خانه و آشپزخانه

بهترین مارک سرویس آبکش استیل + 27 مدل با کیفیت اصل + قیمت و خرید

آبکش استیل چه مارکی خوبه؟

آبکش استیل مخصوص آشپزخانه یکی از لوازمی است که مناسب برای طبخ غذا و به عنوان یکی از ابزار و وسایل ضروری پرکاربرد در هر آشپزخانه ای مورد استفاده قرار میگیرد. سرویس آبکش استیل برای طبخ غذا هایی مانند آبکش کردن برنج ، پاستا و شستن میوه و سبزیجات مناسب می‌باشد.

البته انواع آبکش در جنس‌های مختلف و سایزهای متفاوت تولید می‌شوند که معمولا با سوراخ‌های یک دست پانچ شده‌اند. این ظرف کاربردی با جنس هاس پلاستیک ، فلزی، و چوبی در بازار وجود دارند که آبکش استیل یکی از نمونه های آن است که مورد استقبال اکثر آشپزها و خانمها قرار گرفته است.

آبکش استیل در مدل‌های تکی در سایزهای بزرگ ، کوچک و نیز به صورت سرویس آبکش استیل با کیفیت‌های متفاوت تولید می‌شوند ما در این پست قصد داریم انواع آبکش باکیفیت و کاربردهای آن را بررسی کنیم و پرفروشترین مدل را برای شما معرفی کنیم

انواع آبکش استیل کدامند؟

آبکش استیل مخصوص سینک

این مدل آبکش درون سینک ظرفشویی قرار میگیرد. که باقیمانده غذا و تفاله‌های چای را درون آن میریزند. خرید آبکش مخصوص سینک بسیار ضروری است چون باقیمانه غذاها باعث گرفتگی لوله‌های سینک می‌شود.

آبکش استیل بدونه دسته و دسته دار

برای جابه جایی راحت تر آبکش بیشتر مدل‌ها آن را با تعبیه کردن دسته روی این ظرف تولید شده است. اما اگر سلیقه شما آبکش‌های بدونه دسته را می‌پسندد میتوانید آبکش بدونه دسته را تهیه کنید

سرویس آبکش آشپزخانه

به این دلیل که آبکش یکی از لوازم کاربردی آشپزخانه می‌باشد و در سایزهای مختلف آن مورد استفاده قرار میگیرند. تولید کنندگان برای بر طرف کردن نیاز مشتریان خود آبکش را به صورت ست آبکش آشپزخانه 5، 6، 10 تایی تولید و به بازار عرضه کرده‌اند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک لگن استیل آشپزخانه

نکات مهم برای خرید انواع آبکش استیل

جنس بدنه ضد زنگ: ظرف آبکشی قبلا از جنس فلزاتی مانند روی و مس بودند با گذر زمان در جنس‌های دیگر و سبک‌تر پلاستیک و استیل تولید می‌شوند. اما باز آبکش استیل ضد زنگ نسبت به دیگر اجناس کیفیت بسیار بالاتری دارند. در مدل‌هایی که قبلا اشاره شد به صورت سرویس و یا آبکش تکی قابل تهیه هستند.

وزن مناسب: آبکش‌ها به این دلیل که قرار است موادی را درون آن بریزیم و جابه جایی این مواد را داشته باشیم بهتر است وزن کمی داشته باشد تا بتوان ظرف را به آسانی بلند و جابه جا کرد. سرویس آبکش با تنوع سایز بندی که دارد در هر نوع سایز بزرگ و یا کوچک بسیار سبک هستند.

سایز بندی مناسب: همانطور که قبلا اشاره شد آبکش دارای تنوع سایز بندی است. که میتوان به صورت سرویس استیل که در یک پک چندتایی با سایزبندی کامل است، و یا از آبکش تک در سایزهای مختلف تهیه کنید.

ست آبکش لگن دار

این مدل آبکش همراه با یک لگن که معمولا یک سایز از آبکش بزرگتر است. که این لگن زیر آبکش قرار میگیرد. این ظرف بیشتر برای شستن میوه و سبزیجات مورد استفاده قرار می‌گیرد. که پس از شستشو میوه و سبزی برای خروج آب سبزیجات و تخلیه آب درون لگن استفاده میشود.

بهترین مارک آبکش استیل چیه؟

در پاسخ به این سوال که آبکش استیل چه مارکی خوبه؟ میتوان به جرائت برندهایی نظیر ایکیا، پرانی، یونیک، رمانتیک هوم، ابتکار، پرنس هوم، بیوتی، را از بهترین مارک‌های معتبر و با کیفیت نام برد.

قیمت سرویس آبکش استیل اصل

تنوع آبکش در برندهای متفاوت قطعا باعث تفاوت قیمت انواع آبکش می‌شود. یکی دیگر از موارد قیمت گذاری سایز آبکش است که به طبع آبکش با سایز بزرگتر از قیمت بیشتری برخوردار است. در کل قیمت آبکش بستگی به برند تولید شده و سایز بندی محصول دارد.

جدیدترین مدل آبکش استیل کدومه؟

در این پست چند نوع آبکش آشپزخانه را که بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد معرفی شد . در این قسمت بهترین و جدیدترین مدل آبکش را همراه با قیمت روز و خرید اینترنتی آماده کرده‌ایم. که می‌توانید با مشاهده این مدل ها و کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید این لگن و آبکش استیل را تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا