خانه و آشپزخانه

بهترین مدل اون توستر داتیس (نظرات) + 15 مدل پرفروش رومیزی و توکار در بازار

آون توسترهای داتیس با مدل های متنوع توکار و رومیزی در رنگبندی متنوع و با کیفیت ساخت بالا و میزان ظرفیت‌های مختلف در رنج قیمتی متفاوت تولید شده اند. که از گزینه های ایده‌آل برای آشپزخانه های مدرن امروزی و از مدل های محبوب انتخاب شده خانواده‌های ایرانی هستند.

آون توستر داتیس امکان پخت سریع غذا متنوعی را برای شما فراهم می‌کند این دستگاه های کاربردی برای پخت نان و کیک، گریل و کباب کردن انواع گوشت و سبزیجات، گرم کردن غذا، طبخ پیتزا و لازانیا و… یک وسیله کاربردی هستند.

توستر رومیزی و توکار داتیس لذت آشپزی را برایتان دوچندان می‌کند و علاوه بر اینکه سرعت پخت غذا را افزایش می‌دهد و در وقت و انرژی شما صرفه‌جویی می‌کند ، بوسیله آن میتوانید انواع مواد غذایی را با کیفیت بالا و کاملا سالم‌ و رژیمی، برای عزیزانتان طبخ کنید.

آون توستر داتیس ساخت کجاست؟


برند داتیس ساخت ایران است این برند خوشنام در سال 1385 حدود بیست سال پیش ابتدا در شهرک صنعتی ایوانکی، واقع در 55 کیلومتری شرق تهران پایه گذاری شد و با تولید لوازم خانگی باکیفیت خیلی زود توانست جایگاه ویژه‌ای را در بین برندهای داخلی و خارجی به خود اختصاص دهد.
این برند محبوب ایرانی در حال حاضر بیش از 120 نوع محصول به بازار عرضه کرده که شامل انواع لوازم خانگی و آشپزخانه مانند مایکروفر، سینک، هود، فر، اجاق گاز صفحه‌ای و… می‌باشد.
کمپانی داتیس با استفاده از تکنولوژی‌های به روز و طراحی خلاق و هنرمندانه و همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت توانسته، نیاز کاربران زیادی را هم در داخل ایران و هم در کشورهای خارجی مانند روسیه و عراق پاسخگو باشد.
برند داتیس در حال حاضر هم در شهرهای مختلف ایران، دارای نمایندگی‌های فعال می‌باشد

آون توستر داتیس خوبه؟

آون توسترهای ساخت کمپانی داتیس طراحی مدرنی دارند و از بهترین متریال ساخته شده‌اند. این محصول بدنه ای مستحکم از جنس ورق گالوانیزه آهن دارد که علاوه بر اینکه ضد حرارت است ، ضد ضربه و ضد خط و خش هم می‌باشد.
بدنه داخلی این دستگاه از گالوانیزه خودرویی ساخته شده و درب آن، مجهز به شیشه دوجداره مایکروفری است که هم دوام و مقاومت بالایی دارد و هم از هدر رفتن انرژی جلوگیری می‌کند.
آون توستر داتیس توان حرارتی بالایی دارد و مجهز به تایمر 120 دقیقه‌ای است که قابلیت تنظیم دارد و شما با توجه به بافت مواد غذاییتان، می‌توانید آن را تنظیم کنید. چندین برنامه پخت و پز از پیش تعیین شده برای این دستگاه تعبیه شده، که به وسیله آن می‌توانید غذاهای متنوعی را طبخ کنید.
دمای آون توسترهای داتیس بین 100 تا 250 درجه سانتیگراد است که قابلیت تنظیم دارد.
مدل‌های جدید آون توستر داتیس مجهز به تکنولوژی پیش گرمایش هستند که بسیار قابل توجه کاربران قرار گرفته است.
دو المنت حرارتی با کیفیت بر روی این دستگاه تجهیز شده که هم با هم و هم به صورت مجزا روشن و خاموش می‌شوند.
آون توستر داتیس مجهز به فن کانوکشن می‌باشد که حرارت را به طور یکنواخت، روی قسمت‌های مختلف مواد غذایی پخش می‌کند و باعث می‌شود مواد غذایی به صورت یکسان پخته شود.
از آنجایی که آون توسترهای داتیس کیفیت و دوام بالایی دارند، دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر هستند و شما می‌توانید با خیالی راحت یکی از آنها را بخرید.

آون توستر داتیس خوبه؟
آون توستر داتیس خوبه؟

پیشنهاد مطالعه: بهترین آون توستر پارس خزر

انواع آون توستر داتیس

آون توسترهای ساخت برند داتیس در انواع مختلفی از مدل های توستر لمسی دیجیتال و ولومی ساده در مدل های کوچک رومیزی و مدل های مدرن و پیشرفته اون توستر توکار داتیس تولید شده‌اند که هر کدام از آنها ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند.

آون توستر داتیس لمسی


این دستگاه ظاهری مدرن و لوکس دارد در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع ، بصورت رومیزی طراحی شده که همانند دیگر محصولات این کمپانی، بدنه‌ای مستحکم و مقاوم دارد که ضد حرارت و ضد ضربه است و در حین کار کردن داغ نمی‌شود، همچنین دستگیره آن از آلومینیوم آنودایز شده ساخته شده که ضد داغی و گرما میباشد.
این محصول دارای برنامه‌های از پیش تنظیم شده پخت و پز غذا است که بسیار کاربردی هستند و به طبخ غذا سرعت می‌بخشند.
قابلیت تنظیم دما و زمان پخت، یخ زدایی مواد غذایی، گرم کردن غذا ، جوجه گردان و…از ویژگی‌های مهم این دستگاه به شمار می‌رود.
توسترهای داتیس بوسیله شیشه داخلی لوئی لامپ داخلی که برای آون توستر داتیس طراحی شده می‌توانید تمامی مراحل پخت غذا را از نزدیک ببینید و لذت ببرید.


توستر داتیس کانوکشن دار

یکی دیگر مدل های توسترهای داتیس مجهز بودن به فن کانوکشن، با دو المنت بالا و پایین توان حرارتی 200 وات ، قدرت بالا و مصرف پایین انرژی و امکان خاموش شدن خودکار آن اشاره کرد که ایمنی بالایی را برای این محصول فراهم کرده است.

جدیدترین مدل توستر داتیس کانوکشن دار با برخورداری از فن کانوکشن قابلیت پیشرفته و کاربردی برای پخت یک نواخت غذا تعبیه دارند که توسط هر دو المنت بالا و پایین غذا کامل پخته میشود این مدل توسترها با وجود یک فن خنک کننده هوا به جهت خنک ویژگی کارایی کانلا متمایز نسبت به مدل های معمولی را دارند

آون توستر داتیس توکار

توستر توکار داتیس برای آشپزخانه‌های مدرن و بسیار شیک مدلی بی نظیر هستند و برای آشپزخانه هایی کوچک که فضای کمتری دارند، طراحی شده اند و از آنجایی که بدون اینکه جای زیادی اشغال کند، فضایی بزرگ را برای پخت و پز در اختیار شما قرار می‌دهد و شما بوسیله آن، می‌توانید مواد غذایی را با حجم بالا را طبخ کنید، بسیار کاربردی و پرطرفدار است.
بدنه این دستگاه از فولاد ضخیم است که ضد خشم، ضد حرارت و ضد ضربه است و وزن کمی دارد.
فر توکار برقی داتیس در دو رنگ سفید و سیاه تولید شده اند و از آنجایی که هم می‌توانید،آن را روی کابینت قرار دهید و هم از آن به عنوان توکار استفاده کنید، ظاهری لوکس برای شما ایجاد میکند.

فر توکار داتیس هم مانند دیگر محصولات این کمپانی دارای تعدادی برنامه پخت و پز کاربردی، فن کانوکشن، سیستم جوجه گردان، تایمر، لامپ داخلی، درب دوجداره و… میباشد و از نظر قابلیت‌ها چیزی از آون توستر های رومیزی این برند کم ندارد.

بهترین مدل اون توستر داتیس

جدیدترین مدل توستر داتیس توکار، لمسی کونوکشن دار سه مدل مدرن و پیشرفته از برند داتیس هستند این سه مدل با کیفیت بالای ساخت از مدل های پرطرفدار داتیس هستند که سهم بالایی از فروش را در بین سایر برندهای دیگر در بازار ایران به دست آورده اند.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نظرات در مورد آون توستر داتیس


کمپانی داتیس با بیش از 20 سال تجربه و سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی و آون توستر، توانسته است، همواره مشتریان خود را راضی نگه دارد. به طوری که کاربرانی که از این محصول خریداری کرده اند، نظرات مثبتی در مورد آون توستر داتیس دارند و از خرید خود کاملاً راضی هستند اکثر خریداران برند داتیس را رقیبی بزرگ برای برندهای خارجی معرفی کرده اند و به دیگران هم آن را پیشنهاد می‌کنند.
جالب است بدانید که محصولات داتیس به کشورهای دیگر هم صادر می‌شود و آون توسترهای این برند، علاوه بر ایران در کشورهای زیادی در سطح دنیا طرفدار دارد.

سروش بابائی خریدار آون توستر داتیس مدل DT-725

تازه دستم رسیده. ولی موقع راه اندازی فن کانوکشن کار نمی‌کرد که یذره ضربه به پشتش زدم راه افتاد. نمی‌دونم ولی امیدوارم مشکلی بعداً براش پیش نیاد. ولی به نظرم دستگاه خوب و پرکاربرد یه از نظر سایز و استحکام بدنه هم خیلی خوبه

مرتضی قیاسی خریدار آون توستر داتیس مدل dt-740

بسیار کاربردی و عالی

واقعا عالیه و در مقایسه با رقبای خارجی میشه نمره قبولی بهش داد

+با کیفیت

+برنامه های عالی

+رنگ داخل

+کیفیت جنس و کیفیت مونتاژ

کاربردیجی کالا خریدار آون توستر داتیس مدل DT-736

قیمت مناسب و کیفیت خوب

در مدت استفاده راضی بودم و کیفیت خوبی داشته ، البته در لحظه تحویل مشکلاتی داشت که با تماس با پشتیبانی حل شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا