خانه و آشپزخانه

بهترین اتو بخارگر دستی بازار + 15 مدل با کیفیت و ارزان

بخارگرچیست؟ بهترین مارک اتو بخارگر دستی کدام است؟ اتوکشی لباس‌ها سبب مرتب شدن و ظاهری آراسته می‌شود. که امروزه افراد برای اتوکشی بهتر از مدل‌های مختلف اتو پرس، اتو بخار و بخارگر استفاده می‌کنند. اتو بخارگرهای دستی و یا ایستاده هم از نمونه اتوبخارهای جدید و کاربردی هستند، که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

استفاده ساده و آسان از بخارگرهای دستی علاوه بر استفاده خانگی برای بوتیک‌های لباس و سفر هم نیز پرکاربرد هستند. بنابراین خرید جدیدترین بخارگر اهمیت ویژه ای دارد. به همین سبب تصمیم داریم در این مقاله بررسی کنیم که بخارگر چی خوبه؟ با پرفروش ترین مارک بخارگر دستی بازار بیشتر آشنا شویم، تا در نهایت بهترین بخارگر دستی ارزان و با کیفیت را معرفی کنیم.

بخارگر چیست؟

تفاوت بخارگر و اتوبخار چیست؟ استفاده از عملکرد بخارگرها یک را عالی برای از بین بردن چین و چروک های لباس است. بخار قدرتمند ایجاد شده توسط بخارگر سبب شل کردن الیاف لباس شده و چروک‌های لباس را از بین می‌برد. تفاوت بخارگر با اتوهای بخار معمولی این است که اتوهای معمولی از طریق پرس کردن لباس را صاف می‌کنند، اما بخارگر با ایجاد بخار قوی چروک‌های روی لباس را از بین می‌برد. اتوهای بخار نسبت به بخارگرها بیشتر شناخته شده اند. به همین دلیل بیشتر استفاده می‌شوند.

انواع مدل بخارگر

همانطور که در بخش قبل هم بیان شد مدل اتوهای مختلفی برای اتوکشی لباس‌ها استفاده می‌شوند. بخارگرها هم جزو دسته اتو بخارهای بازار هستند که در دو نوع دستی و ایستاده تولید شده‌اند. هر کدام از این دو مدل بخارگر ویژگی و امکانات متفاوتی دارند. که هنگام خرید بهترین بخارگر دستی یا ایستاده باید با توجه به امکانات و متناسب با انتظارتان بهترین بخارگر دستی را انتخاب کنید.

بخارگر دستی

 بخارگر دستی

بخارگر های دستی جزو دسته بندی های اتو قرار گرفته‌اند. این یخارگرهای کوچک عملکردی عالی در جهت رفع چین و چروک انواع لباس هستند. این مدل بخارگر راه‌ حل بسیار خوبی برای صاف‌کردن سریع و آسان لباس‌های ظریف و کار شده هستند. از این مدل بخارگر جمع و جور برای بوتیک، خانه و مسافرت استفاده می‌شوند.

بخارگر ایستاده( اتوایستاده)

اتوایستاده

بخارگرهای ایستاده را برخی با نام اتو ایستاده هم می‌شناشند. که با ویژگی های کاربردی بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته‌اند. ما پیش تر در مقاله‌ای به طور مفصل بخارگر ایستاده را بررسی کردیم، و در پایان بهترین مدل‌های بخارگر ایستاده معرفی شد. برای اطلاعات بیشتر به پست بهترین اتو بخار ایستاده مراجعه کنید.

بخارگر دستی بخریم یا ایستاده؟

هر دو مدل بخارگرهای دستی و ایستاده دارای ویژگی‌های کاربردی خاص خود هستند. هرکدام از این مدل‌ها با توجه به قابلیت‌هایی کاربردی برای اتوکشی لباس‌ها با جنس مختلف استفاده می‌شوند. بخارگرهای ایستاده، با مخزن آب بزرگ برای کسانی که در طول هفته حجم بالایی از لباس را بارها از اتو می‌کنند مناسب هستند. که با وجود مخزن بزرگ و بدون نیاز به میز اتو به راحتی با آویزان کردن لباس به چوب لباسی اتو کشی را انجام می دهد.

اگر قصد دارید از بخارگر علاوه بر خانه هنگام سفر یا برای بوتیک های لباس فروشی استفاده کنید. بخارگرهای دستی جمع و جور گزینه‌ای بسیار ایده ال و مناسب هستند. با اتوکشی قوی به سادگی قابل حمل و جابه جایی می باشند.

مزایای استفاده از بخار

احتمالا برای شما هم پیش آمده که لباسهایی داشته اید که نوع جنس پارچه از پلاستیک و مخمل …هستند و یا لباس‌های مجلسی کار شده حتما نیاز به اتو کشی با دقت بالاتری دارند. بخارگر دستی بهترین گزینه عالی برای اتوکشی این لباس ها هستند که بدونه آسیب دیدن بافت پارچه لباس هایی اتو شده را خواهید داشت.

برای مغازه و بوتیک های لباس فروشی نیاز به اتوکشی چروک های لباس است. که بخارگرهای دستی با عملکرد اید ال بهترین گزینه هستند.

اتو بخارهای معمولی برای اتوکشی نیاز به پرکردن مکرر مخزن دارند که بخارگرهای ایستاده با مخزن بزرگ قابلیت اتوکشی لباس ها را در حجم بالایی دارند.

بخارگرها بدونه نیاز به میز اتو و فقط با آویزان کردن به چوب لباسی اتوکشی پرقدرتی را انجام میدهند. که یکی از ویژگی های بخارگرهای ایستاده است.

بهترین مارک بخارگر دستی

بخارگر چه مارکی خوبه؟ برندهای بزرگ و شناخته شده انواع مدل اتو از جمله بخارگرهای با کیفیت را در بازار عرضه کرده‌اند. فیلیپس، تفال، مایر، شیائومی، میگل، بایترون ….از بهترین برندهای بی نظیر بهترین اتو بخارگر دستی با کیفیت هستند.

قیمت و خرید بخارگر دستی..

ما در این مقاله به کاربرد و بررسی بهترین بخارگر دستی و ایستاده پرداختیم. در این بخش نیز برای سهولت خرید پرفروش ترین مدل بخارگرهای بازار ایران را معرفی کرده‌ایم. با کلیک روی دکمه میتوانید بهترین بخارگر برای بوتیک و یا خانه را مشاهده کنیدو قیمت روز، نظرات خریداران و مشخصات کاملتر هر مدل اتو بخارگر دستی را ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا