خانه و آشپزخانه

حشره کش برقی صاعقه خانگی و صنعتی + لیست قیمت 10 مدل پرفروش

دستگاه حشره کش برقی صاعقه از شرکت صاعقه الکتریک تولید کننده (لوازم برقی و الکترونیکی صاعقه) در بازار عرضه می‌شوند. این برند ایرانی در شهر یزد تولید می‌شود. که با بیش از 25 سال سابقه در تولید انواع مدل حشره کش‌های صنعتی و خانگی فعالیت دارد، که از نظر کیفیت و تنوع محصولات برند صاعقه در رده بهترین حشره کش های برقی بازار ایران قرار دارند.

حشره کش برقی صاعقه

شرکت تولیدی صاعقه با 25 سال تحقیق و تجربه پزوهشگران این شرکت، حشره کش های صاعقه را بدون استفاده از هیچ گونه ماده شیمیایی طراحی و تولید کرده‌اند. که طی فرایندی با سیستم جاذب نوری فرایند کشش حشرات ، مورچه، مکش ….را جذب لامپ‌های به کار رفته در محصول می‌شوند، حشرات با برخورد به الکترود ولتاژ بالا دچار شوک الکتریکی شده و در دام حشره کش های پر قدرت صاعقه می‌مانند.

انواع حشره کش برقی صاعقه

حشره کش صاعقه صنعتی که بیشتر مناسب برای منزل، دفتر کار، گلخانه، کارخانجات مواد غذایی، هتل، کارگاه ها… هستند « استفاده از دستگاه های حشره کش صوتی برای مکان‌های پرورش دهنده حیوانات توصیه نمی‌شوند

حشره کش خانگی به راحتی در مدل های مختلف برای بهداشت محیط در فضاهای مختلف خانه قابلیت نصب و استفاده دارند.

حشره کش مخصوص مورچه و سوسک…

حشره کش های صاعقه در مدل های بسیار متنوعی در ابعاد و اندازه‌های متفاوت برای فضاهای مختلف طراحی شده اند. به طور کلی دارای برد بالایی هستند. و میتوانند تا حدود 100% روی مورچه ، سوسک و سایر حشرات موزی تاثیر گذاری داشته باشند.

نحوه عملکرد حشره کش برقی

 استفاده از حشره کش‌های برقی جدید که جایگزین بسیار مناسبی برای  اسپری ها گازهای سمی، یا پودرها و مواد شیمیایی فوق العاده خطر ناک برای انسان هستند. کاملا بهداشتی و بدون بو و ضرر بوده، برای همه افراد خصوصا کسانی که دچار الرژی به اسپری های مختلف هستند. حشره کش بوسیله لامپUV حشرات را مجذوب خود کرده و پس از بین بردن آنها توسط انرژی الکتریکی صاعقه وار با تابش نور UV محیط داخل خود را باکتری زدایی کرده و باعث میشود محیط داخل دستگاه همیشه عاری از میکروب مانده و از زندگی و رشد میکروبها و آلودگی در داخل آن جلوگیری میکند.

نمایندگی حشره کش صاعقه

صاعقه الکتریک، از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم برقی و الکترونیکی در ایران است. با اطمینان از کیفیت بالای محصولات این شرکت را با خدمات پس از فروش صاعقه الکتریک و ارائه خدمات پش از فروش به خریداران این محصولات عرضه می کند.

خرید حشره کش صاعقه

در ادامه لیستی از پرفروش ترین حشره کش های برند صاعقه را مشاهده می‌کنید. با توجه به کیفیت این محصولات و نظرات مثبت خریداران از نحوه عملکرد بسیار قوی این محصولات ارزش خرید بالایی دارند، میتوانید به راحتی مدل حشره کش را متناسب با فضای کار و یا منزل خودرا از بین لیست قیمت حشره کش برقی صاعقه انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا