تلویزیونخانه و آشپزخانه

تلویزیون اسنوا خوبه یا دوو؟ ( مقایسه) + 11 مدل پرفروش بازار

اسنوا و دوو هر دو از برندهای معتبر و مطرح در عرصه تولید تلویزیون هستند که تلویزیون‌های هوشمند پیشرفته‌ای را در مدل های 32 تا 85 اینچ را به بازار عرضه کرده‌اند. که با آخرین فناوری روز دنیا طراحی و تولید شده اند هر دو این برندها محبوبیت فراوانی در بازار پیدا کرده اند

برند ایرانی اسنوا در سال 1384 پایه گذاری شد و با بیش از 30 سال سابقه درخشان و تجربه در حال حاضر به عنوان یکی از بهترین برندهای تولید لوازم خانگی در ایران محسوب میشود که 1200 شعبه در شهرهای مختلف دارد.

برند دوو در سال 1967 در شهر سئول کره جنوبی پایه گذاری شد و فعالیت خود را در زمینه تولید انواع لوازم خانگی از جمله تلویزیون آغاز کرد. امروزه محصولات دوو در سرتاسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد و کمپانی دوو قابلیت رقابت با غول‌های تکنولوژی دنیا را دارد.

اما در زمان خرید تلویزیون کاربران دچار تردید می‌شوند و سوالی که ذهن آنها را به خود مشغول میکند، این است که تلویزیون اسنوا بخرم یا دوو؟ برای پاسخ به این سوال و سوالاتی از این قبیل در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

تلویزیون اسنوا

کمپانی اسنوا با استفاده از دانش مهندسین ایرانی و به کارگیری تکنولوژی‌های مدرن و پیشرفته، تلویزیون‌های بسیار با کیفیتی را با طراحی مدرن و مدل‌های متنوع در سایزهای مختلف و رنج قیمتی متفاوت به بازار عرضه کرده که مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته است.
تلویزیون‌های اسنوا تصویری فوق العاده شفاف و واقعی با کنتراست بالا و صدایی با کیفیت دارند و نسبت به برخی برندهای داخلی و بسیاری از برندهای خارجی بسیار قیمت مناسب‌ هستند و تنوع بالایی دارند.
این کمپانی روز به روز بر میزان کیفیت و قابلیت‌های محصولات خود می‌افزاید و به تازگی تلویزیون 85 اینچی اسنوا QLED را تولید کرده و به بازار تکنولوژی معرفی کرده است.
تلویزیون‌های جدید اسنوا هوشمند هستند و مجهز به ویژگی های بینظیری چون سیستم عامل اندروید، دستیار صوتی فارسی، ریموت کنترل هوشمند…. و از گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر بهره می‌برند.

تلویزیون دوو

تلویزیون‌های ساخت کمپانی دوو در مدل‌ها و سایزهای متنوع با قابلیت هایی زیاد ساخته شده‌اند و فوق العاده با کیفیت هستند و ابعاد استاندارد دارند.
تلویزیون دوو از نظر صدا و تصویر کیفیت بالایی دارد و تصویری بسیار شفاف و واقعی را با بالاترین سرعت، برای شما به نمایش می‌گذارد.
کمپانی دوو هم همانند رقبای خود همواره در حال پیشرفت است و در سالهای اخیر تلویزیون های OLED و QLED را با سیستک عامل اندروید، تصویری با کنتراست بالا و مشکی عمیق‌تر و تصویری جذاب‌تر به بازار عرضه کرده است.

مقایسه تلویزیون اسنوا و دوو

مقایسه تلویزیون اسنوا و دوو

برای پاسخ به سوال تلویزیون اسنوا خوبه است یا دوو؟ هر دو از برندهای مطرح هستند که تلویزیون هایی با امکانات متنوع دارند که ابتدا باید ویژگی هر کدام از برندها را بررسی کرد و سپس با در نظر گرفتن ویژگی های کاربردی هر دو با اطمینان بیشتری بهترین تلویزیون اسنوا و دوو انتخاب کنید. در این قسمت از جهات مختلف این دو محصول را با هم مقایسه می‌کنیم.

1- از نظر شکل ظاهری
تلویزیون دوو ظاهر مینیمالیستی و مدرن است که طرفداران زیادی دارد. این تلویزیون‌ها حاشیه‌های فوق العاده باریکی دارند و زیبایی و عملکرد بالا را با هم برایتان به ارمغان می‌آورند.
تلویزیون اسنوا ظاهری بسیار شیک و جذاب دارد و جلوه ای ویژه به دکوراسیون منزل شما می‌بخشد. این کمپانی قاب و پایه های محصولات خود را، طبق راحتی کاربران و بصورت آرگونومیک طراحی کرده که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
به طور کلی هر دو تلویزیون ظاهر زیبایی دارند و انتخاب یکی از آنها بر اساس سلیقه شخصی شما می‌باشد.

2- از نظر هوشمند بودن سیستم عامل

تلویزیون دوو مجهز به سیستم عامل پیشرفته است که به کاربر کمک می‌کند به برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مورد علاقه خود براحتی دسترسی داشته باشد و از آنها لذت ببرد. مجهز به دستیار صوتی گوگل است و از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای برای کنترل صوتی بهره می‌برد.
صدا و تصویر این تلویزیون بر اساس محتوای آن تغییر میکند،همچنین قابلیت اتصال به دستگاه‌های هوشمند را دارد، قابلیت به روز رسانی شدن برای بهبود عملکرد و اضافه شدن قابلیت‌ها از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

تلویزیون اسنوا مجهز به قابلیت کنترل تلویزیون به وسیله برنامه‌های موبایل است و از برنامه‌های کاربردی و خدمات استریم حمایت می‌کند. تلویزیون اسنوا از محتواهای بیشتری پشتیبانی می‌کند.


3- پورت USB و HDMI

تلویزیون دوو دارای چندین پورت HDMI و USB است. همچنین از اتصال بی سیم WIFI و بلوتوث بهره برده که به وسیله آن می‌توانید به دستگاه‌های دیگر متصل شوید. همچنین این تلویزیون قابلیت پخش محتوای تلفن همراهتان را روی صفحه نمایش خود دارد.

تلویزیون اسنوا مجهز به چند پورت USB و HDMI است و همچنین مجهز به اتصال بی سیم مانند WIFI هم می‌باشد. به وسیله این تلویزیون می‌توانید محتویات گوشی خود را در قاب بزرگتر ببینید.

4- میزان قابلیت‌ها


از نظر هوشمند بودن تلویزیون دوو دارای قابلیت‌های هوشمند و مدرن بیشتری است و تلویزیون اسنوا ساده‌تر طراحی شده است.اما نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که کمپانی اسنوا قابلیت‌های کاربردی و کلیدی را روی محصولات خود به کار برده است.

از نظر کیفیت صوتی
تلویزیون دوو مجهز به سیستم صوتی دالبی است و صدایی دقیق، واضح و شفاف دارد. بعضی از محصولات جدید این کمپانی سیستم صوتی چند کاناله دارند.
تلویزیون اسنوا سیستم صوتی بسیار با کیفیتی دارد و صدایی رسا، شفاف و دقیق را برای شما پخش می‌کند.
از نظر کیفیت صوتی می‌توان گفت هر دو تلویزیون عملکرد خوبی دارند و تقریباً در یک سطح هستند.

5- از نظر کیفیت تصویر
تلویزیون دوو کیفیت تصویر بسیار خوب با کنتراست بالا دارد و تصویری بسیار واقعی با جزئیات دقیق را به شما نشان می‌دهد.
تلویزیون اسنوا کیفیت تصویر خوبی دارد و تصویر آن واضح و شفاف است.

6- از نظر سایز و ابعاد
کمپانی دوو تلویزیون‌های خود را در سایزهای مختلف از 24 اینچ تا 75 اینچ طراحی کرده و به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به محیط زندگی خود تلویزیون مد نظرتان را انتخاب کنید.
تلویزیون‌های برند اسنوا سایزهای مختلفی دارند که از 32 اینچ تا بیشتر از 65 اینچ می‌باشند و شما میتوانید طبق نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید.

7- از نظر گیم
از آنجایی که تلویزیون دوو نرخ تازه‌سازی بالا و میزان پاسخدهی بالایی دارد، برای گیم بسیار مناسب است. نرخ تازه‌سازی تلویزیون‌های جدید دوو 120 هرتز است که تصویری واقعی و شفاف را برای شما به تصویر می‌کشند و سرعت بازی را دوچندان می‌کنند.
تلویزیون‌های ساخت کمپانی اسنوا، کیفیت تصویر بالایی دارند و نرخ تازه سازی و میزان پاسخ دهی آنها نیز بالا است بنابراین نیاز گیمرها را برآورده می‌کند.

8- از نظر دوام و طول عمر
از آنجایی که تلویزیون‌های دوو از مواد مرغوب و درجه یک ساخته شده‌اند، دوام و طول عمر بالایی دارند و حتی بعد از چندین سال استفاده، کیفیت اولیه خود را حفظ می‌کنند.
تلویزیون اسنوا از قطعات مرغوب ساخته شده و کیفیت ساختاری بالایی دارد. به همین دلیل به راحتی خراب نمی‌شود و طول عمر بالایی دارد.
هر دو تلویزیون از نظر دوام و مقاومت عملکرد بسیار خوبی را از خود ارائه داده‌اند.

9– از نظر قیمت
از آنجایی که تلویزیون دوو محصول یک کمپانی کره‌ای است و تلویزیون اسنوا در داخل ایران تولید می‌شود، مسلماً قیمت تلویزیون اسنوا بسیار ارزان‌تر و مقرون به صرفه‌تر نسبت به تلویزیون دوو است.

10- از نظر مصرف انرژی
تلویزیون اسنوا و دوو هر دو به یک اندازه برق مصرف می‌کنند و هر دو تلویزیون جزء محصولات کم مصرف هستند.

نتیجه: در نهایت طبق نکاتی که گفته شد و با مقایسه مشخصات فنی، قابلیت‌ها، ظاهر و سایز و سایر ویژگیهای تلویزیون دوو و اسنوا شما می‌توانید با مشخص کردن میزان بودجه و طبق سلیقه شخصی‌تان و نوع نیاز خود، یکی از این تلویزیون‌ها را انتخاب کنید. زیرا هر دو تلویزیون از نظر کیفیت صدا و تصویر خوب هستند و قابلیت‌های بالایی دارند.
اما نکته‌ای که باید به آن دقت کنید، این است که حتماً از سایت‌ها و فروشگاه‌های معتبر خرید کنید تا بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات استفاده کنید.

معرفی 5 مدل پرفروش تلویزیون های دوو و اسنوا

درحال دریافت محصولات منتخب ...

7 مدل پرفروش تلویزیون اسنوا

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا