خانه و آشپزخانهدکوراسیون

ظروف هفت سین خاص لاکچری 1403 + 12 مدل جدید

زیباترین ظروف سفره هفت سین

هر سال با نزدیک شدن به ماه پایان سال تب تاب خرید ظروف جدید برای سفره هفت سین و تدارک عید نوروز جانی دوباره میگیرد. در چند سال اخیر مجموعه های زیبایی از ظروف هفت سین زیبا و شیک وارد بازار شده است. با این ظرف‌های بسیار زیبا و جذاب چیدمان و تزیین سفره هفت سین را بسیار شیک و جلوه ای خاص‌تری به سفره هفت سین می‌بخشد.

بنابراین در این مطلب راهنمای خرید ظروف هفت سین را با معرفی شیکترین ظروف هفت سین وِیژه نوروز 1403 را برای شما معرفی می‌کنیم. سعی کرده‌ایم ‌مدل های معرفی شده جدیدترین مدل ظروف سفره هفت سین بازار باشد در ادامه با راهنمای خرید ظروف هفت سین همراه ما باشید.

نماد هفت سین و لوازم آن چیست؟

یکی از بخش های جذاب عید باستانی نوروز چیدمان سفره هفت سین است. که نمادی از سنت‌های قدیمی است. و هر ساله با شروع سال جدید خورشیدی پر پا شده و با قرار دادن هفت سین که هر کدام از این سین‌ها را به نشانه‌های مختلف درون ظروف هفت سین قرار می‌دهند. که در این پست مختصری را بیان می‌کنیم.

سیننماد
سمنوخیر و برکت
سیبسلامتی و تندرستی
سبزهحیات و شادابی
سرکهجاودانگی
سیراهورا مزدا و تندرستی
سکهرزق و روزی
سماقصبر و استقامت
سنجدعشق

در کنار این سفره هفت سین مواردی دیده می‌شود. که شامل:

((تخم مرغ: نماد تولد) (قرآن: یاد خدا) ( آینه: شفافیت و پاکی) (شمع: روشنایی )(ماهی: تکاپو )

پیشنهاد شده برای شما: بهترین سرویس پذیرایی جدید و شیک

ظرف هفت سین لاکچری

بعضی از افراد علاقه دارند که همیشه متفاوت باشند از این رو برای خرید ظروف هفت سین نیز ترجیح می‌دهند که ظرف هفت سین بسیار شیک و لوکس را انتخاب کنند معمولا این ظروف هفت سین دست ساز و نفیس قیمت بالاتری نیز دارند به دلیل این که بیشتر سفارشی تولید می‌شوند بسیار شیک می‌باشند از این رو به این مدل ظرف ها نفیس لاکچری نیز از مدل های پرطرفدار هم هستند.

ظرف هفت سین سفالی

یکی از ظروف قدیمی سنتی که همیشه جذابیت خود را دارند، ظرف هفت سین سفالی هستند که البته مدل‌های جدید آن به صورت ظرف سفالی مینا کاری شده و گاهی طراحی شده با نقش‌های بسیار زیبا کار دست تولید می‌شوند. به همین دلیل ظروف سفالی یکی از گزینه‌های است که مناسب برای سفره هفت سین می‌باشد که علاوه برزیبایی سنتی بودن این ظروف سفالی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. و بسیاری از افراد با سلیقه این ست های زیبا را برای تزیین سفره هفت سین انتخاب می‌کنند.

ظروف مسی سفره هفت سین

ظرف‌های مسی که ساخته شده از آلیاژ مس می باشند استفاده از این ظروف برای سلامتی بسیار مفید هستند. که با کیفیت بالایی تولید می‌شوند. این ظروف مسی سالها میتواند مورد استفاده قرار بگیرند. این ظروف هفت سین مسی را در مدل های بسیار ظریف و جذاب را میتوان از فروشگاه و سایت های معتبر تهیه کرد. اگر تمایل به خرید این محصول دارید در ادامه این مطلب چند مدل جذاب را معرفی خواهیم کرد.

ظرف هفت سین دست ساز

ظروف سفره هفت سین دست ساز به این دلیل که برای ساخت آنها انرژی و زمان زیادی صرف می‌شود. و همچنین دارای ظرافت و زیبایی بیشتری نسبت به مدل های دیگر ظرف هفت سین هستند. تقریبا قیمت بالاتری نسبت به دیگر مدل های ظرف هفت سین دارند این مدل ها به قدری زیبا طراحی می‌شوند که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می‌کنند.

راهنمایی و نکات خرید ظروف سفره هفت سین

انتخاب ظرف سفره هفت سین کار چندان سختی نیست اما چند نکته کاربردی را هنگام خرید باید به آن توجه داشت برای شما بیان می‌کنیم تا علاوه بر خرید محصولی با کیفیت، خرید بهینه تری را داشته باشید.

جنس ظرف هفت سین موجود در بازار از تنوع بالایی برخوردار هستند که شامل : سفال ، مس، آلومینیوم ، بلور، چوب و سرامیک ….می‌باشد. که با توجه به دیگر وسایل سفره می‌توانید جنس ظرف‌ها را انتخاب کنید.

زمان خرید به قابل شستشو بودن ظرف دقت کنید زیرا بسیاری از انواع این ظرف‌ها قابلیت شستو ندارند

ظروف کوچک و ظریف را انتخاب نمایید تا به راحتی روی میز و سفره هفت سین قرار دهید و سعی کنید برای خرید کمی هزینه بیشتری پرداخت کنید تا علاوه بر کیفیت ظروف زیبایی و ظرافت بیشتری داشته باشند.

رنگ ست هفت سین خود را بیشتر از رنگ‌های شاد و جذاب انتخاب کنید. البته هماهنگی رنگ سفره و دیگر وسایل تزیین هم توجه داشته باشید تا یک رنگ زیبا هماهنگ شده با دیگر وسایل را انتخاب کنید

قیمت هفت سین

ظروف هفت سین با توجه به این که این ظروف فانتزی برای تزیین طراحی می‌شوند و دارای طرح، رنگ و جنس گوناگونی هستند. قیمت‌های متفاوتی دارند از این رو شما باید با توجه به سبکی که می‌پسندید. و میزان هزینه خود اقدام به خرید مجموعه ست ظروف هفت سین کنید.

در این قسمت از مطلب 30 مدل از ست هفت سین جدید و شیک سال را آماده کرده ایم. که با توجه به نکات گفته شده برای خرید ظرف هفت سین میتوانید آین مدل ها را بیشتر مورد بررسی قرار دهید تا بهترین مدل ظرف هفت سین را برای امسال عید نوروز انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

ظروف هفت سین از کجا بخرم؟

جدیدترین مدل ظروف هفت سین از لوازمی هستند که هر ساله در ایده های جدیدبا طراحی های متناسب با رنگ سال در زیباترین مدلهای تزیین برای سال نو که شامل لاکچری ترین ظروف چیدمان سفره هفت سین در عید نوروز هستند از فروشگاه های حضوری و آنلاین عرضه میشوند که قطعا مدل ظروف هفت سین جدید را میتوان به صورت اینترنتی سفارش داد.

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا