خانه و آشپزخانه

بهترین مدل اتو پارس خزر کدام است ؟ معرفی 11 مدل پرفروش با نظرات خریداران

بهترین اتو بخار پارس خزر کدومه ؟ کیفیت اتو بخار پارس خزر خوبه؟ اتو بخار پارس خزر یکی از محصولات برند خوشنام پارس خزر است. که با کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته نظرات بسیاری از خریداران را نسبت به انواع مدل اتو بخار پارس خزر جلب کند. اما برای بسیاری از خریداران این سوال پیش می آید که کدام مدل اتو پارس خزر بهتره؟ در این مقاله قصد داریم 3 مدل پرفروشترین اتو پارس خزر را همراه با نظرات خریداران را معرفی کنیم.در ادامه با ما همراه باشید.

اتو مارک پارس خزر

شرکت ایرانی پارس خزر سالهاست که لوازم خانگی مختلف را به بازار ایران و خاورمیانه عرضه می‌کند. این برند خوشنام و با سابقه توانسته محصولاتی با امکانات پیشرفته، کیفیت بالا و قیمت ارزان را با توجه به سلیقه مشتریان این برند ارائه کند. همواره سعی براین داشته از بروزترین تکنولوژی و فناوری جدید روز برای ساخت محصولات تولید شده در این شرکت استفاده کند. از جمله انواع مدل اتوی پارس خزر که تحت لیسانس بوش آلمان تولید کرده و جزو پرفروش ترین محصولات برند پارس خزر هستند.

اتو بخار کف سرامیک پارس خزر

برندهای معتبر تولید کننده مدل اتوهای دستی خانگی را با کفه سرامیک نچسب وارد بازار کرده اند. که برند پارس‌خزر نیز در کنار برندهای برتر مدل اتوهای کفه سرامیک پارس خزر را برای اتو کشی آسان و جلوگیری از برق انداخت و سوختن لباس هنگام اتو کشی، با بهترین متریال ساخت به بازار عرضه کرده است.

پارس خزر

اتو پارس خزر خوبه

بسیاری از خریداران با وجود تنوع بالای برندهای مختلف اتو دچار تردید می‌شوند که ‌اتو مارک پارس خزر خوبه؟ در پاسخ به این سوال میتوان گفت با توجه به نیم قرن سابقه برند پارس خزر برای تولید محصولاتی با ضمانت و خدمات پس از فروش بسیار خوبی که در سراسر ایران دارد. و کیفیت بالای اتو پارس خزر نسبت به قیمت مناسب این محصول ارزش خرید را دارند.

بهترین مارک اتو بخار نی نی سایت

با بررسی نظر کاربران نی نی سایت، بهترین مارک اتو بخار ایرانی مانند برند پارس خزر، و سایا با داشتن گارانتی 25 ماهه و قیمت مناسب مورد استقبال بسیاری قرار گرفته و برخی اتو پارس خزر مدل تام کترا و اتو پارس خزر کامبت را پیشنهاد کرده اند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین اتو بخار دستی فیلیپس

بهترین مدل اتو پارس خزر کدومه؟

اتو بخارهای پارس خزر در چندین مدل با قابلیت‌های ویژه و کاربردی در بازار موجود هستند. که می‌توانید برای بررسی بیشتر کیفیت مدل اتوهای پارس خزر، با مطالعه نظرات خریداران قبلی  اطلاعات بسیار دقیقی را در مورد محصول مورد نظر خود در اختیار داشته باشید. در این قسمت 3 مدل بهترین مدل اتو بخار پارس خزر را با همراه با نظرات خریداران با لینک خرید و قیمت اتو پارس خزر ببینید.

نظرات در مورد اتو پارس خزر

1- اتو پارس خزر کف سرامیک مدل SI-DS-501

اتو بخار پارس خزر مدل SI-DS-501
اتو بخار پارس خزر مدل SI-DS-501
ابعاد۲۷۰x۱۴۵x۱۲۰ سانتی‌متر
سیستم ایمنیسیستم قطع خودکار
بازه طول کابل۱ تا ۲ متر
جنس کفهجنس کفه
نوع اتواتو پارس خزر کف سرامیک

سهیلا کوچکی کورکا: برای جهیزیه خریدم و خوشحالم که کالای با کیفیت ایرانی خریدم پیشنهاد میکنم که شماهم خرید کنین کیفیت و کاراییش خوبه من راضی بودم.

حسن کریمی: آب پاش بسختی کار میکنه ولی بقیه ی موارد از جمله سرعت داغ شدن و قدرت بخار عمودی لیز بودن کفی اتو پارس خزر بسیار عالییه

کاربر دیجی‌کالا: چند سال بود داشتم اصلا عیب نکرد آخر از دستم افتاد و شکست یکی دیگه خریدم انصافن حرف نداره.


2- اتو بخار پارس خزر مدل SI-702

اتو بخار پارس خزر مدل SI-702
اتو بخار پارس خزر مدل SI-702
ابعاد۳۰۰x۸۰x۱۲۰ سانتی‌متر
سیستم ایمنیسیستم قطع خودکار
بازه طول کابل۲.۱ تا ۳ متر
جنس کفهاستیل
نوع اتوبخار

علی زارع: دوستان این یک اتو کاملا معمولیه ..من ی اتو تفال دارم که ۶ سال پیش ۳ میلیون خریدم ..این اصلا با اون قابل مقایسه نیست اما توی این رنج قیمتی عالیه و نه پارچه رو میسوزونه و نه بور میکنه در کل پیشنهاد میکنم بگیرید

کاربر دیجی‌کالا: قیمت کالا از جاهای دیگه خیلی مناسب بود توی انتخاب رنگش فقط خیلی دقت کنید

mohammad javad karimi: والا متاسفانه خیلی از کالای ایرانی بد گفتن مادرم میخواست یه اتو خارجی سه میلیونی بخره چرا چون قشنگ بود ولی الان از این اتو راضیه پنج شش بارم استفاده کرده.


3- اتو بخار پارس خزر مدل SI-602

اتو بخار پارس خزر مدل SI-602
اتو بخار پارس خزر مدل SI-602
ابعاد۳۰۰x۱۲۵x۱۴۰ سانتی‌متر
سیستم ایمنیسیستم ایمنی
بازه طول کابل۲.۱ تا ۳ متر
جنس کفهاستیل
نوع اتوبخار

مینا طاهایی: اتوی ایرانی، عالی کار میکنه و نسبت به قیمتش خوب میارزه

رقیه جوادی: اصلا نمیسوزونه تقریبا قیمتش یک دهم جنسای دیگه هست که معلوم نیست مونتاژ کدوم کشورن

کاربر دیجی‌کالا: اتوی خوبی است ولی اتو کردن لباس های ضخیم کمی سخت است.


0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا