دکوراسیونمبلمان و چیدمان

10 مدل بهترین صندلی اپن آشپزخانه مدرن فوق العاده شیک 2024

صندلی اپن چه مارکی خوبه؟ آنچه باید قبل از خرید صندلی اپن آشپزخانه بدانید!

صندلی اپن آشپزخانه یکی از اجزای چیدمان آشپزخانه است. که وجود بهترین صندلی اپن آشپزخانه در کنار اپن و میز جزیره علاوه بر این که دکوراسیون زیبا و شیک را تشکیل میدهد. یک نشیمن گاه راحت برای آشپزخانه محسوب می شود.

امروزه با نوع ساختار اغلب آشپزخانه ها معمولا فضای زیادی ندارند. و از اپن برای غذاخوردن و به جای میز غذاخوری استفاده می‌شود. اگر فضای بزرگ و مدرن در اختیار داشته باشند. با قرار دادن میز جزیره دکوراسیون را تکمیل می‌کنند. که خرید بهترین مدل صندلی آشپزخانه برای این نقطه از آشپزخانه به امری ضروری تبدیل شده است.

بنابراین برای خرید صندلی اپن باید ابتدا مدل های جدید صندلی که جذابیت و زیبایی بیشتری نسبت به مدل های ساده قبلی دارند را دید و سپس با طرح و قابلیت این مدل آشنا شد. به همین منظور در این مطلب قصد داریم بهترین مل های صندلی اپن را معرفی کنیم و مورد بررسی قرار دهیم. در ادامه با ما باشید.

بهترین مدل صندلی اپن آشپزخانه

صندلی‌های اپن دارای، تنوع جنس از نوع استیل، چوبی، پلاستیکی، هستند که با ترکیبی از رنگ های زیبا جذابیت این صندلی دو چندان شده است. مدل صندلی های اپن که با کفه‌های چرمی تولید می‌شوند. هم دارای راحتی و جذابیت و در عین حال تلفیقی از روکش چرم و رنگ بسیار شیک و مدرن هستند. که در مدل‌های مختلف تولید می‌شوند. که شامل:

صندلی اپن ساده

صندلی اپن چرخان

صندلی اپن چوبی

صندلی اپن جک دار

صندلی‌های بلند که با وسیله کناری اهرم قابلیت تنظیم پایه ها را در مدل کوتاه و یا بلند را دارند. یک وسیله بسیار کاربردی هستند. که در برخی از مدل ها فاقد تکیه گاه طراحی شده‌اند. این مدل با تنظیم اندازه پایه برای نشستن کودکان کنار اپن آشپزخانه وسله ای کاربردی هستند.

نکاتی که برای خرید مدل صندلی اپن آشپزخانه باید در نظر بگیرید!

ارتفاع صندلی: برای خرید صندلی اپن با در نظر گرفتن ارتفاع اپن و یا میز جزیره مدل صندلی را انتخاب نمایید. و بهتر است صندلی را انتخاب کنید که دارای تنظیم ارتفاع باشد.

نوع جنس صندلی: اکثر صندلی های اپن آشپزخانه زیبایی خاصی برای دکوراسیون دارند. اما باید علاوه برظاهر صندلی به نوع جنس صندلی نیز دقت داشته باشید. که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار باشد تا هنگام استفاده دچار مشکل نشوید.

نوع یبک صندلی آشپزخانه: صندلی های فلزی با تکیه گاه چرم بیشتر سبک فانتزی و مدرن دارند. که اغلب افراد این مدل را می پسندند. اما مدل صندلی چوبی اپن آشپزخانه زیبایی منحصر به فردی دارند. که نمیتوان از زیبایی این جنس چوبی چشم پوشی کرد. انتخاب سبک و جنس صندلی اپن برای جلوه بیشتر باید با سبک دکوراسیون هماهنگی داشته باشد. که سلیقه شخصی هم برای انتخاب صندلی باید در نظر گرفته شود.

پایه صندلی: یکی از مهمترین فاکتور های صندلی اپن استحکام و مقاومت پایه های صندلی هستند. باید طوری طراحی شده باشد، تعادل را موقع نشستن روی صندلی به خوبی حفظ شود. هنگام نشستن روی صندلی سر نخورید و راحتی کامل داشته باشید.

ارتفاع استاندارد صندلی چقدر است؟

ارتفاع اپن و کانتر، با اندازه استاندارد 90 سانتی متر ساخته می‌شوند. بنابر این برای نشستن جلوی اپن اگر صندلی ثابت باشد باید ارتفاع 60 و یا 70 سانتی متر را در نظر بگیرید.

صندلی اپن چه ویژگی باید داشته باشد؟

صندلی اپن در طول روز باراه برای نشستن مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین باید راحتی کامل را داشته باشد. و علاوه بر این نوع جنس بدنه صندلی کفه و رنگ آن باید دارای کیفیت و کارایی مطلوبی باشد.

با در نظر گرفتن تمام مواردی که برای تهیه بهترین مدل صندلی اپن آشپزخانه در این مطلب اشاره شد. با سلیقه و بودجه خود می‌توانید از مدل‌های برتر معرفی شده در این پست را مورد بررسی قرار دهید. تا با سهولت بیشتری مدل صندلی اپن آشپزخانه خود را تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

مطالعه بیشتر:

1- بهترین صندلی پلاستیکی محکم 

2- بهترین مدل صندلی جزیره جدید و مدرن

3- بهترین صندلی گیمینگ 

4- 23 مدل میز و صندلی تاشو بالکن و مسافرتی

5- بهترین صندلی میز تحریر جدید

6_ بهترین صندلی ماساژور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا