خانه و آشپزخانه

بهترین یخچال ساید ایرانی + معرفی 5 مدل با کیفیت 2024

بهترین یخچال ساید ایرانی چه مارکی است؟

بهترین یخچال ساید ایرانی چه مارکی است؟ یخچال ساید چی بخریم؟ یخچال فریزرهای ساید بای ساید از جدیدترین مدل یخچال فریزرهایی هستند، که در کنار امکانات پیشرفته طراحی ظاهری مدرن و شیکی دارند. با توجه به امکانات کاربردی و ظاهر مدرن یخچال فریزرهای ساید بای ساید در این چند سال اخیر به یکی از مدل یخچال فریزرهای محبوب و پرطرفدار تبدیل شده‌اند.

با وجود مدل‌های پیشرفته و تنوع بالای یخچال‌های ساید بای ساید اغلب افراد که قصد خرید و انتخاب یخچال جهیزیه را دارند و یا برای تعویض یخچال فریز خانه خود، با مدل های متنوع یخچال های ساید بای ساید، از برندهای ایرانی و خارجی در بازار مواجه می‌شوند. بنابراین شناخت امکانات کاربردی جدیدترین مدل ساید بای ساید های ایرانی و خارجی از برندهای مختلف می تواند کمک شایانی برای انتخاب دقیق‌تر برای این وسیله باشد.

یخچال ساید چی بخرم

ما هم با توجه به اهمیت خرید یخچال فریزر با کیفیت در مقالات قبلی بهترین یخچال ال جی و بهترین یخچال فریزر سامسونگ این دو برند خارجی معتبر را معرفی کرده ایم. در ادامه هم با هدف شناخت برندهای دیگر به بررسی امکانات، موارد مهم خرید و انتخاب بهترین یخچال ساید ایرانی و خارجی بپردازیم.

بهترین یخچال ساید ایرانی

بهترین یخچال ساید ایرانی چه مارکی است؟ برندهای اسنوا، پاکشوما، هیمالیا، ایکس ویژن از برندهای سازنده یخچال فریزرهای ایرانی هم با پیشرفته ترین محصولات بیشتر از قبل شناخته شده اند. این برندهای معتبر و محبوب با طراحی و ساخت یخچال ساید بای ساید ایرانی در مدل های متنوع یخچال ساید ساخت ایران را در بازار ایران و خاورمیانه عرضه کرده اند.

یخچال ساید ایرانی

راهنمای خرید یخچال ساید بای ساید

اولین فاکتور مهم برای خرید و انتخاب یخچال با حجم مناسب برای تعداد افراد خانواده است. که قطعا هر چقدر تعداد افراد خانواده بیشتر باشد. نیاز به یخچال با ظرفیت بیشتر است. سعی کنید که با پرداخت کمی هزینه بیشتر یخچال بزرگتر و جادار تهیه کنید. تا بعدا دچار کمبود جا نباشید خصوصا فصول گرم که نیاز به یخچال برای نگهداری مواد غذایی هم بیشتر می‌شود.

ابعاد یخچال ساید بای ساید

یخچال فریزرها از جمله لوازم برقی هستند، که کمتر جا به جا می‌شوند. بنابر این ابعاد یخچال را حتما باید متناسب با فضای قرار گیری یخچال در آشپزخانه در نظر گرفت. ابعاد یخچال فریزرها با توجه به گنجایشی که دارند از برندهای مختلف با هم تفاوت دارند بنابر این قبل از خرید یخچال، حتما به طول، عرض، ارتفاع آن و در یخچال های ساید بیشتر به عمق آن دقت داشته باشید.

هوم بار یخچال ساید بای ساید

در یخچال های ساید بای ساید قدیمی‌تر قسمت هوم بار وجود نداشت. اما برای دسترسی سریعتر به بطرهای آب و آبمیوه که در قسمت درب یخچال قرار دارند هوم بار یخچال طراحی شده است. استفاده از قسمت هوم بار علاوه بر دسترسی بهتر به داخل یخچال سبب مصرفه بهینه برق می‌شود.

برچسب مصرف انرژی یخچال ساید

با اینکه اغلب مدل یخچال فریزرها، امروزه جزو یخچال های کم مصرف با رده انرژی سبز هستند. اما حتما هنگام خرید یخچال ساید بای ساید به برچسب مصرف انرژی دقت داشته باشید. و یخچال با رده انرژی A+ یا A++ را تهیه کنید.

رنگبندی یخچال سایدبای ساید

یخچال های روز دنیا از برندهای مختلف با تنوع رنگبندی موجود هستند که با توجه به هماهنگی با دیگر لوازم آشپزخانه ، بر اساس رنگ مورد علاقه خود یخچال مورد نظر خود را میتوانید در رنگهای سیلور، سیلور نقره ای، سفید و یا مشکی انتخاب نمایید.

تعداد درب یخچال ساید بای ساید

همانطور که در مدل های مختلف یخچال های ساید دیده‌اید، جدیدترین ساید بای سایدها در مدل 2، 3 و 4 درب هستند. که در مدل درب فرانسوی با یک کشو بسیار زیبا و کاربردی طراحی شده اند. انتخاب تعداد درب های یخچال بیشتر بستگی به سلیقه و نیاز افراد مختلف دارد. که به راحتی میتوانند با توجه به انتظارشان مدل یخچال مورد نظرشان را انتخاب کنند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

قیمت بهترین مارک یخچال ساید بای ساید

یخچال های ساید با امکانات پبشرفته و ابعاد بزرگتر نسبت به سایر مدل یخچال های کوچک و یخچال های بالا پایین از قیمت نسبتا بیشتری هم برخوردارند. البته همانظور که میدانید که قیمت بهترین مارک یخچال ساید بای ساید بستگی به برند سازنده میتواند قسمت پایینتر یا بالاتری داشته باشد.

بهترین مارک یخچال ساید ایرانی

بهترین مارک های یخچال ساید ایرانی کدام است؟ با بررسی نظرات کاربران بهترین مارک یخچال ساید ایرانی از نظر کاربران نی نی سایت برندها ی اسنوا، پاکشوما، هیمالیا، ایکس ویژن با ویژگی طراحی خوب و عملکرد مطلوب ویژگی های مختلف ارائه می دهند، که تقریبا از پرفروش ترین یخچال های ساید ایرانی هستند که محبوبیت بالایی از نظر کاربران نی نی سایت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا