خانه و آشپزخانه

قیمت و خرید بهترین اندروید باکس بازار + معرفی 19 مدل پرفروش 2024

بهترین مدل اندروید باکس کدام است؟

آیا شما قصد خرید اندروید باکس را دارید؟ میخواهید تلویزیون هوشمند با هزینه کم را داشته باشید؟ با وجود سیستم طراحی شده برای دستگاه اندروید باکس در قالب دستگاهی کوچک دیجیتال میتوانید تمام قابلیت های اندروید گوشی را برای تلویزیون خود داشته باشید. حالا که قصد خرید اندروید باکس را دارید. پس باید بهترین مارک اندروید باکس را بشناسید. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بهترین اندروید باکس موجود در بازار را با راهنمای کامل خرید به شما معرفی کنیم.

اندروید باکس چیست؟

شما می‌بینید که دستگاه های اندروید چقدر محبوب شده‌اند. و با امکانات کاربردی خود بسیار پرطرفدار هستند. و تقریبا میتوان گفت زندگی امروزی بدونه استفاده از برنامه های اندروید مشکل است. این دستگاه های کوچک در بطن زندگی امروزی جای گرفته اند. عملکرد اندروید باکس از طریق کابل HDMI و متصل کردن آن به تلویزیون به راحتی کارهایی از قبیل بازی، وبگردی، و تماشای فیلم را به صورت آنلاین برای تلویزیون خود فراهم کنید.

اندروید باکس مانند تلویزیون‌های جدید هوشمند از کیفیت تصویر 4k برخوردار است. شما با نصب این دستگاه می‌توانید تلویزیون معمولی خود را مانند گوشی اندروید در قالب صفحه بزرگ تلویزیون داشته باشید.

ویژگی های اندروید باکس

اجرای بازی‌های اندروید که قابل اجرا شدن با گیم پد، کیبورد و ماوس را دارند.

اجرا و نصب نرم افزار ها همچون instagram ، teledram ….

استفاده از firefox ، chyome برای وبگردی

با توجه به سیستم AP TV این دستگاه برای ساختمان‌های بزرگ و هتل استفاده می‌شود .

دستگاه اندروید باکس با قابلیت نصب بیشتر نرم افزارهای اندروید از جمله KODI که استفاده از آن به صورت پیش فرض است شما به راحتی میتوانید فعال نمایید. و از باکس اندروید نهایت لذت را ببرید.

بیشتر بخوانید: مقایسه بهترین تلویزیون های ایرانی

نکات مهم هنگام خرید اندروید باکس

مانند دیگر ابزارهای اندروید این دستگاه هم دارای قدرت سخت افزاری است که باید هنگام خرید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید که البته این قدرت سخت افزاری در بعضی از دستگاه‌ها خیلی بهتر است اما خرید دستگاه اندروید باکس با قدرت سخت افزاری بالا و سرعت سریع از قیمت بیشتری برخودار است. و خرید آن ارتباط مستقیم با بودجه شما را دارد.

همان طور که میدانید دستگاه های اندروید نیاز به بروزرسانی دارند و شما باید دستگاهی انتخاب کنید که امکان بروز رسانی را داشته باشد. و بهتر است از اندروید 8 و یا بالاتر تهیه کنید که بتوانید آپدیت انجام دهید و خیلی زود قدیمی و از دور خارج نشوند

اندروید باکس مانند دیگر دستگاه‌های اندروید دارای رابط کاربری است. سعی کنید دستگاهی انتخاب کنید که رابط کاربری ساده و سریع باشد.

اندروید باکس چگونه نصب می‌شود؟

دستگاه اندروید باکس دارای پورت HDMI است که هم با کابل HDMI نصب می‌شود و نیز به وسیله فیش AV به آسانی به تلویزیون وصل میگردد. و دارای خروجی پورت USB برای متصل کردن فلش مموری کیبورد، و ماوس می‌باشد.بعد از نصب حتما اتصال به وای فای را تنظیم کنید تا دستگاه شما به وای فای متصل شده و از تمامی این امکانات برخوردار شوید.

بهترین مارک اندروید باکس کدام است؟

اندروید باکس خوب چی بخرم؟ شرکت های مختلف ایرانی و خارجی اندروید باکس‌های خود را با کیفیت مطلوب به بازار ارائه کرده‌اند. که از این برندها به شیائومی، تسکو، جی پلاس، نماوا تی وی، فیلیمو و سینماتو که از پرفروشترین مارک‌های بازار هستند اشاره کرد.

مزیت استفاده از اندروید باکس

تماشای آنلاین: امروزه شبکه های آنلاین با این ویژگی که دیدن فیلم را در ساعت دلخواه خود میتوان دید. وقتی تلویزیون هوشمند و دارای این قابلیت باشد که اپیلکشین های متعدد را روی آن نصب کنید و فیلم‌ها را با تصویر و کیفیت عالی تماشا کرد. این اپلیکیشن مانند تلوبیون که یک رسانه ملی از کشورمان است.

دیدن مسابقات ورزشی آنلاین: دیدن مسابقات ورزشی به صورت آنلاین بسیار ارزشمند است. که با تهیه اندروید باکس قادر خواهید شد مسابقات را با هیجان و تصویر 4K با وضوح بالا تر تماشا کنید.

وبگردی: شما با داشتن اندروید باکس متصل شده به تلوزیون میتوانید حساب کاربری و شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیسبوک، لینکدین خود را ببینید و نیز می‌توانید با اندروید باکس تمام نیازمندی های خود را در سطح اینترنت پیدا کنید.

اکنون در این قسمت از مطلب نوبت میرسه به معرفی بهترین اندروید باکس موجود در بازار که ما 25 مدل و مارک مختلف از پرفروشترین اندروید باکس سال را برای شما آماده کرده‌ایم تا شما با سلیقه و اطلاعات که در مورد این کالا دارید بتوانید خرید هوشمندانه ای را تجربه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا