تلویزیونخانه و آشپزخانه

بهترین تلویزیون 75 اینچ ایرانی + 4 برند پرفروش

تلویزیون 75 اینچی چی مارکی خوبه بخرم؟ ارزانترین تلویزیون 75 اینچ با کیفیت چیه؟ تلویزیون 75 اینچ ایرانی کدومه؟ تلویزیون های 75 اینچ از سری تلویزیون‌های سایز بزرگ هستند، که تجربه بهترین نمایش و تصاویر واقعی تر را در اختیار کاربران قرار میدهند. به همین دلیل تلویزیون‌های سایز 75 اینچی و بالاتر بسیار مورد استقبال قرار گرفته‌اند. و از مدل تلویزیون های پرفروش بازار محسوب می شوند.

ما هم با توجه به اهمیت خرید تلویزیون 75 اینچ با کیفیت تصمیم داریم برای پاسخ به سوالات فوق با دقت بیشتری تلویزیون هایی با این ابعاد را بررسی می‌کنیم. ودر پایان بهترین مارک و مدل های بازار ایران را معرفی خواهیم کرد.

البته ما پیش تر در مقاله‌ای بهترین مارک تلویزیون‌های 65، 75، 77 و 85 اینچی را معرفی کرده‌ایم. اگر قصد خرید تلویزیون‌های با این ابعاد را دارید، پیشنهاد می‌کنم مقاله بزرگترین تلویزیون در ایران را مطالعه کنید.

بهترین تلویزیون 75 اینچ

تلویزیون هایی با ابعاد 75 اینچ در این چند سال اخیر توسط تولید کنندگان معتبر لوازم صوتی تصویری ایرانی و خارجی تولید شده‌اند. که هر کدام از این برندها با مشخصات و ویژگی های خاص خود تلویزیون 75 اینچ را طراحی و تولید کرده‌اند.

برندهای بی نظیر ال جی، سامسونگ، سونی از برندهای خارجی هستند. که با کیفیت فوق العاده‌ای تلویزیون های 75 اینچی را در چند سری مختلف در بازارهای جهانی عرضه کرده‌اند. اما متاسفانه برندهای خارجی گفته شده به دلیل تحریم‌ها کمتر در بازار ایران دیده می‌شوند.

اما نگران نباشید برندهای بزرگ و خوشنام ایرانی مانند؛ اسنوا، جی پلاس، شهاب، بست… توانسته‌اند با متخصصین ایرانی و بهره گیری از بهترین امکانات مدل تلویزیون های 75 اینچی را مطابق با فناوری روز دنیا با قابلیت‌های متنوع کاربردی و قیمت مقرون به صرفه را به بازار ارائه کنند.

بهترین تلویزیون 32 اینچ تلویزیون 32 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 32 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 43 اینچتلویزیون 43 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 43 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 55 اینچ تلویزیون 55 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 65 اینچبهترین تلویزیون 65 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 65 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 75 اینچ تلویزیون 75 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 75 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 85 اینچ تلویزیون 85 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 85 اینچ دیجیکالا

تلویزیون 75 اینچ برای چه فضایی مناسب است؟

یکی از فاکتورهای مهم خرید تلویزیون تناسب سایز بندی با فضای قرارگیری تلویزیون است. تلویزیون 75 اینچ هم با ابعاد بزرگ برای فضاهای کوچک به هیچ وجه مناسب نیستند. این مدل تلویزیون با افزایش زاویه دید برای سالن های بزرگ و اتاق های کنفرانس مدل‌های مناسبی می‌باشند.

مشخصات جدیدترین تلویزیون های 75 اینچی

همانطور که در بخش قبل هم بیان شد، تلویزیون های 75 اینچی در چند سال اخیر با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده اند. که جدیدترین مدل تلویزیون 75 اینچ هوشمند با قابلیت های منحصر بفرد برای بهبود تصاویر با وضوح 4K و  8K با سرعت اجرایی بالا و برنامه های مختلف طراحی و تولید شده‌اند.

تلویزیون 75 اینچ ایرانی خوبه یا خارجی

در پاسخ به این سوال که تلویزیون 75 اینچ ایرانی خوبه یا خارجی؟ قطعا برندهای بزرگ مانند ال جی، سامسونگ، جی وی سی، سونی برندهایی با سابقه هستند. که از کیفیت بالا و البته قیمت بالاتری نسبت به برندهای ایرانی برخوردارند. اگر از لحاظ هزینه مشکلی ندارید برندهای خارجی را پیشنهاد می شود. اما در مقابل برندهای ایرانی هم توانسته اند در این چند سال به ثبات خوبی برسند و محصولاتی با کیفیت قابل قبول برای خریداران را با قیمت مناسب و گارانتی و خدمات پس از فروش را ارائه کنند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

تلویزیون های معرفی شده در این بخش از پرفروش ترین محصولات فروشگاه هستند. و ممکن است طی مدت زمان کوتاهی ناموجود شوند. بنابراین در صورت ناموجود بودن مدل های معرفی شده از طریق دکمه زیر به دسته بندی اصلی تلویزیون مراجعه کنید.

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا