خانه و آشپزخانه

بهترین مدل یخچال ال جی بازار + قیمت 5 مدل پرفروش 2023

یخچال ال جی اصل از کجا بخرم؟

همانطور که میدانید ال جی یکی از برندهای لوازم خانگی است که با وجود مارک های متنوع و قدرتمند لوازم خانگی توانسته در رده بهترین برند لوازم خانگی در سطح جهانی قرار بگیرد. این برند محبوب لوازم خانگی با طراحی تولید بهترین مدل یخچال ال جی جدید با فناوری پیشرفته را با بازدهی خوب و کیفیت فوق العاده را به بازار ارائه کرد. و به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل شد. ما در این مقاله با اطمینان از برند خوشنام ال جی قصد داریم انواع مدل یخچال های ال جی را معرفی کنیم تا با آشنایی با بهترین مدل های یخچال ال جی بتوانید بالاترین مدل یخچال ال جی را با توجه به انتظارتان تهیه کنید.

انواع مدل یخچال فریزر ال جی

شرکت ال جی یک کمپانی معتبر است که همواره جدیدترین یخچال فریزر ال جی را با طراحی مدرن و فناوری پیشرفته تولید میکند. و تا کنون توانسته مدل‌های متنوعی ای از بهترین مدل یخچال فریزر ال جی دوقلو ، ساید بای ساید و بالا پایین ال جی را با ظرفیت های متفاوت ارائه کرده است.

یخچال ساید بای ساید ال جی

بهترین مدل یخچال ال جی ساید کدام است؟ یخچال های ساید بای ساید نسلی نو از مدل یخچال فریزرهایی هستند. که با طراحی مدرن با ابعاد بزرگتر و امکانات بیشتر از یخچال های معمولی تولید می‌شوند. برند ال جی هم با نوآوری خلاقیت یخچال ساید بای ساید را در مدل با Door-in-Door را که یکی از بهترین مدل ساید ال جی است را ارائه کرد. البته ساید بای ساید های ال جی با تنوع در طراحی و رنگبندی نقره ای و سفید را با گنجایشی از 24 تا 36 فوت را برای مشتریان این برند را در بازار عرضه کرده است.

یخچال دوقلو ال جی

یکی از مدل یخچال فریزرهای ال جی با قیمت متعادل و فضای بزرگ بهترین مدل یخچال دوقلوی ال جی هستند، که همانند دیگر محصولات این برند مورد توجه خریداران قرار گرفته‌‌اند. یخچال‌های دوقلو ال جی به عنوان یک محصول کامل و جادار با ویژگی‌های نظیر نوفراست، با گردش هوای یکسان در رده انرژی بسیار پایین با قیمت پایین‌تر از مدل ساید بای ساید ال جی برای طرفدارن این برند طراحی و در بازار عرضه شده اند.

یخچال بالا پایین ال جی

یخچال‌های بالا پایین ال جی در مدل های جمع مجور با کیفیت الی با قیمت مقرون به صرفه از پرفروش ترین مدل یخچال فریزرهای ال جی هستند. که با طراحی ظاهری مدرن و امکانات کافی در اختیارطرفدارن برند ال قرار گرفته اند.

پرفروش ترین مدل یخچال ال جی

بهترین مدل یخچال ال جی کدام است؟

به جرائت میتوان گفت برند ال جی از برندهای فوق العاده است، که با تنوع بالایی از محصولات و یخچال فریزرهای ال جی توانسته محصولاتی کم نظیر را به بازارهای جهانی ارائه کندو در پاسخ به این سوال که بهترین مدل یخچال ال جی کدام است؟ باید گفت تمام مدل یخچال فریزرهای ال جی با کیفیت بالا از برترین محصولات بازار جهان هستند. که با در نظر گرفتن هزینه و انتظاری که دارید میتوانید آخرین مدل یخچال فریزر ال جی را انتخاب کنید.

پیشنهاد شده برای شما: قیمت بهترین مدل یخچال سامسونگ

قیمت یخچال ال جی

یخچال های برند ال جی دارای تنوع بالایی هستند که بستگی به مدل یخچال با قیمت‌های مختلف عرضه میشوند. البته قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی نسبت به سایر مدل یخچال های ال جی بالاتر هستند، با شرایطی که در چند سال اخیر برندهای لوازم خانگی خارجی کمتر در ایران فعالیت دارند. به همین دلیل هم محصولات ال جی را که در فروشگاه های ایرانی میبینید از قیمت بالاتری نسبت به برندهای ایرانی برخوردارند. اگر قصد خرید یخچال با کیفیت را با قیمت مناسب دارید پیشنهاد میکنم به مقاله بهترین یخچال فریزر ایرانی مراجعه کنید.

یخچال ساید بای ساید اینستاویو ال جی مدل X247

یخچال ساید بای ساید اینستاویو ال جی مدل X247

مشخصات اصلی

نوع کمپرسورکمپرسور خطی
دربدرب شیشه‌ای جدید Instaview
ابعاد 759x1802x912
ویژگی ها آبسردکن و یخ‌ساز، سبد متحرک دارد فHygiene Fresh ، SmartThinQ (Wi-Fi) دارد قفسه تاشو ،
گنجایش 705 لیتر ناخالص705 لیتر ناخالص

این مدل یخچال برند ال جی به رنگ نقره‌ای سیر در سال ۲۰۱۷ در کشور کره ساخته شده و در کشور چین به مرحله مونتاژ رسیده است.
این مدل یخچال بسیار شیک با طرح اینستا ویو مجهز به پنل مشکی روی درب شیشه‌ای می‌باشد که باعث می‌شود به مواد غذایی ضروری دسترسی آسان داشته باشید. بدنه این یخچال بسیار مدرن و ضد لک طراحی شده است.
ظرفیت این یخچال ۳۰ فوت است و وزن آن ۱۳۲ کیلوگرم می‌باشد، ارتفاع آن ۱۷۹ سانتی‌متر و پهنای آن ۹۱.۲ سانتی‌متر است و عمق این یخچال ۷۳.۸ سانتی متر می‌باشد.
این مدل یخچال دارای سه درب است که درب یخچال به سمت راست درب فریزر به سمت چپ باز می‌شود و همچنین یک درب دور این دور نیز در این یخچال تعبیه شده است.
تعداد طبقات فریزر آن ۴ عدد، تعداد طبقات درب فریزر ۲ عدد می‌باشد و همچنین تعداد کشوی فریزر آن ۲ عدد است.
تعداد طبقات یخچال این مدل یخچال برند ال جی، ۴ عدد و تعداد طبقات درب یخچال آن ۵ عدد می‌باشد و تعداد کشوی یخچال آن نیز ۲ عدد است.
یخچال ساید بای ساید اینستاویو ال جی مدل X247 مجهز به آبسردکن و یخ ساز می‌باشد. موتور آن از نوع اینورتر است که مصرف انرژی آن بسیار پایین است و همچنین بسیار کم صدا است.
از دیگر قابلیت‌های این یخچال، می‌توان به کشوی حفظ رطوبت آن اشاره کرد که رطوبت مواد غذایی را متعادل می‌کند و از خراب شدن آن ها نیز جلوگیری می‌کند.
فیلتر این یخچال از نوع HYGIENE  FRESH است که باعث از بین رفتن باکتری‌ها و میکروب‌های داخل یخچال میشود.
از دیگر امکانات این مدل یخچال برند ال جی می‌توان به سیستم بدون برفک، قابلیت انجماد سریع، قابلیت تنظیم دما، صفحه کنترل دیجیتالی، اتصال به وای فای، قابلیت هوای چندگانه، گاز خنک کننده، هوش مصنوعی، سیستم عیب یاب هوشمند، هشدار بازماندن درب و… اشاره کرد.

یخچال ساید بای ساید ال جی 34 فوت مدل X39

یخچال ساید بای ساید ال جی 34 فوت مدل X39

ظرفیت 34 فوت
درب  اینستاویو، دور این دور
موتوراینورتر خطی
ساخت کشورکره
رنگدودی

این مدل یخچال بسیار شیک و مدرن در رنگ دودی و به صورت اینستا ویو در کشور کره ساخته و به مرحله مونتاژ رسیده است. ظرفیت این یخچال ۳۴ فوت می‌باشد که در ابعادی با ارتفاع ۱۷۹.۳ و پهنای ۹۱.۲ و عمق آن با درب و دستگیر ۹۱.۹ سانتی‌متر طراحی شده است.
موتور این یخچال برند ال جی از نوع اینورتر خطی است که مصرف انرژی بسیار پایینی دارد و همچنین از صدای بسیار کمی برخوردار می‌باشد.
این یخچال دارای ۵ درب است که دو درب آن در قسمت بالا یخچال است و دو درب آن در قسمت پایین فریزر می‌باشد و یک درب دور این دور نیز در این یخچال تعبیه شده است.
تعداد طبقات یخچال آن ۴ عدد تعداد طبقات درب یخچال آن ۶ عدد می‌باشد و دو کشو نیز در قسمت یخچال آن قرار دارد. تعداد طبقات فریزر آن ۴ عدد و تعداد طبقات درب فریزر آن ۶ عدد تعداد کشوی فریزر آن نیز دو عدد می‌باشد.
یخچال ساید بای ساید ال جی 34 فوت مدل X39 مجهز به فیلتر HYGIENE FRESH است که باکتریها و میکروب‌ها را از بین می‌برد.
همچنین مجهز بودن به تکنولوژی MULTI AIR FLOW در این مدل یخچال باعث می‌شود که هوای سرد را در همه قسمت‌های یخچال به طور متناسب پخش شود.
از دیگر امکانات این یخچال برند ال جی میتوان به قابلیت SMART THINQ به آن اشاره کرد که به وسیله آن می‌توانید وسایل هوشمند خود را از راه دور کنترل کنید.
همچنین این یخچال مجهز به آبسردکن و یخ ساز نیز می‌باشد و قابلیت اتصال به آب شهری را دارد و مجهز به فیلتر تصفیه آب نیز هست.
از امکانات دیگریخچال ساید بای ساید ال جی 34 فوت مدل X39 می‌توان به انجماد سریع، سیستم بدون برفک، لامپ ال ای دی، قابلیت تنظیم دما، صفحه کنترل دیجیتالی، قفل کودک، هوش مصنوعی، کشوی سبزیجات و… اشاره کرد.

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X267

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X267
کشور سازندهکره- مونتاژ چین
رنگداراری سه رنگ دودی و سفید و استیل
موتورکمپرسور اینورتر خطی Inverter Linear Compressor/ صرفه جویی در مصرف انرژی
امکانات دستگیره‌های توکار، لامپ ال ای دی، سیستم چند جریانی هوا، قفل کودک، کشوی حفظ رطوبت، قابلیت بدون برفک بودن، هشدار باز ماندن درب،

جدیدترین یخجال ال جی 2022

می‌توان گفت که یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین یخچال‌های برند ال جی که در سال ۲۰۲۲ در کره ساخته و در چین به مرحله مونتاژ رسیده است. رنگ این یخچال سفید می‌باشد و به صورت اینستا ویو طراحی شده است.
این محصول برند ال جی دارای سه دربست که درب سمت راست یخچال درب سمت چپ فریزر آن می‌باشد و همچنین یک درب سوم شیشه‌ای که همان اینستا ویو می‌باشد و با ضربه زدن بر آن می‌توانید داخل یخچال را ببینید.
امکانات این یخچال نسبت به مدل‌های دیگر بیشتر است و به طبع از قیمت گرانتری نیز برخوردار است.
این یخچال مجهز به آبسردکن و یخ ساز می‌باشد و به آب شهری نیز متصل می‌شود و مجهز به تکنولوژی است UV NANO است که قبل از اینکه آب از آب سرد کن خارج شود آن را تصفیه می‌کند و باکتری‌های موجود در آن را نیز از بین می‌برد.
قابلیت دیگر این یخچال عرض یخ به دو صورت مکعبی و ریز شده می‌باشد که در نوع خود بی‌نظیر است.
پنل کنترلی این یخچال در داخل آن تعبیه شده است و شامل قفل کودک و صدای هشدار درب می‌باشد.
ظرفیت این مدل یخچال ساید بای ساید ۳۰ فوت و وزن آن ۱۳۰ کیلوگرم است. این یخچال با ارتفاع ۱۷۹ سانتی‌متر و پهنای ۹۱.۳ سانتی‌متر و عمق۷۳.۵ سانتی متر طراحی شده است.
نوع موتور این یخچال برند ال جی اینورتر خطی است که مجهز به گارانتی ۱۰ ساله می‌باشد و مصرف انرژی آن بسیار کم است و همچنین صدای بسیار کمی نیز دارد.
از دیگر ویژگی‌های این یخچال استفاده از فناوری MULTI-AIR FLOW در آن می‌باشد که هوای سرد را به صورت مساوی در همه جای یخچال پخش می‌کند و همچنین هوای یخچال و فریزر را به صورت جداگانه تنظیم می‌کند.
استفاده از قابلیت LINEAR COOLING در این یخچال، نوسانات داخل یخچال را کنترل می‌کند و باعث می‌شود مواد غذایی داخل یخچال تازه بمانند.
از امکانات دیگری که یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X267 دارد می‌توان به دستگیره‌های توکار، لامپ ال ای دی، سیستم چند جریانی هوا، قفل کودک، کشوی حفظ رطوبت، قابلیت بدون برفک بودن، هشدار باز ماندن درب، قابلیت اتصال به وای فای و… اشاره کرد.

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X287

یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X287

کشور سازنده چین
ظرفیت: 30 فوت 30 فوت
فناوری ساخت اینستاویو
نوع طراحی Door in Door
سیستم آب ریز و یخ ساز اتوماتیک

این یخچال به رنگ نقره‌ای میباشد که در سال ۲۰۲۲ در کشور کره ساخته و در کشور چین مونتاژ شده است.این یخچال برند ال جی بسیار مدرن و شیک با طراحی اینستا ویو ساخته شده که نوع موتور آن از نوع اینورتر خطی می‌باشد که مجهز به گارانتی ۱۰ ساله است این موتور بسیار کم مصرف و بی‌صدا می‌باشد.
یخ ساز اتوماتیک و سیستم آبریز این یخچال مجهز به تکنولوژی UN NANO می‌باشد که مزیت این سیستم تصفیه آب یخچال است.
وزن این مدل یخچال ۱۳۰ کیلوگرم است، ارتفاع آن ۱۷۹ سانتی‌متر، پهنای آن ۹۱.۳ سانتی‌متر و عمق آن ۷۳.۵ سانتی متر می‌باشد.
این یخچال ساید بای ساید برند ال جی دارای ۳ درب است، که درب یخچال درب سمت راستی و درب فریزر درب سمت چپی و یک درب دور این دور در این یخچال تعبیه شده است. تعداد طبقات فریزر این یخچال ۵ عدد و تعداد طبقات درب فریزر ۳ عدد می‌باشد. قفسه‌های این یخچال از جنس شیشه‌ای بسیار مقاوم ساخته شده و دستگیره‌های آن به صورت توکار طراحی شده است.
برچسب انرژی این مدل یخچال A+ می‌باشد.
از دیگر امکانات این مدل یخچال ساید بای ساید ال جی مجهز بودن به قابلیت تکنولوژی LINE COOLING که نوسانات دما را کنترل می‌کند.
همچنین این یخچال مجهز به فیلتر بهداشتی+HYGIENE FRESH نیز هست و تکنولوژی META COOLING نیز در این یخچال به کار رفته که در صورت قطعی برق سرما را حفظ می‌کند.

از دیگر امکاناتیخچال ساید بای ساید ال جی مدل X287
می‌توان به مجهز بودن به قفل کودک، لامپ ال ای دی داخلی، قابلیت تنظیم دمای یخچال و فریزر، قابلیت وای فای، هشدار بازماندن درب، سیستم چند جریانی هوا، قابلیت بدون برفک بودن و… اشاره کرد.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

یخچال فریزرهای برند ال جی از پرفروش ترین برند بازار است. که به دلیل شرایط تحریم نسبت به قبل کمتر در بازار ایران یافت می‌شوند. در صورت ناموجود بودن محصولات این پست پیشنهاد میکنم دیگر برندهای یخچال و فریزر موجود در بازار ایران را در بهترین یخچال فریزرهای ایرانی و خارجی ببینید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. مقاله خوبی بود، و اطلاعات چند مدل یخچال های ال جی هم به خوبی مشخصات رو ذکر کرده بود. با مدل های ایرانی که در پایان معرفی کرده بودید، میشد مقایسه بهتری تو ذهن داشت و در نهایت تو انتخاب اخر تاثیر زیادی داره که برندهای ایرانی یا خارجی رو انتخاب کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا