تولید و در بازار عرضه کرده‌اند. که شامل موارد زیر می‌باشند.

اتو بخار بدون مخزن

یکی از رایج ترین مدل اتو بخار که در اکثر خانه‌ها استفاده می‌شوند. اتو بخارهای معمولی با کفه هایی از جنس استیل، تفلون و یا سرامیک با منافظ که برای خروج بخار تعبیه شده‌اند. این مدل‌های اتو ساده که سبک کاربردی و از قیمت ارزانتری نسبت به بقیه اتو بخار در دسترس هستند.

اتو بخار مخزن دار

اتوهای بخار مخزن دار قبلا بیشتر در خیاطی‌ها صنعتی و بزرگ استفاده می‌شد. اما اکنون مدل‌های پیشرفته با طراحی ظاهر بسیار مدرن برای خانه هم قابل استفاده هستند. که از ویژگی‌های اتو بخار مخزن دار می‌توان به موارد:  مخزن جداشونده، بخار عمودی قدرتمند و گرم شدن سریع که سبب اتو کشی لباس‌ها در سریعترین زمان ممکن میگردد.

بهترین اتو بخار دستیاتو بخارقیمت و خرید اتو بخار دستی دیجیکالا
بهترین اتو پرسیاتو پرسقیمت و خرید اتو بخار پرسی دیجیکالا
بهترین اتو بخار مخزن داراتو بخار مخزن دار تفال مدل GV 7850قیمت و خرید اتو بخار مخزن دار دیجیکالا
بهترین اتو مسافرتیاتو مسافرتیقیمت و خرید اتو بخار مسافرتی دیجیکالا
بهترین اتو بخار ایستادهبخارگر تفال مدل IT 8460 EOقیمت و خرید اتو بخار ایستاده دیجیکالا

اتو بخار مخزن دار بهتره است یا بدون مخزن؟

شما هم برای خرید اتوهای بخار های نوع مخزن دار و بدون مخزن دچار تردید شده‌اید؟ اتو بخارهای مخزن دار با ویژگی هایی بهتر که قبلا اشاره شد قطعا انتخاب مطمئن تری هستند. اما قیمت بالاتری نسبت به مدل اتو بخارهای معمولی دارند. اتو بخارهای معمول نیز عملکرد مطلوبی و بسیار با کیفیت و خوش قیمت هستند. بنابر این باید با توجه به نیاز و هزینه خود یکی از این دو مدل را انتخاب کنید.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین اتو پرسی خانگی

اتو بخار دستی چه مارکی خوبه؟

اتو بخار‌های خانگی با مدل‌های متنوع با مارک‌های مختلف تولید شده‌اند. برای عملکرد بهتر اتو بخار دستی برای لباس باید یه دنبال مدل کاربردی باشید. که کیفیت بالای اتو باعث نتیجه صد درصدی از اتو کشی آسان و حرفه ای را داشته باشید.

اگر قصد خرید بهترین برند اتو بخار دستی خانگی را دارید. برای خرید اتو بخار با در نظر گرفتن این که کدام مدل اتو برای خانه مناسب است. دانستن ویژگی های اتو خوب و نظرات خریداران قبلی میتوانید بهترین مدل اتو بخار را تهیه کنید.

راهنمای خرید اتو بخار دستی

جنس کفی اتو: اتوهای بخار با کفه های مختلف مانند: سرامیک، استیل، تیتانیوم، تفلون، استیم‌کلاید پلاس ساخته می‌شوند. که هر کدام از این کفه ها دارای ویژگی خاص خود می‌باشند. برای خرید اتو بخار خوب باید مدلی را انتخاب کرد که کفه ای نچسب و اتو کشی آسان داشته و از مقاومت بالایی در مقابل خراشیدگی برخوردار باشد.

وزن اتو: یکی از فاکتورهای مهمی که مدل اتو بخارهای دستی را از دیگر مدل های اتو بخار متمایز میکند، وزن استاندارد برای اتو کشی بهتر لباس‌ها است. در برخی از اتو بخارها این استاندارد رعایت نشده و باعث سخت تر شدن اتو کشی می‌شود. بنابراین هنگام خرید دقت داشته باشید که مدل اتو بخار با وزن ایده ال را انتخاب کنید. تا زمان اتو کشیدن دست خسته نشود و با داشتن وزن استاندارد نتیجه مطلوبی از اتو کشیدن را روی پارچه داشته باشد.

سیم منعطف: یکی از مسائلی که برای خود من هم هنگام اتو کشی پیش آمده این که حتما اتو سیم با قابلیت انعطاف پذیری داشته باشد. قطعا اتو کشیدن بسیار آسانتر می‌شود. برای خرید اتو مدلی را در نظر بگیرید که دارای سیم با چرخش 360 درجه و طول مناسب باشد تا عمل اتو کشی به کار لذت‌بخشی تبدیل شود.

قدرت و توان موتور: اتو بخارهای دستی هر چند که کوچکتر از بقیه مدل اتو بخارها هستند. اما باید توان و قدرت بالایی برای اتو کشیدن داشته باشند تا با قدرت موتور بیشتر اتو کشیدن در زمان کمتر و با کیفیت بالاتری انجام شود.

سیستم قطع کن خودکار: اتو بخار هر چقدر که سیستم قطع کن خودکار و دقیق تری داشته باشند و کنترل تغییر دما به طور منظم را انجام دهد عملکرد بهتری برای اتو کشیدن خواهد داشت.

بهترین مارک اتو بخار دستی کدام است؟

شرکت های تولید کننده لوازم خانگی نظیر فیلیپس، تفال، فلر، …..توانسته‌اند اتو بخارهایی با کیفیت ساخت عالی و ویژگی‌های عملکردی مطلوب را برای انواع اتو بخار دستی خانگی اجرا کنند. با اطمینان کامل از کیفیت این برندها را میتوان انتخاب کرد.

اتو بخار ایرانی یا خارجی؟

هر چقدر که اتو استاندارد و عملکرد بهتری داشته باشد ارزش خرید بالاتری خواهد داشت. که خوشبختانه برندهای ایرانی هم توانسته‌اند در کنار دیگر برندهای خارجی بازار با قطعات و استاندارهای لازم محصولاتی با کیفیت به بازار ارائه کنند. برندهایی مانند سایا، سیماران، پارس خزر با کیفیت ایده ال و قیمت مناسب ارزش خرید را با توجه به وضعیت اقتصادی و توان مالی مردم را دارند.

قیمت اتو بخار دستی خانگی

برندهای تولید کننده بسیاری در زمینه ساخت انواع اتو بخار مشغول به فعالیت هستند. که هر کدام از این برندها با مدل‌های مختلفی که تولید می‌کنند در قیمت متفاوتی به بازار عرضه می‌کنند. به همین دلیل نمی‌توان قیمت ثابتی برای اتو بخار دستی خانگی معین کرد.

ما در این قسمت از پست برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت و مشخصات برندهای برتر اتو بخار دستی خوب پرفروش بازار را معرفی کرده‌ایم. که می‌توانید برای خرید با انتخاب بهترین مارک اتو بخار دستی لباس مد نظر خودتان روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا