خانه و آشپزخانه

بهترین بخاری برقی پارس خزر + قیمت 15 مدل پرفروش بازار

بخاری برقی پارس خزر، فن هیتر، بخاری کانوکتور یا شوفاژ برقی پارس خزر کدوم بهتره بخرم؟ شرکت پارس خزر با ارائه لوازم برقی پارس خزر یکی از برندهای محبوب تولیدکننده لوازم خانگی در ایران است. که مدل های متنوع و پیشرفته ای از بخاری برقی را تولید میکند. اگر شما هم قصد لوازم گرمایشی و خریدن بخاری برقی دارید یکی از گزینه‌های پیش رویتان بخاری برقی پارس خزر می‌باشد. اما سوالی که شاید ذهنتان را درگیر کرده باشد این است که آیا کیفیت بخاری برقی پارس خزر خوبه؟ یا بهترین بخاری برقی پارس خزر کدام است؟
ما در راهنمای خرید بخاری برقی پارس خزر قصد داریم بهترین بخاری برقی پارس خزر و هیترهای این برند را بررسی کنیم، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کیفیت بخاری برقی‌ پارس خزر

کمپانی پارس خزر یکی از معتبرترین و با تجربه‌ترین برندهای ایرانی در عرصه تولید لوازم خانگی است یکی از محصولات این برند انواع بخاری برقی‌های پارس خزر از جمله محصولات بسیار با کیفیت و پرطرفدار هستند و از نظر ایمنی نیز بسیار قابل اعتماد می‌باشند.

ویژگی های بخاری پارس خزر


جنس بدنه این بخاری برقی‌ها بسیار مقاوم طراحی شده است. از دیگر ویژگی‌های مدل های بخاری برقی پارس خزر می‌توان به قیمت بسیار مناسب آن نسبت به بخاری برقی های دیگر اشاره کرد. برند پارس خزر همواره سعی کرده است طبق تکنولوژی روز دنیا محصولات خود را ارائه دهد.
از جمله مزایای بخاری برقی کم مصرف پارس خزر می‌توان به کیفیت ساختاری بسیار بالا، قیمت مناسب و مقرون به صرفه، تنوع در سایز و مدل و ایمنی بسیار بالای آنها اشاره کرد. استفاده از رنگ پودری در این بخاری‌ها باعث کیفیت رنگ بسیار بالای آنها شده است.
در بخاری‌های پارس خزر برای افزایش ایمنی از سیم‌های نسوز استفاده شده است. به طور کلی می‌توان گفت بخاری‌های برند پارس خزر طول عمر بسیار بالایی دارند.
بخاری برقی‌های پارس خزر در دو نوع ثابت و قابل حمل طراحی شده اند، که بخاری برقی‌های ثابت توان خروجی بیشتری نسبت به بخاری برقی‌های قابل حمل دارند و برای مکان‌هایی با وسعت بیشتر مناسب هستند.

انواع بخاری برقی پارس خزر از نظر سیستم گرمایشی

  • فن هیتر پارس خزر
  • شوفاژ برقی پارس خزر
  • بخاری کانوکتور پارس خزر
  • بخاری برقی دیواری پارس خزر

۱- بخاری برقی پارس خزر کانوکتور

بخاری برقی پارس خزر کانوکتور

در این مدل بخاری برقی حرارت المنت‌ها از طریق یک فن به بیرون انتقال پیدا می‌کند نوع بخاری از نظر سایز بزرگتر است و برای مکان‌هایی که وسعت بیشتری دارند استفاده می‌شود. این مدل بخاری برند پارس خزر قابلیت تنظیم دما دارد، توان گرمایشی آن ۲۰۰۰ وات است، ولتاژ برق این بخاری ۲۲۰ ولت است. بخاری کنوکتور فن دار پارس خزر مجهز به تایمر و سیستم قطع خودکار نیز می‌باشد.
از دیگر قابلیت‌های این بخاری این است که هم می‌توان بر روی دیوار آن را نصب کرد و هم روی زمین قرار داد و دارای قابلیت نصب بسیار آسان است همچنین دارای سیستم ضد انجماد نیز می‌باشد.

۲- بخاری برقی پارس خزر فن دار ( هیتر)

بخاری برقی پارس خزر فن دار ( هیتر)

در این بخاری‌ها حرارت به وسیله فن به بیرون منتقل می‌شود و به همین علت حرارت بسیار بالایی دارد، در این مدل بخاری برقی از ترموسات ایمنی استفاده شده است و طبق بروزترین تکنولوژی گرمایشی طراحی شده‌ است.
میزان گرمادهی این بخاری‌ها ۲۰۰۰ کیلو کالری است جنس بدنه آنها از پلاستیک مقاوم و بسیار با کیفیت ساخته شده است.
بخاری برقی فن دار پارس خزر از نظر وزن بسیار سبک است و می‌توان آن را به صورت رومیزی نیز استفاده کرد. این بخاری برقی‌ها قابلیت تنظیم حرارت دارند، صدای بسیار کمی دارند و مجهز به قطع حرارت خودکار نیز می‌باشند.
از جمله ویژگی‌های بخاری برقی پارس خزر می‌توان به مصرف برق پایین، حمل آسان و بدون خطر بودن آنها نیز اشاره کرد.
وجود دکمه تنظیم دما بر روی بدنه این بخاری برقی موجب بهینه سازی مصرف برق در آنها شده است.

شومینه برقی پارس خزر

بخاری برقی پارس خزر شومینه

بخاری برقی پارس خزر شومینه ای یکی دیگر از محصولات شرکت صنعتی پارس خزر است . بخاری برقی طرح شومینه پارس خزر با مصرف بهینه انرژی، داراي 6 خانه گرمادهي، ايمني كامل حرارتی و الکتریکی دارای طراحی ویژه، برای مصارف خانگی با بازدهی بسیار بالا و مطلوبی است.  همچنین از لحاظ ايمني كامل حرارتی و الکتریکی، کاملا استاندارد ساخته شده است. بخاری المنتی پارس خزر برای افزايش ايمني کامل ، مجهز به ترموستات Thermostat تنظيم دما،دارای المنت PTC با قابلیت تعادل حرارتی و برای زیبایی بیشنر این مدل دکور Fiber Glass با نمای هیزم در قسمت داخلی همانند بخاری شومینه ای گازی دارد. .

بخاری برقی پارس خزر کم مصرف

مصرف برق بخاری برقی جدید پارس خزر به طور کلی دارای رده انرژی بسیار پایین با بازدهی بالا هستند از آنجایی که توان مصرفی این بخاری‌ها ۲۰۰۰ وات است دارای برچسب انرژی A هستند.
بخاری برقی پارس خزر بهترین گزینه برای افرادی است که به دنبال یک بخاری کم مصرف هستند زیرا قابلیت بهینه کردن برق را دارند . بخاری برقی پارس خزر نسبت به بخاری برقی‌های دیگر برندها مصرف برق بسیار پایینی دارد و همین موضوع باعث پرفروش بودن انواع بخاری برقی پارس خزر شده است.

قیمت بخاری برقی فن دار پارس خزر 

ما در این مطلب بخاری های برند پارس خزر که نشان دهنده کیفیت بالای محصولات با سابقه ایرانی از تولیدات ملی هستند را بررسی کردیم و در این قسمت انواع بخاری برقی پارس خزر با قیمت را لیست کرده ایم. برای مشاهده قیمت و نظرات در مورد بخاری برقی پارس خزر روی دکمه توضیحات بیشتر کلیک کنید و به آسانی بهترین بخاری برقی پارس خزر را مطابق با انتظارتان را تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا