خانه و آشپزخانه

بهترین تلویزیون سونی + قیمت 7 مدل پرفروش سال

بهترین مدل تلویزیون سونی کدام است؟ قیمت تلویزیون سونی چقدره؟ جدیدترین تلویزیون سونی کدام مدل است؟ برند سونی یکی از برندهای با سابقه و خوشنام در سطح جهان است که سالهاست تلویزیون های سونی را با بالاترین کیفیت صدا و تصویر تولید میکند، سونی از برندهای پرطرفدار و محبوب بازار است. اما با توجه به مدل های متنوع تلویزیون های سونی اکثر افراد هنگام خرید دچار تردید بین مدل های متنوع این برند می‌شوند که تلویزیون سونی چه مدلی بخرم ؟

اما نگران نباشید ما در این مقاله قصد داریم بیشتر با برند سونی آشنا شویم و با بررسی همه چیز درباره تلویزیون سونی، پاسخ به سولات فوق در انتها بهترین تلویزیون سونی مدل Z9 و X95L و X90L و X80L و X75L که به ترتیب در سال 2023 و 2022 جزو مدل های برتر از بهترین سری تلویزیون سونی هستند را معرفی کنیم.

برند سونی ساخت کجاست؟

برند سونی از شرکت های تولید کننده اصل ژاپن است. که از سال 1960 فعالیت خود را با ساخت تلویزیون ترانزیستور آغاز کرد. و در ادامه همواره با فناوری روز و پیشرفت چشمگیر هر سال تلویزیون برند سونی را پیشرفته‌ترین قابلیت به بازار ارائه میکند. البته محصولات برند سونی با قطعات اصل سونی در کشورهایی مانند تایوان و مالزی هم مونتاژ می‌شود.

تلویزیون سونی اصل مالزی
تلویزیون سونی اصل مالزی

بهترین مدل تلویزیون سونی

تلویزیون های مارک سونی در چند رده تولید می شوند که دارای رده بالا، میان رده و پایین رده تقسیم می شوند. این برند قدرتمند همواره در کنار برندهای بزرگ دیگر مانندال جی و سامسونگ پیشرفت های بسیار چشمگیر تری داشته به طوری که بیشترین تنوع مدل تلویزیون را نسبت به برندهای بزرگ تولید و ارائه کرده است. محصولات برند سونی هر کدام با ویژگی خاص برند سونی توانسته به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان این برند باشد.

پیشنهادشده برای شما: بهترین مدل تلویزیون دوو

جدیدترین تلویزیون سونی سال

برند سونی همانند دیگر برندهای بزرگ تولید کننده تلویزیون هر سال در ابتدای سال میلادی جدیدترین مدل تلویزیون سونی را معرفی میکند. تولیدات سونی به خصوص بالارده از پرچمدار ها و بهترین تلویزیون های این کمپانی هستند. در سال 2022 هم تلویزیون خود را با پیشرفت های محسوس و فوق العاده مجهز به قابلیت های ویژه ای بهترین تلویزیون سونی را در مدل های زیر ارائه کرد.

بهترین مدل های تلویزیون سونی 2023 یا اصطلاحا لاین آپ تلویزیون های 2022 و 2023 سونی

لاین آپ تلویزیون های 2022 و 2023 سونی
لاین آپ تلویزیون های 2022 و 2023 سونی

پرفروش ترین تلویزیون سونی

تلویزیون‌های برند سونی یکی از پرتقاضا ترین برند تلویزیون های بازار است که خریداران نیز از محصولات این برند کیفیت تصویر تلویزیون سونی رضایت داشته و همیشه به دیگران خرید تلویزیون این برند را توصیه می‌کنند. در این قسمت سه مدل پرفروش ازبهترین تلویزیون های سونی موجود در بازار ایران را با مشخصات کامل معرفی می‌کنیم.

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 65X85J سایز 65 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 65X85J سایز 65 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل 65X85J سایز 65 اینچ
منبع انرژیبرق شهری
رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
سایز صفحه۶۵ اینچ
امکانات و قابلیت‌هارابط هوشمند Android ۱۰ حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت مرورگر اینترنت درگاه شبکه‌ی LAN بلوتوث شبکه بی سیم (Wi-Fi): Wi-Fi ۵ (۸۰۲.۱۱ac)، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac
توضیحات درگاه‌های USBدو عدد

بهترین مدل تلویزیون سونی 65 اینچ مدل 65X85J بهترین سایز مناسب برای تماشای برنامه های تلویزیونی و اینترنتی میباشد. که مجهز به پردازنده قوی 4K HDR processor X1 است. این محصول که در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شده،  که به کمک فناوری‌های پیشرفته، تصاویری شفاف با کیفیت 4K به کاربر ارائه می‌دهدو با فناوری‌های پیشرفته تصویری همچونMotionflow™ XR، TRILUMINOS PRO، Live Color™ و Frame Dimming برای ارائه تصاویری با کیفیت به کاربر استفاده کرده است. با سیستم عامل تلویزیون جدید سونی با رابطه کاربری ساده ای داشته و قابلیت‌های هوشمند فراوانی هم در اختیار کاربر قرار می‌دهد. 

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-75X85J سایز 75 اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-75X85J سایز 75 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند سونی مدل KD-75X85J سایز 75 اینچ

بهترین مدل تلویزیون سونی 75 اینچ مدل KD-75X85J هوشمند با ابعاد بزرگ تلویزیونی مناسب برای تماشای برنامه های تلویزیونی و اینترنتی شما میباشد. تصاویر را  کیفیت 4K نمایش میدهد. دارای دو درگاه USB  بوده و از نوع رومیزی بوده و قابلیت اتصال به دیوار را دارد.

  • + جذاب بودن بسیار زیاد در منزل
  • +صدای رسا و باکیفیت
  • + کیفیت تصویر بی نظیر
منبع انرژیبرق شهری
رزولوشن۲۱۶۰ × ۳۸۴۰
سایز،صفحه۷۵ اینچ
امکانات وقابلیت‌هارابط هوشمند Android ۱۰ حافظه داخلی: ۱۶ گیگابایت مرورگر اینترنت درگاه شبکه‌ی LAN بلوتوث شبکه بی سیم (Wi-Fi): Wi-Fi ۵ (۸۰۲.۱۱ac)، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ a/b/g/n/ac
توضیحات درگاه‌های USBدو عدد

تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-85X85J سایز 85 اینچ

تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-85X85J سایز 85 اینچ
تلویزیون هوشمند ال ای دی سونی مدل KD-85X85J سایز 85 اینچ
فناوری‌های ارتباطی بلوتوث، Wi-Fi، پورت HDMI، پورت US
نحوه نصب قابلیت اتصال به دیوار
منبع انرژیبرق شهری
سایز صفحه۸۵ اینچ
تعداد بلندگوهادو عدد
توان هر بلندگو۱۰ وات
کیفیت تصویر
Ultra HD – ۴K

  بهترین مدل تلویزیون سونی 85 اینچ KD-85X85J  از مدل تلویزیون‌های سونی بالا رده و بهترین تلویزیون های گیمینگ سونی با کیفیت می‌توان به این مدل هوشمند اشاره کرد. این مدل دارای مزایای فوق‌العاده زیادی اعم از قابلیت نصب اپلیکیشن، بازی، استفاده از مرورگر و مواردی از این قبیل بهره‌مندمیباشند. رابط کاربری هوشمند و ضوح تصویر 4K دارد و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی آن باعث می‌شود که KD-85X85J به تلویزیونی ایده آل برای انجام بازی‌های ویدیویی هم تبدیل شود.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

تلویزیون سونی از کجا بخریم

برند سونی در ایران دارای نمایندگی های متعدد برای خرید بهترین تلویزیون سونی در تهران و بسیاری از شهرستان ها هستند. که به صورت 24 ساعت هم از طریق فروش حضوری و همچنین فروش اینترنتی انواع مدل تلویزیون سونی را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه میکنند.

البته برای سهولت خرید تلویزیون سونی از نمایندگی های اصلی در این مطلب نیز لیستی از پرفروش ترین تلویزیون سونی سال معرفی شده که با بررسی مدل های شده قطعا میتوان بهترین تلویزیون سونی را انتخاب کرد.

در این پست پرفروش ترین مدل تلویزیون‌های برند سونی معرفی شده که ممکن است در طول زمان در این پست و فروشگاه ناموجود شوند. در صورت ناموجود شدن مدل های معرفی شده پیشنهاد می‌کنم به دسته بندی اصلی تلویزیون در فروشگاه مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا