خانه و آشپزخانه

بهترین سرویس آرکوپال فرانسه جدید [تشخیص لومینارک اصل فرانسه]

جدیدترین سرویس آرکوپال فرانسه کدومه؟ آرکوپال فرانسه اصل از کجا بخریم؟ قیمت آرکوپال فرانسه چقدره؟ سرویس آرکوپال فرانسه از باکیفیت‌ترین آرکوپال‌های بازار است. که طرفداران بسیاری دارد. و اغلب خریداران مشتاق خرید لومینارک فرانسه آرکوپال هستند. که ما در این مقاله قصد داریم به پاسخ سوالات فوق بپردازیم و همچنین جدیدترین آرکوپال فرانسه را از فروشگاه‌های معتبر معرفی کنیم.

معرفی برند لومینارک فرانسه

برند لومینارک فرانسه در سال 1925 در کشور فرانسه شروع به فعالیت کرد. ظروف غذاخوری را با کیفیت بالا و ظرافت و زیبایی تولید کرد. و به مرور محصولات دیگری را نظیر آرکوپال فرانسوی را به بازار ارائه کرد و بیشتر شناخته شد. و به نسبت به تقاضای بالا برای خرید لومینارک فرانسه شرکت های زیر مجموعه لومینارک هم تشکیل داد و به یک برند جهانی معتبر تبدیل شد.

آرکوپال چیست؟

آرکوپال ظروفی با متریالی بین چینی و شیشه‌ای هستند. که در قالب ظروف آرکوپال با ظرافت و کیفیت بیشتر از ظروف چینی و شیشه‌ای تولید می‌شوند. که به واسطه ساخت مواد اولیه و به سبب نوع فرایند تولید با وزن سبک تر و طراحی بهتر بیشتر مورد استقبال خریداران قرار گرفته‌اند.

جدیدترین سرویس آرکوپال لومینارک فرانسه

برند لومینارک با سابقه چهار دهه تولید، ظروف آرکوپال را با طراحی جدید با همان کیفیت سرویس غذاخوری فرانسه قدیمی فقط با این تفاوت که طراحی شکل و رنگبندی جدیدی دارند را ارائه میکند. سرویس‌های جدید آرکوپال فرانسه جلوه‌ای مدرن به میز شما ببخشد و علاوه بر طراحی فوق العاده از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد که در نگاه اول چشم هر بیننده را به خود خیره میکند و انتخابی هوشمندانه در اقلام جهیزیه عروس و سرویس غذا خوری برای خانه می‌باشد.

تشخیص آرکوپال فرانسه اصل

امروزه آرکوپال از برندهای زیادی تولید می‌شوند اما آرکوپال برند فرانسوی هنوز در جایگاه بهترین برند آرکوپال قرار دارد. اما برخی از سودجویان محصولات فیک آرکوپال را با نام برندهای معتبر می‌فروشند. که برای تشخیص آرکوپال اصل فرانسه با کمی دقت به ویژگی منحصر به فرد این محصولات را از نمونه‌های تقلبی متمایز کرده است.

مشخصات آرکوپال اصل فرانسه

ظرف های آرکوپال اصل دارای ویژگی های خاصی هستند که با دانستن  ویژگی ها و مشخصات ظروف آرکوپال کاملا متوجه تفاوت آنها با ظروف غیر اصل خواهید شد.

سبک بودن ظروف آرکوپال اصل

با در دست گرفتن ظروف و بررسی وزن آن ها در مقایسه با ظروف آرکوپال تقلبی وزن کم و سبک بودن ظروف آرکوپال اصل یکی از ویژگی های مهم ظروف آرکوپال اصل است.

کیفیت ساخت آرکوپال اصل

ظروف آرکوپال اصل بسیار ظریف، شفاف و براق هستند. در صورتی که این ظرافت و کیفیت در مدل ظروف تقلبی آرکوپال وجود ندارد.

قابلیت استفاده آرکوپال در مایکروویو و ماشین ظرفشویی

یکی از خاصیت های مهم آرکوپال اصل قابلیت قرار گیری در درجه بالای حرارت مانند فر و مایکروویو است. که بدونه اینکه  دچار شکستگی و ترک خوردن شود یا ماده اضافی و مضری از ظروف آرکوپال وارد غذا شود. با اطمینان میتوان از این ظروف ارکوپال فرانسه اصل برای پخت و گرم کردن غذا داخل فر با درجه حرارات بالا استفاده کرد.

بررسی شکنندگی و میزان مقاومت

ظروف آرکوپال از مقاومت و دوام بالایی نسبت به ظروف چینی برخوردارند. که کمتر دچار لب پر شدن و یا ترک خوردگی می‌شوند.

کیفیت طرح ، دوام و ماندگاری آرکوپال

آرکوپال های اصل دارای طرح های ظریف و چاپ کاملا واضح و روشن هستند. این طرح ها با گذشت زمان و با شستشوی مکرر پاک نمی‌شوند.  آرکوپال اصل داری طرح و رنگ‌های متنوع و ظریف می‌باشند که در نمونه آرکوپال فیک به طور واضح میتوان آرکوپال اصل را از تقلبی تشخیص داد.

پیشنهادمطالعه بیشتر: سرویس چینی بهتره یا آرکوپال؟

تفاوت سرویس آرکوپال فرانسه و امارات

همانطور که در بخش معرفی برند لومینارک اشاره شد. این برند از تقریبا نیم قرن پیش محصولات غذاخوری را تولید کرد و سپس با گذشت زمان کشورهای دیگر مانند امارت همان محصولات را تولید کرده‌اند. که با اطمینان کامل میتوان گفت برند لومینارک فرانسه تا کنون از لحاظ کیفیت و ظرافت بهترین برند است. اگر هدف شما خرید آرکوپال با کیفیت بالا است پیشنهاد ما خرید آرکوپال Luminarc فرانسه است.

قیمت ارکوپال اصل فرانسه

سرویس آرکوپال فرانسه اصل و محصولات دیگر برند لومینارک به واسطه کیفیت بالای این محصولات به نسبت دیگر برندهای آرکوپال ایرانی و خارجی بازار از قیمت بالاتری برخوردارند. اما با توجه به نوع جنس و کیفیت ارزش بالایی دارند. در این قسمت برای سهولت خرید از نمایندگی و سایت 23 طرح آرکوپال جدید فرانسه اصل را لیست کرده‌ایم. می‌توانید با سلیقه خود طرح مد نظرتان را انتخاب و با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول قیمت و مشخصات بیشتر ظروف آرکوپال را ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

چگونه آرکوپال اصل را تشخیص دهیم؟

با در نظر گرفتن مشخصات آرکوپال اصل مانند کیفیت، ظرافت، وزن سبک…. میتوان آرکوپال اصل را از تقلبی تشخیص داد.

کدام برند آرکوپال خارجی را بخریم؟

برند لومینارک فرانسه با آرم arc که روی محصولات این برند حک شده است. با طمینان کامل میتوان گفت بهترین برند خارجی است. یکی از محبوب ترین برندهای پرطرفدار جهانی است.

سایت آرکوپال لومینارک فرانسه: latabledarc.com/fr/marques/luminarc-produits

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا