خانه و آشپزخانهلوازم برقی

پرفروش ترین و بهترین مارک قهوه ساز و قیمت 12 مدل پرفروش خانگی ارزان

مدل‌های پرفروش دستگاه قهوه‌ ساز در بازار ایران کدامند؟

دستگاه قهوه ساز برقی دربین لوازم برقی به یکی از وسایل کاربردی تبدیل شده است. بسیاری از افراد علاقنمد به نوشیدن قهوه هستند. برای درست کردن قهوه با طعمی که انتظارش را دارند دچار مشکل هستند از این رو به دنبال خرید بهترین برند قهوه ساز خانگی هستند

در ظاهر فرایند دم کردن قهوه ساده است. اما دستگاه‌های قهوه ساز به دلیل داشتن تنظیمات متفاوت بر روی فرایند درست کردن قهوه و طعم آن موثر است. و میتوانند مزه قهوه را تغییر دهند و نتایج متفاوتی ایجاد کنند به همین دلیل در این مطلب قصد داریم بهترین دستگاه‌های قهوه ساز را با برندهای معتبر معرفی کنیم که زمان خرید این برندها و نکات مهم خرید را در نظر بگیرید.

بهترین مدل قهوه ساز

دستگاه قهوه ساز در دو نوع دستی و اتوماتیک وجود دارد که برای دم کردن قهوه استفاده می‌شود. قهوه ساز در مدل های مختلفی همچون اسپرسو ، قهوه ترک، فرانسه، موکا، ….که هرکدام قابلیت تهیه قهوه با طعم متفاوتی را دارند. البته امروزه دستگاه قهوه ساز تمام اتوماتیک که تمام قابلیت ها را داشته باشد وجود دارند البته دارای ابعاد بزرگ و قیمت بالایی هستند و اغلب در کافی شاپ استفاده می‌شوند.

کاربرد قهوه ساز خانگی

قهوه یکی از نوشیدنی هایی است که در سراسر دنیا طرفداران خاص خود را دارد. و در بعضی از کشورها قهوه خوردن جزو سنت‌های حساب می‌شود. قهوه به عنوان یک نوشیدنی محبوب و پر خاصیت شناخته شده است. که بعد از یک روز کاری نوشیدن یک فنجان قهوه خوش طعم میتواند تمام خستگی روزانه را از بین ببرد.

قبلا دستگاه‌های قهوه ساز بسیار ساده و بیشتر به صورت دستی بود. و به این شکل پیشرفته وجود نداشتند خرید این قهوه سازها میتواند کمک کند تا قهوه خوش عطر و طعم ی آماده کرد. و با داشتن قهوه ساز خانگی نیازی نیست برای نوشیدن یک فنجان قهوه به کافی شاپ بروید. با دستگاه قهوه ساز میتوانید خودتان قهوه لذیذ را به آسانی در خانه آماده کنید.

راهنمایی خرید انواع قهوه ساز برقی

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم قهوه ساز و قهوه جوش از تنوع بسیاری برخوردارند. که هرکدام از مدل ها دارای ویژگی خاص خود میباشند.

ظاهر قهوه ساز: دستگاه قهوه ساز دارای گستردگی زیادی از لحاظ ظاهری و طرح میباشند. بسیاری از افراد حتی اگر اهل نوشیدن قهوه نباشند قهوه سازهایی را انتخاب می‌کنند. که با ظاهر مناسب بتوانند برای افزایش زیبایی دکورسیون آشپزخانه استفاده کنند.

آسیاب کننده قهوه ساز

قهوه سازها به دو صورت عمل میکنند برخی از مدل ها دارای آسیاب هستند که برای پودر کردن دانه قهوه استفاده میشوند و بعضی دیگر تنها قابلیت دم کردن پودر قهوه را دارند بنابر این هنگام خرید به داشتن بخش آسیاب قهوه ساز توجه کنید تا بتوانید دانه های قهوه را درون آن بریزید

ظرفیت قهوه ساز

یکی از فاکتورهای مهم بیش از خرید قهوه ساز ظرفیت و گنجایش مخزن دستگاه قهوه ساز است. و این که این دستگاه را برای تهیه کردن قهوه چه تعداد افراد نیاز درارید. اگر از مدل هایی با ظرفیت مخزن بزرگتر انتخاب کنید. میتوانید به راحتی برای چند نفر قهوه تهیه کنید.

سیستم قهوه ساز اتوماتیک

سیستم قطع خودکار قهوه ساز پس از گرم شدن دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش میشود. این قابلیت باعث عملکرد بهتر قهوه ساز شده و بدونه نگرانی میتوان از دستگاه قهوه ساز استفاده کرد. که در نهایت قهوه خوش طعم را تجربه خواهید کرد.

کیفیت قهوه ساز

جنس بدنه و مخزن دستگاه قهوه ساز یکی از موارد مهمی است که روی کیفیت قهوه ساز تاثیر دارد. و دستگاهی که برای درست کردن قهوه در نظر میگیرید. باید از بهترین متریال تولید شده باشد. کیفیت جنس قهوه ساز برای تهیه قهوه بهداشتی و نیز طول عمر دستگاه موثر می‌باشد.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین جاروبرقی ایرانی و خارجی بازار

انواع قهوه ساز

برای خرید قهوه باید همه جوانب را بررسی کنید و هدف و نوع عملکرد دستگاه قهوه ساز را در نظر بگیریدکه کدام نوع قهوه ساز برای شما مناسب است. انواع قهوه ساز شامل

قهوه ساز دستی ( موکاپات)

یکی از روش هایساده برای تهیه قهوه استفاده از موکاپات است. برای دم کردن قهوه با استفاده از موکاپات و روی شعلع مستقیم گاز متوانید قهوه خود را تهیه کنید البته نیاز به کمی تجربه دارد که بتوانید قهوه را با طعم دلخواه درست کنید.

قهوه ساز اتوماتیک

اگر زمان زیادی برای هر بار دم کردن قهوه را ندارید پیشنهاد میشود از دستگاه قهوه ساز اتوماتیک استفاده کنید. تادر زمان کم و سریع قهوه شما آماده شود. برای درست کردن قهوه با این دستگاه نیاز به فوت و فن خاصی نیست و به راحتی قهوه آماده می‌شود.

قهوه ساز خانگی

قهوه ساز خانگی همان دو مدل قبلی که آشره کردیم یعنی موکاپات و دستگاه قهوه ساز اتوماتیک را برای دم کردن قهوه در خانه مورد استفاده قرار میگیرند. که با توجه به نیاز و هزینه خود یکی از مدل ها را تهیه کرده و قهوه خوش طعم خانگی را تهیه کنید.

بهترین مارک قهوه ساز خانگی

انواع قهوه ساز را شرکت های بسیار معتبری در کشورهای ژاپن، ایتالیا، آلمان….تولید و در سراسر جهان ارائه شدهاند. که این برندهای معتبر میتوان بیالتی، بیشل، بلک اندکر، اسمگ، مباشی، فکر،نوا، بوش، و قهوه ساز دلونگی اشاره کرد. پیشنهاد میکنیم هنگام خرید این برندها را مورد توجه قرار دهید.

قهوه ساز بهتره یا اسپرسو ساز

بسیاری از افراد میپرسند قهوه ساز بهتر است یا اسپرسو ساز؟ باید بگیم این دستگاه‌ها باهم فرق دارند و هر کدام دارای عملکرد متفاوتی هستند.

کار کردن با قهوه ساز نسبت به اسپرسو ساز کمی سخت‌تر است. و حتی طعم قهوه برای این دو دستگاه متفاوت است. اما برخی از افراد طعم قهوه اسپرسو را بیشتر دوست دارند که پیشنهاد ما برای این افراد دستگاه اسپرسو ساز است.

اما اگر شما علاقمند هستید که هر دو دستگاه قهوه ساز و اسپرسو ساز را در کنار هم با حجم کم داشته باشید. می‌توانید از قهوه ساز هیبریدی که هر دو نوع قهوه و قهوه اسپرسو را آماده میکند بخرید. که علاوه بر هزینه کمتر برای خرید دو دستگاه مجزا صرف شود فضای کمتری را در آشپزخانه اشغال میکند.

بهترین مارک قهوه ساز و قیمت

با توجه به مواردی که در این مطلب در مورد انواع دستگاه قهوه ساز برقی و مدل های آن گفته شد. و این مسئله که قهوه سازها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند قیمت این مارک خوب قهوه ساز بسیار متفاوت است که از یک میلیون تا دستگاه های پیشرفته مخصوص کافی شاپ با قیمت های چند میلیونی وجود دارند شما میتوانید با توجه به هزینه و سلیقه خود قهوه ساز مناسب برای استفاده خود را تهیه کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا