خانه و آشپزخانه

تلویزیون اسنوا خوبه + [معایب و مزایا ] معرفی 8 مدل پرفروش اسنوا

تلویزیون اسنوا خوبه یا نه؟

کیفیت تلویزیون اسنوا خوبه؟ مزایا و معایب تلویزیون اسنوا چیه؟ قیمت آخرین تلویزیون اسنوا در بازار چقدره؟ برند اسنوا با متخصصین مجرب و طراحان خلاق با توجه به تجربه کافی در زمینه ساخت لوازم خانگی در حال حاضر یکی از بهترین تولید کنندگان جدیدترین مدل تلویزیون بازار ایران هستند. که سیزده مدل برتر را با سایزبندی و ابعاد گوناگون به بازار ارائه کرده است.

اگر از کاربران تلویزیون های برند اسنوا هستید نظرتون راجع به کیفیت، مزایا و معایب تلویزیون اسنوا چیه؟ در پایان همین مطب میتونید نظراتتون را برای مزایا و معایب تلویزیون اسنوا 55 اینچ 65، 75….قرار دهید.

آشنایی با مدل تلویزیون snowa

برند اسنوا از سال 1384 در ایران فعالیت خود را آغاز کرد. و توانست با طراحی و تولید انواع مدل تلویزیون snowa در سایزهای مختلف و با کیفیت اچ دی (HD)، فول اچ دی (FULL HD) و فور کی (4K) را در بازار عرضه کند. البته هر کدام از مدل تلویزیون‌های اسنوا دارای امکانات و ویژگی‌های مدل خاص خود هستند. که با مقایسه این مدل تلویزیون اسنوا متوجه خواهید شد که این امکانات، تلویزیون‌های اسنوا را نسبت به برندهای دیگر متمایز کرده است. تا جایی که اسنوا به یکی از برندهای پرفروش تلویزیون تبدیل شده است.

بهترین تلویزیون 32 اینچ تلویزیون 32 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 32 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 43 اینچتلویزیون 43 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 43 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 55 اینچ تلویزیون 55 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 65 اینچبهترین تلویزیون 65 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 65 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 75 اینچ تلویزیون 75 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 75 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 85 اینچ تلویزیون 85 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 85 اینچ دیجیکالا

جدیدترین تلویزیون اسنوا snowa

یکی از جدیدترین مدل تلویزیون‌های اسنوا که در این چند سال اخیر وارد بازار شده است. نمونه‌های تلویزیون هوشمند اسنوا هستند که با سیستم عامل اندروید توانسته تحول بزرگی را با توجه به کارایی و راحتی استفاده از این مدل تلویزیون ایجاد کند.

اسنوا با تولید تلویزیون هوشمند در بازار رقابتی با برندهای بزرگ ال جی و سامسونگ … جایگاه ویژه‌ای پیدا کرد. و توانست با کیفیت بالای محصول، قابلیت‌های منحصر بفرد و همچنین قیمت بسیار مقرون به صرفه طرفداران خاص خود را داشته باشد.

ما پیش‌تر در دو مقاله دیگر بهترین برند تلویزیون اسنوا و کیفیت تلویزیون اسنوا را بررسی کرده‌ایم. که برای تکمیل اطلاعات خود پیشنهاد می‌کنم به مقاله بهترین تلویزیون اسنوا مراجعه کنید.

مزایا و معایب تلویزیون اسنوا

هر محصولی که تولید می‌شود، دارای معایب ، مزایا و کاستی‌هایی است. که معمولا تولید کنندگان برای طراحی و تولید سری جدید کاستی‌های محصول را حتما جبران می‌کنند. برند اسنوا همواره سعی داشته که محصولات جدید این برند از جمله تلویزیون اسنوا را با بهترین امکانات و معایب کمتر به مشتریان ارائه کند. بنابر این بهتر است برای خرید هر محصول علاوه بر توجه به مزایا ومعایب جدیدترین مدل را انتخاب نمایید که حتما مزایای بیشتری نسبت به معایب آن را داشته باشد.

مزایای تلویزیون اسنوا

  • تنوع بالای سایزبندی، ابعاد و اندازه های مختلف برای فضاهای بزرگ و کوچک
  • کبفیت بالا سبب شده مشتریان بیشترین رضایت از تلویزیون اسنوا را داشته باشند
  • طراحی ظاهری جذاب و بسیار زیبا برای نماشگر
  • وضوح و کیفیت تصاویر با نمایشگر کاملا تخت

معایب تلویزیون اسنوا

  • عملکرد ضعیف کنترل در فاصله دورتر از تلویزیون
  • حجم خروجی صدای پایین
  • عملکرد روشن شدن کندتر نسبت به برندهای دیگر
  •  نداشتن حسگر نور محیطی دستگاه

خرید تلویزیون اسنوا snowa

آیا تلویزیون اسنوا ارزش خرید دارد؟ با وجود اینکه شاید برای برخی از مدل تلویزیون‌های قدیمی‌تر اسنوا امکانات کمتری وجود داشته اما در مدل‌های جدید تلویزیون اسنوا کمترین کاستی به چشم میخورد. تلویزیون اسنوا با کیفیت بالا و امکانات ویژه توانسته با قیمت ارزان نسبت به برندهای خارجی نظرات مشتریان را به این برند جلب کرده و نیاز اغلب خریداران را بر طرف کرده است.

آخرین قیمت تلویزیون اسنوا

ما در این مطلب جدیدترین مدل تلویزیون اسنوا را با مزایا و معایب تلویزیون‌های برند اسنوا را بیان کردیم. اگر قصد خرید جدیدترین مدل تلویزیون اسنوا را دارید در این قسمت 12 مدل پرفروش تلویزیون اسنوا را لیست کرده‌ایم که می‌توانید با بررسی و مقایسه این مدل‌های جدید و با توجه به هزینه‌ای که دارید مدل مد نظرتان را انتخاب کنید و با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول آخرین قیمت هر کدام از این مدل تلویزیون اسنوا را مشاهده کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

بیشتر بخوانید : تلویزیون هوشمند اسنوا

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. یک معایب دیگه که داره در نزدیکی تلویزیون موبایل میبری زنگ بزنی یا چیزی ارسال کنی نویز میندازه پارازیت میوفته البته سایز های دیگه را نمیدونم سایز ۷۵ اینچ که اینطوری هست

    1. سلام
      هر محصولی دارای مزایا و معایبی هست. اما برای رفع نویز در برخی از تلویزیون ها در قسمت تنظیمات دارای تنظیمات کاهش نویز است،‌می‌توانید از آن نیز کمک بگیرید. برای رفع نویزهای تصویر، به قسمت Setting‌ در تلویزوین رفته و در قسمت «Underscan/Overscan» مشکل را به صورت خودکار عیب‌یابی نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا