خانه و آشپزخانه

بهترین مدل اسپرسو ساز نوا + قیمت و معرفی 5 مدل جدید پرفروش

اسپرسو از نوشیدنی‌های محبوبی هستند، که اگر عاشق طعم خوش این نوشیدنی باشید، قطعا داشتن اسپرسوساز در اولویت برای تهیه یک فنجان قهوه اسپرسو لذیذ است. اگر به دنبال خرید اسپرسوساز هستید، حتما با برند نوا و مدل‌های مختلف اسپرسوسازهای نوا در فروشگاه‌ها برخورده‌اید. با این که اغلب افراد با کیفیت بهترین اسپرسوسازهای نوا آشنا هستند، اما باز بین مدل‌های متنوع اسپرسوساز نوا دچار تردید می‌شوند، که بهترین اسپرسو ساز خانگی نوا کدام است؟ هدف ما در این مطلب انواع قهوه ساز نوا با مشخصات کامل هر کدام از مدل‌های معرفی شده است. تا در نهایت بتوانید بهترین اسپرسوساز نوا مناسب برای خانه و یا کسب کار خود را انتخاب کنید.

بهترین اسپرسوساز نوا

شرکت با سابقه و خوشنام نوا که از قدیمی ترین برندهای ژاپنی است، بیشترین محبوبیت را در ساخت قهوه سازهای این برند داشته و توانسته طرفداران زیادی را جذب مدل های متنوع این دستگاه های قدرتمند و با کیفیت نوا کند. این برند بهترین مدل اسپرسوساز نوا را در سری 128، 129، 139، 140، 148، 149، 142، 144، 146، 147 را به بازار عرضه کرده، که با یک سری از امکانات منحصر بفرد نحوه کار با دستگاه اسپرسو ساز نوا بسیار ساده شده است. اسپرسوسازهای نوا کیفیت این مدل ها برای طرفداران این برند را ثابت کرده است.

مشخصات اسپرسوساز نوا

  1. طراحی عالی و بسیار زیبا
  2. نازل بخار قابل چرخش
  3. صفحه گرم نگهداره فنجان
  4. افزایش و تقویت فشار بار دستگاه های اسپرسو ساز
  5. وجود  نمایشگر زمان و فشار در برخی از آن
  6.  مجهز به نازل تولید بخار و آب جوش است که از آن برای تهیه کاپوچینو و کف شیر و انواع نوشیدنی‌های گرم

پیشنهاد شده برای شما: بهترین اسپرسوساز مباشی

پرفروش ترین مدل اسپرسوساز نوا

همانطور که دربخش قبل هم اشاره شد تقریبا تمام مدل اسپرسوسازهای برند نوا کیفیت و کارایی لازم را دارند. و نظرات مثبت خریداران را به همراه داشته اند. اما اگر در بین مدل های این برند به دنبال پرفروش ترین اسپرسوساز نوا هستید، اسپرسوساز نوا مدل 149 NOVA از بهترین اسپرسو ساز خانگی نوا و پرفروش ترین مدل بوده و از گزینه‌های ایده آل برای مصارف خانگی کسب کارهای کوچک است.

جدیدترین مدل اسپرسوساز نوا

بسیاری از افراد همیشه خرید جدیدترین مدل سال هر محصولی را ترجیح می‌دهند. شرکت نوا هم با همین هدف بهترین قهوه ساز نوا نیمه صنعتی و مدل های خانگی را به مرور و طی سال های متمادی وارد بازار کرده، در ادامه جدیدترین اسپرسوساز نوا مدل‌های موجود در بازار را مشاهده میکنید، می‌توانید با توجه به مشخصات هر محصول و انتظارتان بهترین مدل اسپرسوساز نوا متناسب با مصرف خانه و یا کار خود را انتخاب کنید.

لیست بهترین مدل اسپرسو ساز نوا 

درحال دریافت محصولات منتخب ...

منبع: homecoffeeexpert.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا