خانه و آشپزخانه

بهترین مدل اسپرسو ساز نوا + ( 5 مدل ۱۴۰، ۱۴۷، ۱۴۹، ۱۵۸، ۱۶۰)

بهترین مدل اسپرسوساز نوا کدام است؟

اسپرسو از نوشیدنی‌های محبوبی هستند، که اگر عاشق طعم خوش این نوشیدنی باشید، قطعا داشتن اسپرسوساز در اولویت برای تهیه یک فنجان قهوه اسپرسو لذیذ است. اگر به دنبال خرید اسپرسوساز هستید، حتما با برند نوا و مدل‌های مختلف اسپرسوسازهای نوا در فروشگاه‌ها برخورده‌اید. با این که اغلب افراد با کیفیت بهترین اسپرسوسازهای نوا آشنا هستند، اما باز بین مدل‌های اسپرسوساز نوا دچار تردید می‌شوند، که بهترین مدل اسپرسوساز نوا خانگی کدام است؟ هدف ما در این مطلب انواع قهوه ساز نوا با مشخصات کامل هر کدام از مدل‌های معرفی شده است. تا در نهایت بتوانید بهترین اسپرسوساز نوا مناسب برای خانه و یا کسب کار خود را انتخاب کنید.

بهترین اسپرسوساز نوا

شرکت با سابقه و خوشنام نوا که از قدیمی ترین برندهای ژاپنی است، بیشترین محبوبیت را در ساخت قهوه سازهای این برند داشته و توانسته طرفداران زیادی را جذب مدل های متنوع این دستگاه های قدرتمند و با کیفیت نوا کند. این برند بهترین مدل اسپرسوساز نوا را در سری 128، 129، 139، 140، 148، 149، 142، 144، 146، 147 را به بازار عرضه کرده، که با یک سری از امکانات منحصر بفرد نحوه کار با دستگاه اسپرسو ساز نوا بسیار ساده شده است. اسپرسوسازهای نوا کیفیت این مدل ها برای طرفداران این برند را ثابت کرده است.

مشخصات اسپرسوساز نوا

  1. طراحی عالی و بسیار زیبا
  2. نازل بخار قابل چرخش
  3. صفحه گرم نگهداره فنجان
  4. افزایش و تقویت فشار بار دستگاه های اسپرسو ساز
  5. وجود  نمایشگر زمان و فشار در برخی از آن
  6.  مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنی‌های گرم

پیشنهاد شده برای شما: بهترین اسپرسوساز مباشی

پرفروش ترین مدل اسپرسوساز نوا

همانطور که دربخش قبل هم اشاره شد تقریبا تمام مدل اسپرسوسازهای برند نوا کیفیت و کارایی لازم را دارند. و نظرات مثبت خریداران را به همراه داشته اند. اما اگر در بین مدل های این برند به دنبال پرفروش ترین اسپرسوساز نوا هستید، اسپرسوساز نوا مدل 149 NOVA از بهترین مدل های اسپرسوساز نوا و پرفروش ترین مدل بوده و از گزینه‌های ایده آل برای مصارف خانگی کسب کارهای کوچک است.

اسپرسوساز نوا ۱۴۰

قهوه ساز نوا 140 NOVA با توان مصرفی 1000 وات، یکی از مدل های قهوه ساز و اسپرسو ساز قوی نوا با قدرت بخار 15 بار مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنی های گرم همچنین مجهز به صفحه گرم نگهداره طراحی یک‌دست و زیبایی خاص اسپرسوساز نوا 140 یک مدل عالی برای مصارف خانگی است.

اسپرسوساز نوا ۱۴۷

دومین مدل از بهترین اسپرسوساز نوا مدل ۱۴۷ است این دستگاه حرفه‌ای با طراحی عالی با امکانات متنوع ، توان مصرفی 850 وات، فشار بخار 15 بار اسپرسو ساز قوی محسوب می شود این مدل قهوه ساز اسپرسوساز نوا دارای نازل بخار چرخشی و ارتفاع مناسب برای استفاده از  لیوان‌های کوتاه و بلند، همچنین نشانگر درجه فشار بخار ساخته شده است.

اسپرسوساز نوا ۱۴۹

اسپرسوساز 149 NOVA سومین مدل پرفروش از برند نوا است که با طراحی زیبا و کیفیت ساخت بالا، از دستگاه های با ویژگی‌های منحصر به فرد  توان 1450 وات و دارا بودن سیستم کربنیکل و فشار 19 بار از مدل اسپرسوساز های قوی با قابلیت تنظیم و کنترل میزان خروجی بخار می باشد که برای تهیه انواع کاپوچینو، موکا،  ریسرتو، ماکیاتو … از گزینه‌های ایده ال برای خانواده‌ها و بهترین اسپرسوساز برای جهیزیه است.

اسپرسوساز نوا ۱۵۸

بهترین دستگاه اسپرسوساز نوا از دیگر مدل های محبوب برند نوا اسپرسوساز نوا 158 است که با طراحی ظاهری جدید و مدرن یک دستگاه حرفه ای با قابلیت تنظیم میزان بخار دستی از جدیدترین مدل اسپرسوساز های نوا با استفاده از پودر قهوه و تنظیم میزان بخار دستی برای تهیه انواع کاپوچینو، کافه لاته، فوم شیر … کاربرد دارد این مدل با رنگ و جنس بدنه استیل و طراحی زیبا دارای گارانتی از گزینه‌های انتخابی برای خانواده‌ها می باشد.

اسپرسوساز نوا ۱۶۰

بهترین اسپرسوساز نوا 160 تمام استیل با ویژگی های خاص این مدل دارای قطع کن خودکار،  نازل بخار استیل یک اسپرسوساز قدرتمند که با مزیت قطع کن  تک و دوبل ساخته شده از بهترین متریال ساخت درجه 1 یک اسپرسوساز اقصادی در بین سایر برندها در این محدوده قیمت بازار است.

جدیدترین مدل اسپرسوساز نوا

بسیاری از افراد همیشه خرید جدیدترین مدل سال هر محصولی را ترجیح می‌دهند. شرکت نوا هم با همین هدف بهترین قهوه ساز نوا جدید نیمه صنعتی و مدل های خانگی را به مرور و طی سال های متمادی وارد بازار کرده، در ادامه جدیدترین اسپرسوساز نوا مدل‌های موجود در بازار را مشاهده میکنید، می‌توانید با توجه به مشخصات هر محصول و انتظارتان بهترین مدل اسپرسوساز نوا متناسب با مصرف خانه و یا کار خود را انتخاب کنید.

لیست بهترین مدل اسپرسو ساز نوا 

نوا از برندهای مطرح است که در کنار برندهای بزرگ مانند فیلیپس، دلونگی، مباشی بسار خوب درخشیده است. بهترین مدل اسپرسوساز نوا اتوماتیک ارزش بررسی و خرید را دارند که میتوانید با میزان هزینه ای که دارید مدل متناسب با نیازتان را از بین مدل های معرفی شده در این بخش را با نظرات خریداران در مورد اسپرسوساز های نوا مشاهده کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

منبع: homecoffeeexpert.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا