خانه و آشپزخانه

بهترین نوع سیخ کباب و جوجه کباب با کیفیت (استیل، چوبی، آلومینیوم)

سیخ مناسب کباب یکی از ملزومات برای پختن کباب کوبیده، جوجه خوشمزه در خانه یا سفر است. که برای پخت کباب زمان رفتن به پیک نیک، سفر و یا داخل تراس خانه هنگام دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه داشتن بهترین سیخ کباب با کیفیت در کنار کباب پز خانگی از لوازم ضروری پخت کباب است.

البته برای کسانی که کباب زن حرفه‌ای هستند. خرید بهترین نوع سیخ کباب در اولویت برای پخت کباب است. که باید سیخ کباب کوبیده را از جنس و اندازه‌هایی مناسب انتخاب کنند. که به ساده ترین روش و به آسانی کباب را بپزند. در این پست قرار است که نکات خرید بهترین سیخ مناسب کباب کوبیده و انواع مدل سیخ کباب را معرفی کنیم

انواع سیخ کباب

برای پخت کباب‌هایی که با سیخ طبخ می‌شوند برای رستوران، خانه و یا آشپزخانه‌های صنعتی نیاز به بهترین جنس سیخ کباب کوبیده نگیر دارند. که ابتدا باید جنس سیخ کباب و موارد استفاده از هر مدل سیخ کباب بیشتر آشنا باشید. سیخ‌های کباب در سه جنس چوبی، استیل و آلومینیوم در اندازه‌های متفاوت تولید در بازار عرضه شده‌اند.که هر کدام برای یک نوع کباب مناسب هستند.

سیخ کباب کوبیده پهن

کباب کوبیده با گوشت چرخ‌کرده ریز شده تهیه می‌شود. برای پخت نیاز به سیخ مناسب کباب کوبیده دارند. که زمان به سیخ کشیدن گوشت از سیخ جدا نشود.( برای تهیه کباب کوبیده نسبت چربی و گوشت دقیق مخلوط شده باشد کباب از سیخ‌های با اندازه پهن جدا نمی‌شود)

سیخ جوجه کباب

برای تهیه جوجه کباب سیخ‌هایی با اتدازه‌های بلند و با پهنای کمتر از سیخ کباب کوبیده را تهیه کنید، که داشتن نوک تیز تکه‌های کوچک گوشت را به راحتی روی سیخ قرار دهید

سیخ کباب جگرکی استیل

سیخ مخصوص پخت جگر از اندازه طول کوچک و باریکتر نسبت به دو مدل قبلی هستند. جگرکی‌ها برای اینکه جگر راحت‌تر بدونه ریختن و لغزش از روی سیخ کباب شوند از مدل سیخ های مخصوص جگرکی استفاده می‌کنند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین کباب پز گازی خانگی [باربیکیو]

نکاتی که برای خرید سیخ کباب لازم است بدانید!

جنس سیخ کباب: سیخ‌های که برای کباب کوبیده، جوجه و جگر استفاده می‌شوند، از جنس استیل، آلومینیوم ورق سفید تولید می‌شوند. که سیخ استیل نگیر از بهترین نوع سیخ کباب است.

سیخ‌های کباب که از چوب هستند معمولا برای کباب تابه‌ای استفاده می شوند. و بهترین جنس سیخ چوبی از چوب بامبو بسیار باکیفیت می‌باشند.

نوع سیخ: سیخ کباب در اندازه‌های مختلف برای انواع کباب وجود دارند. که برای خرید سیخ کباب باید با توجه به نیاز خود برای کباب کوبیده از سیخ‌های پهن برای کباب کوبیده، سیخ‌های با پهنای 1/5 سانت نوک تیز برای جوجه و سیخ کوچک نازک مخصوص جگر استفاده کنید..

اندازه طول سیخ: سیخ کباب وسیله‌ای است که در مجاورت آتش و گرما قرار می‌گیرند. بنابراین سیخ کبابی با طول بیشتر برای قرار گرفتن روی کباب‌پز و منقل بهتر می‌باشد. تا هنگام جابه جایی کباب باعث آسیب دیدن دست نشوند.

برند محصول: سیخ کباب مانند دیگر وسایل خانگی از برندهای مختلف تولید می‌شوند. که قطعا همیشه خرید از برندهای معتبر میتواند بهترین گزینه باشد. محصولاتی که از برندهای معتبر تولید می‌شوند قبل از عرضه تست شده‌اند.

بهترین مارک سیخ کباب

برندهای زیادی در زمینه تولید انواع سیخ کباب مشغول به فعالیت هستند. که از این برندهای معروف با محصولات باکیفیت میتوان به سیخ کباب حیدری، سقایی، واته، مینیاتوری، لیون، او آر جی، تنیس و سودا اشاره کرد.

قیمت انواع سیخ کباب

سیخ های کباب معمولا از قیمت های مقرون به صرفه ای برخوردارند. که در بسته های 6 تایی و یا 12 تایی دسته بندی شده‌اند. اما اگر قرار است در تعداد بالا سیخ کباب کوبیده و یا سیخ جوجه را تهیه کنید. امکان خرید دانه‌ای این محصول نیز در اکثر فروشگاه ها وجود دارد. ما برای سهولت خرید در این قسمت انواع سیخ را با از برندهای متفاوت لیست کرده‌ایم. می‌توانید با انتخاب محصول مورد نظرتان و کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول را از فروشگاه تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا