تلویزیونخانه و آشپزخانه

بهترین پاک کننده صفحه تلویزیون ال سی دی و لپ تاپ [ کیت تمیز کننده]

بهترین پاک کننده صفحه تلویزیون یک دستمال کاملا بدون پرز یا دستمال میکروفایبر است؟! صفحه تلویزیون با وجود فضای آلوده اکثر شهرها و یا دود ناشی از روشن کردن شومینه و تماس دست و اثر انگشت روی صفحه نمایش تلویزیون سبب ایجاد لکه روی تلویزیون شده و با دستمال ساده پاک کردن تلویزیون همچنان هنوز لکه ها روی صفحه نمایشگر تلویزیون باقی می‌مانند، دیگر به سادگی قابل تمیز کردن نیست. بنابر این در این مواقع خرید محلول پاک کننده تلویزیون یا یک کیت تمیز کننده تلویزیون با دستمال پاک کننده تلویزیون میتواند به سادگی لکه های ناشی از تماس دست و یا دوده را به آسانی تمیز کند.

بهترین محلول پاک کننده صفحه تلویزیون

تلویزیون‌های جدید با صفحه نمایش ال ای دی بزرگ، دارای صفحه نمایش های حساسی هستند، که هیچ گاه نباید از مواد شیمیایی و شوینده قوی برای پاک کردن سطح تلویزیون استفاده کرد. محلول پاک کننده ال ای دی یک محلول ملایم و رقیق شده هستند، که معمولا با یک دستمال پاک کننده تلویزیون، میکروفایبر قدرت پاک کنندگی بالایی بدون ایجاد آسیب را برای صفحات نمایش تلویزیون لپ تاپ و کامپیوتر دارند.

بهترین روش تميز كردن تلويزيون ال اي دي

تلویزیون های ال ای دی از هر برندی که باشند، تقریبا از یک ساختار در تولید صفحه نمایش تلویزیون‌ها استفاده می‌شود. که برای نگهداری از حساسیت بالایی برخوردارند، محلول های پاک کننده مخصوص تلویزیون که به صورت اسپری و یا کیت کامل هستند، این مواد پاک کننده بسیار مناسب برای پاک کردن سریع و آسان لکه‌های ناشی از تماس دست روی تلویزیون می‌شوند.

همانطور که اشاره شد، صفحه های نمایشگر تلویزیون‌های ال ای دی حساسیت بالایی دارند و نیاز به دقت مراقبت دارند. اگر هنگام پاک کردن تلویزیون قطرات آب و یا اسپری کردن مستقیم محلول روی سطح تلویزیون سبب آسیب دیدن قطعات تلویزیون می شود. بهترین روش برای پاک کردن استفاده از دستمال تمیز کننده ال سی دی تمیز کاملا بدون پرز که مقداری از محلول و یا آب مقطر را ابتدا روی پارچه اسپری می‌کنیم، تا پارچه مرطوب شود، سپس با پارچه مرطوب تلویزیون را تمیز می‌کنیم. (“هیچگاه محلول های پاک کننده را به صفحه و قطعات تلویزیون اسپری نکنید.”)

پبشنهاد شده برای شما: بهترین محافظ تلویزیون

کیت تمیز کننده

از کاربردهای محلول و کیت تمیز کننده برای لوازم دیجیتالی لپ تاپ، ال ای دی، گوشی تلویزیون، دوربین، موبایل و کامپیوتر  جهت پاک کنندگی قطعات الکترونیکی و سطوح با حساسیت سبب تمیز شدن صفحات این لوازم به بهترین شکل ممکن می‌شود، همچنین اسپری تمیز کننده تلویزیون خاصیت میکروب زدایی باعث دوام و طول عمر ابزار دیجیتالی شما نیز می شود.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا