تلویزیونخانه و آشپزخانه

تلویزیون تی سی ال بهتره یا ایکس ویژن + مقایسه و معرفی 11 مدل پرفروش دو برند

تلویزیون تی سی ال یا ایکس ویژن کدوم مارک بهتره بخرم؟ واقعیت این است که در بین برندهای مختلف تلویزیون‌های موجود بازار، اینکه کدام مارک تلویزیون را انتخاب کنیم کار کمی دشواری است. و اغلب خریداران با وجود برندهای مختلف تلویزیون دچار تردید می‌شوند. در پاسخ به این سوال که بین دو برند شناخته شده تلویزیون ایکس ویژن و تی سی ال را بخواهیم معرفی کنیم. باید فاکتورهای مهمی را در نظر گرفت که در ادامه به بررسی مقایسه تلویزیون تی سی ال با ایکس ویژن می‌پردازیم.

تلویزیون برند تی سی ال

تلویزیون مارک تی سی ال با وجود مدل های متنوع در چند سال اخیر محبوبیت زیادی در بازار لوازم خانگی پیدا کرده است. تی سی ال یک برند چند ملیتی است که اولین بار در کشور چین به ثبت رسید. و با چندین نیروی فعال در ساخت سیستم های تهویه مطبوع، ماشین لباسشو یی، تلویزیون…. فعالیت دارد. محصولاتی پیشرفته با فناوری روز را به بیش از 160 کشور جهان ارائه میکند.

برند تی سی ال تلویزیون‌هایی در سایز مختلف از 32 تا 85 اینچ چینی را متناسب با فضاهای کوچک و برای سالن های بزرگ طراحی و تولید کرده است. که همین تنوع طراحی ظاهری در ابعاد و اندازه های تلویزیون تی سی ال باعث شده که نیاز کاربران را به سایزهای مختلف تلویزیون برطرف کند. و مشتریان بسیاری را جذب این برند شوند.

جدیدترین تلویزیون تی سی ال

همیشه خرید جدیدترین محصولات میتواند ویژگی های بهتری را به همراه داشته باشند. برند تی سی ال هم تلویزیون‌های تی سی ال را در سری 3 تا 8 عرضه میکند. که سری تلویزیون 3، 4 و 5 تلویزیون های هوشمند هستند. در جدیدترین مدل تلویزیون تی سی ال سری 8 مجهز به سیستم عامل هوشمند روکو با سرعت و عملکرد به مراتب بهتری برخوردارند. جدیدترین تلویزیون تی سی ال سری 8 قادر با رقابت با بهترین تلویزیون های بازار جهان هستند. و در رده بهترین سری تلویزیون‌های موجود بازار قرار گرفته‌اند.

بهترین تلویزیون 32 اینچ تلویزیون 32 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 32 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 43 اینچتلویزیون 43 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 43 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 55 اینچ تلویزیون 55 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 65 اینچبهترین تلویزیون 65 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 65 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 75 اینچ تلویزیون 75 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 75 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 85 اینچ تلویزیون 85 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 85 اینچ دیجیکالا

معرفی برند تلویزیون ایکس ویژن

ایکس ویژن از برندهای خوشنام ایرانی است. که با تلویزیون‌های با کیفیت ایکس ویژن شناخته شده‌اند. و جایگاه ویژه‌ای در بین محصولات صوتی تصویری پیدا کرده‌اند. به طوری که از فروشگاه های ایرانی در دسته پرفروش ترین تلویزیون های برند ایران قرار گرفته‌اند. تلویزیون ایکس ویژن با فناوری جدید و سیستم عامل هوشمند دارای برنامه های کاربردی با انتظارات مردم ایران مانند فیلیمو و خبری آب و هوا ایران را ارائه می‌کنند.

طراحی و کیفیت تلویزیون ایکس ویژن در مقابل برندهای بزرگ جهان در سطح قابل قبولی هستند. که با مدل تلویزیون ایکس ویژن فورکی 4K و دارای قابلیت HDR عملکرد به مراتب بهتری را دارند. برند ایکس ویژن بدونه شک یکی از بهترین مارک تلویزیون های ایرانی هستند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین برند تلویزیون های ایرانی

تلویزیون تی سی ال بهتره یا ایکس ویژن

هر دو برند تلویزیون تی سی ال و ایکس ویژن با قابلیت، کیفت خوب در قیمت تقریبا یکسان و مناسبی عرضه می‌شوند. هیچ یک از این دو برند از لحاظ امکانات برتری خاصی نسبت به یکدیگر ندارند. تلویزیون تی سی ال دارای بیشترین امکاناتدر بین تلویزیون های ایرانی است. ولی عملکرد پخش هوشمند تلو یزیون ایکس ویژن بهتره ظاهر شده و رابطه سازگاری با بازار ایران دارند.

مقایسه قیمت مدل تلویزیون تی سی ال و ایکس ویژن

برندهای تی سی ال و ایکس ویژن از محصولات خوش قیمت بازارند که نسبت به دیگر برندهای تلویزیون با قیمت مناسب به خریدارن عرضه می‌شوند. که با توجه به امکانات و قابلیت های مختلف مورد قبول طرفداران خود قرار گرفته‌اند.

بهترین تلویزیون تی سی ال و ایکس ویژن

در ادامه لیستی از 22 مدل برتر و پرفروش برندهای ایکس ویژن و تی سی ال را آماده کرده‌ایم. می‌توانید با توجه به اندازه و ابعاد مد نظرتان با هزینه‌ای که دارید، یکی از بهترین مدل تلویزیون دو برند تی سی ال یا ایکس ویژن را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

تلویزیون ایکس ویژن

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا