خانه و آشپزخانه

بهترین دستگاه سودا ساز دستی خانگی + 4 مدل برتر با مشخصات دستگاه

بهترین دستگاه سودا ساز خانگی

سودا ساز چیست؟ بهترین مارک سوداساز کدام است؟ امروزه‌ همه ما با تنوع دستگاه‌هایی‌ مانند : آبمیوه گیری، قهوه ساز، اسپرسو ساز ……آشنایی داریم. و کمتر سراغ یک نوشیدنی ساز خانگی مثل سودا ساز دستی می رویم .زیرا نوشینی‌های گاز دار آماده بیرون به راحتی قابل تهیه هستند. اما نوشیدنی‌های بیرون همه دارای قند می‌باشند و این مواد قندی برای سلامتی بسیار مضر هستند. اگر شما سودا از بیرون تهیه کرده باشید می‌دانید که قیمت بالایی دارد .

با انتخاب وخرید دستگاه سودا ساز دستی می‌توانید بهترین نوشیدنی‌های گازدار خانگی را به سادگی در زمان کمی، خیلی به صرفه تر از نوشیدنی های آماده در منزل تهیه نمایید. در این مطلب همراه ما باشید تا ویژگی های این کالا را بدانید. در ادامه قیمت خرید چند مدل سودا ساز خانگی را همراه مشخصات برای شما معرفی می‌کنیم.

 دستگاه سودا ساز
سوداساز دستی خانگی

دستگاه سودا ساز چیست؟

دستگاه سودا ساز دستی خانگی قابلیت گاز دار کردن آب و سایر مایعات مانند آب میوه های طبیعی را دارد. این دستگاه، نسل جدید امکان گاز دار کردن انواع نوشیدنی‌ها را در منزل برای شما فراهم می‌کند. با این دستگاه سوداساز دستی به راحتی میتوان مقدار گاز داخل نوشیدنی را کنترل کرد. این دستگاه حجم کمی دارد، بسیار سبک ، و کارایی بالایی دارد.

سودا همان آب گاز دار شده با دی اکسید کربن است. سودا یک نوشیدنی مفید و نیرو بخش برای سلامتی است. وقتی دی اکسید کربن را با فشار وارد آب می‌کنند باعث ایجاد حباب درون آب می‌شود. که هنگام خوردن آب گازدار نوعی گزش و سوزش درون دهان ایجاد شده و معمولا افراد با خوردن نوشیدنی گاز دار حس بسیار خوشایندی دارند. سودا نوشیدنی مفید بدونه کالری است که مصرف آن را پیشنهاد می‌کنیم از خوردن این نوشیدنی مفید لذت ببرید.

 سودا ساز دستی

مزایای استفاده از سودا ساز دستی

دستگاه سودا ساز دستی کمک میکند.تا به آسانی سودا را در خانه تهیه کرد. و به جای استفاده از نوشابه های گاز دار قندی که همه دارای مواد نگهدارنده هستند با این دستگاه به راحتی نوشیدنی‌های مفید را برای افراد خانواده تهیه کرد. تهیه سودا و آب میوه‌های گاز دار با استفاده از سودا ساز به آسانی در خانه و کافی شاپ انجام می شود.

نحوه استفاده از دستگاه سودا ساز

طریقه استفاده از دستگاه سودا ساز دستی تقریبا آسان می‌باشد. فقط قبل از گازدار کردن آب را خنک نگهدارید. قوطی را که اندازه یک بطری یک لیتری معمولی آب گازدار است. پر کنید ودرب سایفون راببندید کپسول سوداساز را در قسمت نگهدارنده وارد کنید. درب سایفون را بپیچانید گاز به صورت خودکار وارد آب می‌شود. فقط جهت اطمینان چند بار بطری را تکان دهید حالا دستگیره را پایین دهید نوشیدنی شما آماده است میتوانید مقداری طعم دهنده به آن اضافه نمایید.

بهترین مارک سوداساز

در این مطلب با دستگاه سودا ساز و کاربرد این دستگاه های کوچک و کاربردی بیشتر آشنا شدیم. انا برای هرید دسنگاه سوداساز باید بهترین مارک سودا ساز را تهیه کرد تا علاوه بر عنبکرد خوب دوام بالایی داشته باشد در ادامه 4 برند پرفروش از بهترین مارک سوداساز های بازاز را لیست کرده ایم، نستوانید با بررسی هر یک از مدل های معرفی شده با اطمینان بیشتری برای هرید سودا ساز اقدام کنید.

سودا ساز مدل Ultima Cosa

سودا ساز مدل Ultima Cosa

دستگاه سودا ساز مدل Ultima Cosa چند منظوره است و به جز آب می‌تواند مایعات دیگری را نیز کربناته کند. این دستگاه به شما امکان می‌ده. تا با تبدیل آب و همچنین آب میوه های معمولی به نوشیدنی‌های گازدار و مزه‌دار، و ترکیبات مختلفی از طعم‌ها آزمایش کرده و لذت ببرید. طراحی زیبا و مدرن با رنگ سیاه با هر دکوراسیون آشپزخانه‌ای هماهنگ می‌شود. تمیز کردن آسان تمیز کردن ساز سودا ساز بسیار آسان و ساده است. با دو مرحله ساده، می‌توانید سیلندر را جدا کرده و دستگاه را به راحتی تمیز کنید.

سودا ساز آی سودا مدل Drinkmate

دستگاه درینک میت آی-سودا نسل جدید دستگاه های نوشیدنی ساز و سودا ساز در 3 رنگ قرمز, مشکی و سفید با قابلیت گاز دار کردن هر نوع مایع با غلظت مختلف و نوشیدنی و حتی آب میوه های طبیعی و پالپ دار و کنترل میزان گازدار کردن نوشیدنی به دلخواه دارای طراحی بسیار شیک و کم جا در آشپز خانه و یا روی میز کار شما  و سیستم منحصر به فرد کنترل میزان تزریق گاز امکان گازدار کردن نا محدود از انواع نوشیدنی را می دهد. قابل برای استفاده در کافی شاپ ها و منازل و ادارات میباشد.

سوداساز کلایموکس

یکی دیگر از دستگاه های سوداساز دستگاه سوداساز خانگی کلایموس klimox است. این دستگاه مکانیکی بوده و بدونه نیاز به برق و باطری به شما امکان می دهد در خانه خود نوشیدنی های گازدار سالم و خوشمزه درستکرده و لذت ببرید. این دستگاه سوداساز دستی برای مصارف خانگی طراحی شده تا طعم های مختلف دلخواه خود را درسریعترین زمان آناده کنید.

پیشنهاد شده برای شما : بهترین دستگاه پرس دستی خانگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا