دکوراسیون

جدیدترین پادری فانتزی و شیک + خرید 28 مدل با کیفیت ارزان

انتخاب پادری زیبا و مناسب برای ورودی خانه

پادری ورودی خانه که مانند یک فرش کوچک نقلی هستند. در انواع مدل فرش پادری جدید با طرح های مختلف در بازار موجود می‌باشند. طرح‌های بسیار جذاب رنگبندی متنوع و چشمگیر نمدی، سنگی و فرش که میتوان در ورودی و خروجی منزل قرار داد. با استفاده از این فرشینه‌های کوچک جلوه‌ای دیگر برای ورودی خانه رقم میخورد.

پادری شاید یکی از وسایل کوچک خانه به شمار بیایید، اما این پادری ها هم کاربردی هستند. که مانع از ورود هرگونه آلودگی در قسمت ورودی درب منزل است. وهم در مدل های شیک و زیبا تاثیر بسیار زیادی برای دکوراسیون خانه دارد.

افرادی که به دکوراسیون منزل خود اهمیت میدهند. برای هماهنگ بودن پادری با سبک چیدمان منزل به این نکته مهم توجه می‌کنند. که معمولا پادری ورودی خانه بهتر است، با فرش و رنگ دیگر وسایل مطابقت داشته باشد. تا فضایی شیک و جذاب برای دکوراسیون و فضایی خانه ایجاد کنید.

فرش هم یکی از وسایل کاربردی و ضروری خانه است که برای خرید آن نیاز به دیدن و مقایسه انواع فرش دارید. تا بتوانید انتخاب کامل تری داشته باشید پیشنهاد میکنم پست بهترین فرش وینتیج ( کهنه نما ) را ببینید.

انواع فرش پادری و کاربرد آن برای خانه

همان طور قبلا اشاره کردیم پادری در جنس های متفاوتی تولید می شوند و گاهی به صورت سنتی و دستی تولید می‌شوند. انواع پادری شامل:

پادری برای درب ورودی و خروجی

پادری برای درب ورودی و خروجی برای دو قسمت مختلف ساختمان استفاده می‌شود. مدلی که برای ورود به ساختمان و برای تمیز کردن کفش مورد استفاده قرار میگیرد. و در مدل دیگر جلوی درب ورودی وقتی وارد منزل می‌شویم برای این که پا با آلودگی زمین تماس پیدا نکند، و همچنین زیبا شدن ورودی استفاده میگردد. و در هر دو مورد گفته شده بهتر است از پادری با رنگ تیره استفاده کنید که کمتر کثیف شود، دارای قابلیت شستشو باشد.

پادری حمام

پادری مخصوص سرویس بهداشتی دونوع هستند یک مدل برای داخل سرویس قرار میگیرد. که بهتر است از جنس پلاستیک مقاوم در مقابل آب سرد و گرم باشد. و پادری بیرونی سرویس بهداشتی که باید هم قدرت بالای جذب آب را داشته باشد و و نیز دارای لایه چسبنده(ترمز) باشد که مانع از لیز خوردن شود.

پادری اتاق خواب

پادری برای اتاق خواب، به دلیل این که معمولا درب حمام و یا بالکن در فضای اتاق خواب باز می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما بعضی از افرد خوش سلیقه هم به عنوان عنصر دکوراتیو جلوی تخت و برای زیباتر شدن دکوراسیون از از طرح‌های بسیار جذاب مخصوص پا تختی استفاده می‌کنند. هنگام خرید فقط این نکته را دقت داشته باشید رنگ و طرح پادری با دیگر وسایل تناسب داشته باشد.

بیشتر بخوانید: انواع مدل فرش گرد فانتزی و مدرن [ شیک و جذاب ]

پادری آشپزخانه

استفاده از پادری برای آشپزخانه، جلوی سینک ظرفشویی و اجاق گاز بسیار ضروری است. زیرا معمولا حین شستشو جلوی سینک ظرفشویی خیس می‌شود. و برای جلوگیری از نشت رطوبت به دیگر جاهای آشپزخانه، بهتر است از پادری مخصوص برای کفپوش مناسب برای آشپزخانه استفاده کرد.

خرید بهترین پادری

چطور یک پادری زیبا انتخاب کنید؟ برای خرید پادری که هم ظاهر زیبا داشته باشد. و با دیگر عناصر خانه هماهنگی داشته باشد نیاز به دقت در رنگ جنس و طرح آن دارد و با توجه به سلیقه و نیاز خود میتوانید پادری شیک و زیبا انتخاب کنید.

اندزه و قطر: در بعضی از ورودی‌ها درب با زمین فاصله کمی دارد و باعث جمع شدن پادری می‌شود. باید برای همچین مواردی پادری با قطر کم انتخاب کرد که دچار این مشکل نشوید اندازه پادری هم با توجه به سلیقه خود در نظر بگیرید.

جنس پادری: با تنوع بالایی که پادری دارد طرح و جنس‌های متعددی این محصول بهتر است، ابتدا در نظر بگیرید پادری را برای کدام فضا می خواهید سپس با توجه به این موارد جنس مرغوب و با کیفیت را برای فضای خانه خو د انتخاب کنید.

شکل پادری: یکی از فاکتورهایی که برای زیباتر شدن خانه استفاده می‌‎‌شود پادری، در شکل‌های مربع مستطیل، گرد و بیضی و گاهی به شکل گل و پروانه است. که طبق معمول باید گفت انتخاب شکل و رنگ به خود شما بستگی دارد که کدام مدل را بیشتر می‌پسندید. اما همواره در نظر داشته باشید که با دیگر وسایل تناسب داشته باشد.

ضد لغزش بودن

مهمترین نکته برای خرید پادری ضد لغزش بودن پادری است. زیرا ب ابعاد کوچکی که دارد زود جابه جا می‌شود. واز این نظر بهتر است. پادری انتخابی شما دارای ترمز یا لاستیک نگه دارنده باشد که این قابلیت باعث میشود پادری روی سنگ، سرامیک به خوبی بچسبد و مانع سرخوردن شود

در این بخش از پست مدل های کاربردی پادری را برای شما همراه عکس و خرید اینترنتی آماده کرده ایم. برای خرید روی دکمه خرید کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. نحوه خرید پادری (لوزی طوسی مشکی )به چه صورت هستش . لطفا راهنمای فرمایید .

    1. برای خرید مدل پادری که انتخاب کردید روی دکمه سبز رنگ کنار همون مدل که نوشته “مشاهده قیمت روز و خرید از دیجیکالا” کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا