خانه و آشپزخانه

قیمت بهترین مارک قابلمه روحی جدید + خرید 10 سرویس قابلمه روحی ضخیم

قابلمه روحی چه مارکی خوبه؟

سرویس قابلمه روحی از قدیمی‌ترین لوازم پخت و پز هستند. که با وجود قابلمه‌های جدید چدن، قابلمه سرامیکی و قابلمه تفلون هنوز در اکثر آشپزخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. و میتوان گفت با وجود پیشرفت در تولید انواع سرویس پخت پزهای جدید هنوز این سرویس‌های روحی یکی از بی‌ضررترین قابلمه ها هستند. به همین دلیل تصمیم داریم در این مقاله به ویژگی‌های انواع قابلمه روحی و معرفی بهترین مارک قابلمه روحی بپردازیم.

خرید قابلمه روحی اصل

اگر قصد خرید قابلمه را داشته‌اید و سری به فروشگاه‌ها زده باشید. انواع مدل قابلمه را با جنس‌های مختلف استیل، تفلون، گرانیت … مشاهده کرده‌اید. در این بین قابلمه‌های بزرگ و کوچک روحی را با طرح‌های متفاوت از برندهای ایرانی مشاهده کرده‌اید. اما برخی از سودجویان با تولید قابلمه های فیک از جنس آلومینیوم که ظاهری شبیه به روی دارد استفاده کرده‌اند. که پخت غذا با این مدل قابلمه سبب آزاد شدن آلومینیوم در مواد غذایی می‌شود. بنابراین برای تشخیص قابلمه روحی اصل باید نکاتی را برای خرید رعایت کنید تا بهترین مدل قابلمه روحی را تهیه کنید.

کیفیت ظروف روحی اصل

استفاده از ظروف روحی برای پخت و پز از گذشته رواج داشته که این ظروف نه تنها برای سلامتی ضرر نداشته بلکه دارای فواید زیادی برای پخت مواد غذایی هستند. اما با وجود قابلمه‌های فیک با جنس‌هایی ترکیب شده از مواد نامرغوب که در چند سال اخیر وارد بازار شده‌اند. هنگام خرید سرویس قابلمه روحی برای اطمینان بیشتر از کیفیت محصول را از برندهای مطرح و شناخته شده که در این مطلب معرفی شد تهیه کنید.

البته یکی از برندهای با کیفیت قابلمه روحی کاسیو هستند، که با مراجعه به پست قابلمه روحی کاسیو خوبه؟ قابلمه کاسیو اصل ساخت کجاست؟ می‌توانید با این برند معتبر و مدل های بیسار زیبای این برند آشنا شوید.

انواع مدل قابلمه روحی جدید کدامند؟

تولید کنندگان ظروف و قابلمه های رویی هر کدام برای فروش بیشتر ایده هایی جدیدی در طراحی انواع مدل قابلمه های روحی بکار گرفته اند. که با تنوع بیشتری این ظروف پخت و پز را در بازار عرضه کرده اند. که شامل:

قابلمه روحی رنگی

مدل قابلمه‌های روحی تا همین چند سال گذشته در مدل‌های بسیار ساده ای تولید می‌شدند. اما در چند سال اخیر با تغییر در طراحی ظاهری زیبا در نوع رنگی جذاب توانسته‌اند نطرات بسیاری از خریداران این محصولات را به خود جلب کنند.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک قابلمه تفلون خارجی و ایرانی

سرویس قابلمه روحی

قابلمه‌های رویی به صورت سرویس‌های چند تایی در بازار عرضه شده‌اند. که نسبت به دیگر قابلمه‌های موجود از قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز برخوردارند. و بسیاری از افراد برای آشپزی نیاز به این ظروف پخت و پز در میزان گنجایش مختلف قابلمه روحی بزرگ و کوچک دارند. که می‌توانند این محصولات را به صورت سرویس قابلمه روحی کامل تهیه کنند. البته این قابلمه‌ها به صورت تکی نیز قابل تهیه هستند.

تشخیص ظروف رویی از آلومینیوم

قابلمه های روحی در اصل چون از فلز روی ساخته شده اند، قابلمه رویی نام دارند. که استفاده از فلز روی برای آشپزی و پخت مواد غذایی از فواید زیادی برخوردار است. اما با وجود مدل های فیک قابلمه رویی در بازار تشخیص ظروف رویی اصل از آلومینیوم کمی دشوار است. که میتوانید از این دو ترفند ساده برای تشخیص قابلمه روی از آلومینیوم آستفاده کنید.

ظروف رویی اصل با ضربه زدن هیچگونه ارتعاشی ایجاد نمی‌کنند. اما ظروف آلومینیوم با کوچکترین ضربه دچار لرزش می‌شوند.

فلز آلومینیوم که در متریال ساخت قابلمه های فیک روی بکار میرود وزن سبکتری نسبت به روی اصل دارد. بنابراین ظروف رویی اصل با تقلبی تفاوت وزنی کاملا متفاوتی دارند.

قیمت سرویس قابلمه روحی

برای تعیین قیمت قابلمه روحی از وزن این ظروف این ظروف و قیمت روز فلز روی استفاده میشود. که با توجه به اندازه و گنجایش مختلف قابلمه های روحی از قیمت گوناگونی برخوردارند. و بستگی به ابعاد و یا سرویس قیمت متفاوتی دارند.

اگر قصد خرید قابلمه های روحی به صورت تکی و یا سرویس را دارید؟ میتوانید بهترین مدل قابلمه های روحی را در این بخش مورد بررسی قرار دهید. و بهترین مدل قابلمه روحی را مناسب برای آشپزی و آشپزخانه تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

درحال دریافت محصولات منتخب ...

قابلمه روحی اصل از کجا بخریم

در این مطلب به بررسی انواع قابلمه و معرفی ظروف رویی اصل پرداختیم و برای خرید قابلمه رویی اصل را به صورت لیست معرفی کردیم. برای خرید قابلمه روحی اصل با انتخاب سرویس قابلمه و کلیک روی دکمه خرید میتوانید محصول مورد نظر را با مشخصات کامل قیمت نشاهده کنید.

پیشنهاد : سرویس قابلمه دسینی

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. نوشتی روی اصل! بعد همه قابلمه های معرفی شده آلومینیومی هستند که!

    1. سلام
      قابلمه روحی کاسیو از بهترین مارک قابلمه هست که در این مطلب همراه چند مارک دیگر معرفی شده. اگر قصد خرید قابلمه های روی کاسیو اصل را دارید پیشنهاد میکنم در پست زیر با برند کاسیو و نمونه های از بهترین قابلمه های این برند را ببینید
      مشاهده بهترین قابلمه های روحی کاسیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا