خانه و آشپزخانه

قابلمه‌ یونیک بهتره یا ام جی اس + 11 مدل پرفروش


قابلمه‌های یونیک و ام جی اس از محصولات با کیفیت و زیبا از برندهای مطرح یونیک و ام جی اس هستند مدل‌های متنوع و رنگبندی جذاب هر دو از برندهای پرطرفدار این روزهای بازارشده اند که با محبوبیت فراوان قابلمه‌های این دو برند سبب شده اکثر افراد برای انتخاب بین سرویس های پخت و پز این دو برند قابلمه‌های یونیک و ام جی اس دچار چالش شوند که قابلمه یونیک بهتره یا ام جی اس؟


ما پیش تر در سایت فراهم کده با دو مقاله مجزا به طور کامل بهترین مدل قابلمه‌های یونیک و بهترین مدل قابلمه‌های ام جی اس را به طور تخصصی بررسی کرده‌ایم و اما در این مقاله قصد داریم در پاسخ به سوال فوق به مقایسه قابلمه‌های یونیک و ام جی اس بپردازیم.


قابلمه یونیک بهتره یا ام جی اس

قابلمه یونیک یا ام جی اس کدام بهترین است برای خرید لوازم پخت و پز از جمله قابلمه نکات ریز و موارد مهمی از جمله مشخصات هر کدام از برندها می‌تواند در تعیین انتخاب دقیق‌تر بسیار کمک شایانی برای خریداران باشد
سرویس قابلمه یونیک یونیک از برندهای تخصصی در زمینه تولید لوازم آشپزخانه‌ای است که سرویس قابلمه‌های چند پارچه‌ای این برند با ویژگی‌های بی‌نظیر روکش نچسب و مقاومت بالا در مقابل حرارت و دارای دوام بالایی هستند که با طراحی متنوع رنگ‌های مختلف لذت آشپزی را دوچندان می‌کنند.

ویژگی قابلمه یونیک قابلمه ام جی اسویژگی قابلمه یونیکویژگی قابلمه ام جی اس
روکش نچسببسیار باکیفیت و مقاومباکیفیت و مقاوم
مقاومت در برابر حرارتبسیار بالابالا
ضخامت بدنهضخیمضخیم
کفهچند لایهچند لایه
طراحیمتنوع و مدرنکاربردی و متنوع
قیمتبالاترمناسب‌تر
معایبقیمت بالاترممکن است در برخی مدل‌ها کیفیت روکش نچسب به اندازه یونیک نباشد


مقایسه قابلمه یونیک و ام جی اس

یونیک از برندهای تخصصی در زمینه لوازم آشپزخانه ای است که سرویس های پخت و پز را در انواع قابلمه و تابه های کاربردی را با تنوع بالایی از تنوع و رنگبندی را با دوام بالا در مقابل حرارت تولید می کند که با کیفیت و زیبایی این مدل ها طرفداران بسیاری پیدا کرده است، قابلمه های این برند از گزینه های عالی برای آشپزی هستند که در کنار سایر محصولات این برند جزو پرفروش ترین قابلمه های بازار می باشند.

قابمه های ام جی اس با طراحی کاربردی و ویژگی های بینظیر روکش نچسب، کقه چند لایه و جزئیات طراحی دسته و بدنه مستحکم از برندهای با تنوع بالای محصولات توانسته سهم بسزایی از فروش بازار را داشته باشد.


مزایای قابلمه یونیک

  • دارای روکش نچسب بودن
  • مقاومت بالا در مقابل حرارت مستقیم
  • بدنه ضخیم
  • کفه چند لایه
  • طراحی متنوع

معایب قابلمه‌های یونیک

قابلمه‌های یونیک در پخت پخت و پز با عملکرد فوق العاده عالی و دوام بالا هیچگونه معایبی ندارند تنها نکته منفی در این قابلمه‌ها می‌تواند قیمت کمی بالاتر نسبت به ام جی اس و سایر مدل‌های دیگر باشد.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

مزایای قابلمه ام جی اس

قابلمه ام جی اس برای کسانی که قابلمه‌های چدن و یا سرامیک با کیفیت و دوام بالا و قیمت مناسب را می‌خواهند قابلمه‌های ام جی اس گزینه ایده‌آل هستند که تمام موارد و جزئیات یک قابلمه با کیفیت را در طراحی در ساخت و طراحی سرویس قابلمه و تاب‌های این برند رعایت شده است کیفیت مناسب مزایای قابلمه ام جی اس یت مناسب قیمت ارزان‌تر نسبت به برند یونیک تنوع مدل‌ها

معایب قابلمه‌های ام جی اس

دوام کمتر نسبت به یونیک

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا