دکوراسیون

12 مدل ساعت دیواری لوتوس اصل فوق العاده زیبا چوبی و فلزی

لوتوس از برندهای مشهور با سابقه طولانی است. که مدل‌های متنوعی از ساعت لوتوس را در سبک‌های بسیار زیبا طراحی ، تولید و در بازارهای جهانی عرضه می‌کند. بسیاری از افراد برای خرید ساعت اولین چیزی که در نظر می‌گیرند، مارک ساعت و طراحی آن است. برند تولید کننده ساعت لوتوس سالهاست که با طراحی منحصر بفرد، زیبا و دقیق در بین سایر برندها جایگاه ویژه ای دارد.

ساعت دیواری لوتوس

ساعت دیواری مارک لوتوس در دو سبک کلاسیک و مدرن طراحی شده اند. که با متریال ساخت چوبی و فلزی با آبکاری های نقره ای و طلایی برای ساعت لوتوس ظاهری بسیار زیبا رقم خورده،  لوتوس با خلاقیت و توانمندی خود را با طراحی خاص و متفاوت ساعت را نمایان کرد. مدل‌های زیبا و بینظیر ساعت‌های این برند علاوه بر نمایش ساعت یک کالای دکوراتیو مهم نیز محسوب می‌شود. با تنوع بالای این محصولات توانسته تقریبا  تمامی سلایق را پوشش دهند.

ساعت لوتوس اصل

لوتوس از برندهای بزرگ اروپایی است، که ساعت‌های لوتوس اصل را از سال 1980 در کشور اسپانیا تولید میکند. ساعت دیواری لوتوس اصل در مدل‌های متنوع و شیک در کنار برندهای بزرگ اروپایی همانند ساعت های سوئیسی و آلمانی در بازارهای جهانی بسیار خوش درخشیداند. طراحی کلاسیک و مدرن سبب شده طرفداران بسیاری در سراسر جهان جذب این برند شوند. ( البته برند لوتوس اصل بیشترین تمرکز را روی ساخت انواع مدل ساعت مچی مردانه و زنانه دارد.)

ساعت دیواری لوتوس ساخت کجاست

در دهه شصت مجموعه لوتوس در ایران شکل گرفت . با رشد و توسعه توانست انواع مدل ساعت های دیواری، ایستاده، رومیزی و دیگر محصولات برند لوتوس را با ترکیب ایده های بدیع و دانش فنی ساعت های لوتوس را با طراحی های بسیار جالب و مناسب با سبک های مختلف دکوراسیون به بازار ارائه کرده است.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مارک ساعت ایستاده سه پایه جدید شیک

خرید ساعت ایستاده و دیواری لوتوس

ساعت های لوتوس نوعی طراحی و تولید شده اند، که هرگز قدیمی و تکراری نمی شوند. اکنون بعد از گذشت سه دهه هنوز هم  با استایل  بسیار زیبا، جذاب، متفاوت بسیار چشمگیر و خیره کننده هستند، محبوبیت و کیفیت بالایی دارند. در لیست زیر می توانید انواع ساعت دیواری لوتوس را با لینک خرید از فروشگاه مشاهده کنید و مطابق یا سلیقه خود مدل ساعت دیواری جدید ساعت لوتوس را تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا