دکوراسیون

قیمت تابلو فرش تمام ابریشم دستباف [تبریز و قم ] سال 1403

تابلو فرش ابریشم دستباف یکی از وسایل تزیینی که نقش بسیار مهمی برای جلوه بخشیدن به دیوارها در دکوراسیون مدرن و کلاسیک را ایفا میکند. استفاده از انواع طرح تابلو فرش از گذشته و حتی در موزه‌ها نیز دیده می‌شود. که با قاب‌های بسیار جذاب جلوه‌ای چشمگیر برای فضا ایجاد می‌کند و کمتر کسی با دیدن تابلو فرش دستباف محو تماشای طرح‌های شیک و زیبا این مدل تابلو نشود.

استفاده از تابلو فرش های ابریشم برای دکوراسیون مدرن و کلاسیک جزو لوازم دکوراتیو گران‌بها محسوب می‌شوند. اگر قصد خرید تابلو فرش تمام ابریشم و معمولی را دارید نیاز به بررسی دقیقتر این تابلو فرش‌های اصیل دارید که ما در این مقاله به این موضوع پرداخته‌ایم. تا انتها این مقاله همراه باشید.

انواع تابلو فرش ابریشم

فرشهای که در اندازه کوچک از 35 * 50 تا 3 * 2 متر توسط بافندگان و هنرمندان قالیباف تولید می‌شوند. که تمام پرز و چله آن از ابریشم باشد را تابلو فرش‌های تمام ابریشم هستند. این مدل تابلو فرش دارای ظرافت و زیبایی بی‌نظیری هستند. این تابلو فرش‌های کوچک کاملا جنبه تزیینی دارند که در تابلوهای قاب شده بسیار شیک بر روی دیوار برای دکوراسیون نصب می‌شوند.

تابلو فرش تمام ابریشم

تابلو فرش تمام ابریشم با جنس پرز و چله کاملا از جنس ابریشم خالص بافته می‌شوند. با براقی و درخشانی که ایجاد دارند، بسیار مجلل و باشکوه هستند. بافت تابلو فرش‌های ابریشم دستباف بیشتر در کشورهای آسیایی ترکیه، هند و ایران توسط هنرمندان قالیباف انجام می‌شوند.

تابلو فرش گل ابریشم

تابلو فرش‌های گل ابریشم نمونه‌هایی از تابلو فرش هستند که تنها برای قسمتی از بافت آنها از ابریشم استفاده می‌شود. و نسبت به مدل‌های تمام ابریشم از قیمت مناسبتری برخوردارند. این مدل تابلو فرش‌های زیبا جلوه و زیبایی خود را دارند.

پیشنهاد شده برای شما: تابلو فرش ماشینی جدید و مدرن

راهنمایی و نکات مهم خرید تابلو فرش ابریشم

تابلو فرش‌های ابریشم به نسبت زیبایی که دارند از قیمت بالایی هم برخوردارند. و به دلیل زیبایی و ظرافت خاصی که دارند نیاز به اطلاعات تقریبا حرفه‌ای هنگام خرید دارند. تا بتوانید بهترین تابلو فرش ابریشم را تهیه کنید.

طرح تابلو فرش: تابلو فرش‌های ابریشم با طراحی های برگرفته شده از منظره، حیوانات، چهره هستند. که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند و انتخاب طرح تابلو فرش بستگی به سلیقه شخصی افراد دارد.

رنگ و نقشه تابلو فرش ابریشم: معمولا تابلو فرش‌های ابریشم و گل ابریشم با ترکیب رنگ بالایی بافته می‌شوند. که‌جذابیت رنگ‌های آنها با تعداد رنگ‌های بیشتر چندین برابر می‌شود.

جنس نخ تار و پود : همانطور که قبلا هم اشاره شد تابلو فرش ابریشم در دو دسته تمام ابریشم و گل ابریشم بافته می‌شوند. که هنگام خرید باید به نوع جنس نخ تار و پود فرش داشته باشید. تابلو فرش‌هایی که تمام ابریشم هستند بسیار زیبا و خیره کننده‌اند. اگر از لحاظ هزینه مشکل ندارید تابلو فرش تمام ابریشم بهترین نوع تابلو فرش می باشند.

تشخیص تابلو فرش خوب

چطور کیفیت تابلو فرش ابریشم خوب را تشخیص دهیم؟ این سوال برای اکثر کسانی که قصد خرید تابلو فرش را دارند پیش می‌آید که باید به چند خصوصیت در بافت فرش دقت کنید تا بهترین مدل تابلو فرش را برای دکوراسیون خود انتخاب کنید این موارد شامل:

  •  نوع نخ و ابریشم
  •  ظرافت طرح و درخشان بودن فرش
  • ریزی و درشتی گره‌ها که تراکم بافت آن از قسمت پشت تابلو فرش به خوبی دیده می‌شود.
  • میزان استفاده از رنگ‌های طبیعی، ترکیب‌بندی رنگی بالا
  • بافت کاملا قرینه فرش و نداشتن کجی در بافت رج های فرش

تابلو فرش دستباف تبریز

شاید شما هم هنگام خرید تابلو فرش دستبافت صحبت از تابلو فرش‌های تبریز را شنیده‌اید. بافت تابلو فرش در اکثر نقاط ایران انجام می‌شود اما تابلو فرش‌های تبریز با داشتن بافنده‌های با سابقه و حرفه‌ای در بازار بیشتر مورد توجه هستند. که البته برای خرید تابلو فرش بهتر اگر نکات مهم بافت فرش را بشناسید به راحتی بهترین تابلو فرش دسباف مناسب دکوراسیون منزل می‌توانید انتخاب کنید.

اگر از افرادی هستید که مشاهده و خرید تابلو فرش و فرش های آنتیک زیبا دستباف برای شما جذاب است، پیشنهاد میکنم فرش های دستبافت زیبا و گران‌بهای ایرانی را در مقاله “بهترین برند فرش ایرانی” ببینید.

قیمت تابلو فرش ابریشم دستباف

تابلو فرش‌های دستبافت لوازم آنتیک و گران بهایی هستند که با ظرافت خاصی بافته می‌شوند. قیمت تابلو فرش در ابعاد و اندازه‌های مختلف با هم تفاوت بسیاری دارند و خوب به طبع هر چقدر ابعاد تابلو فرش بزرگتر باشد از قیمت بیشتری نیز برخوردار است.

در این مقاله سعی شد تا حدودی با انواع فرش دستبافت ابریشم آشنا شویم و اما اگر قصد خرید تابلو فرش ابریشم را دارید در این قسمت زیباترین طرح تابلو فرش‌های دستبافت را آماده کرده‌ایم که می‌توانید ببیند و طرح مد نظرتان را انتخاب و برای دیدن مشخصات بیشتر روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا