خانه و آشپزخانه

بهترین ترازو کمری دیجیتال اصل + 12 مدل پرفروش ارزان

بهترین مدل ترازو کمری کدام است؟ ترازوی کمری خوبه؟ ترازوهای برند کمری یکی از بهترین مارک ترازوهای دیجیتال بازار هستند. که با طراحی زیبا و کیفیت بسیار بالا از محبوبترین مدل ترازوهای دیجیتال می‌باشند. که دارای تنوع بالایی از مدل ترازوهای کوچک و بزرگ با ظرفیت‌های مختلف هستند. اگر قصد خرید بهترین مارک ترازوهای دیجیتال پیشرفته را داشته باشید برند کمری میتواند انتخاب درستی باشد. در این مقاله برای آشنایی بیشتر با برند کمری و این که بدانید کمری ساخت کجاست؟ و بهترین مدل ترازو دیجیتال کمری کدومه؟ پیشنهاد می‌شود تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید.

ترازوی کمری ساخت کجاست؟

مارک کمری ساخت کدام کشور است؟ شرکت کمری (Camry) یکی از تولید کنندگان انحصاری سیستم های توزین خانگی و فروشگاهی است. که فعالیت این شرکت از سه دهه پیش در کشور چین آغاز شد. با بهره گیری از تیم متخصص انواع مدل ترازوهای کمری را با توجه به نیاز مشتریان و تولید با تجهیزات پیشرفته، طراحی زیبا و کیفیت بالا را در بازار جهانی ارائه کرده است. و اکنون به عنوان یک مارک معتبر و شناخته شده پیشرو در زمینه سیستم‌های توزین شناخته شده انواع ترازو کمری پنج ستاره را در بازار عرضه کرده است.

انواع مدل ترازو کمری

برند کمری از ابتدا سعی بر این داشته که محصولاتی با کیفیت و پرکاربرد را تولید کند. از این رو ترازوهای کمری در مدل‌های کاربردی و جالب توجهی با امکانات مختلف تولید شده‌اند. که مدل‌های متنوع و با قابلیت‌های مختلف سبب شده که به یکی از پرفروش ترین برندهای ترازو تبدیل شود. مدل ترازوهای دیجیتال کمری با کیفیت و قیمت ارزان مورد استقبال خریداران قرار گرفته اند و در مدل‌های زیر به بازار عرضه شده‌اند.

مدل ترازو کمری فروشگاهی (Camry) 

ترازوهای فروشگاهی کمری با ظرفیت های مختلف تولید شده‌اند. در مدل‌های دیجیتالی و بسیار دقیق‌ شارژی با حافظه داخلی و امکاناتی نظیر محاسبه‌ی قیمت کالا بر اسال وزن عملکردهای جانبی مانند لیبل زدن و محاسبه مبلغ را نیز انجام می‌دهند.

ترازو فروشگاهی کمری
ترازو فروشگاهی کمری

ترازو کمری اشپزخانه

ترازو کمری پنج ستاره دیجیتال و آنالوگ آشپزخانه برند کمری (Camry) با  ظاهری جمع و جور، ساده و سبک  استفاده از آن بسیار آسان است. شما می‌توانید در واحد گرم و کیلوگرم مواد غذایی را اندازه‌گیری کنید. در حال حاضر ترازو کمری اورجینال آشپزخانه از ترازوهایی هستند از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است.

ترازو فروشگاهی کمری
ترازو فروشگاهی کمری

ترازو کمری وزن کشی

ترازو کمری فیت یکی از جدیدترین مدل ترازوهای وزن کشی مدل ترازو دیجیتال کمری (Camry) هستند که با طراحی خاص و فوق‌العاده‌ی  اندازه‌گیری وزن دقیق را در اختیارتان می‌گذارد. با طرح های مینیمال در رنگبندی متنوع مجهز به سیستم خاموش روشن خودکار دقت زیادی در نشان دادن وزن دارند.

 ترازو  وزن کشی دیجیتال کمری
ترازو وزن کشی دیجیتال کمری

پسنهاد شده برای شما: بهترین مدل ترازو هوشمند شیائومی

مشخصات ترازو دیجیتال کمری

ترازوهای دیجیتال در ابتدا فقط برای اندازه گیری وزن قابل استفاده بودند و هیچگونه امکاناتی نداشتند. اما امروزه با قابلیت های پیشرفته و امکاناتی متعدد کاربردی و طراحی ظاهری بسیار مدرن ساخته می‌‎شوند. ترازوهای برند کمری هم با ظاهر و امکانات بیشتر توسط تیم متخصص تولید می‌شود.

ویژگی ترازو دیجیتال کمری

  • طراحی ساده و کاربردی
  • توانایی تحمل وزن بالا
  • صفحه نمایشگر ال سی دی
  • خاموش روشن خودکار
  • وجود ترمز برای جلوگیری از حرکت ترازو دوی سطح صاف
  • دارای نشانگر بار بیش از حد
  • نشانگر اندازه گیری اشتباه
  • نشان دهنده اتمام شارژ باطری
  • دارای حافظه داخلی
  • ضمانت نامه وگارانتی

ترازوی کمری خوبه؟

کیفیت ترازو برند کمری خوبه بخرم؟ امروزه استفاده از ترازو دیجیتال برای برخی از مشاغل از لوازم ضروری محسوب میشوند. و انتخاب بهترین مارک ترازو از بین برندهای مختلف شاید کار ساده ای نباشد. اما برند کمری توانسته با تنوع بالای محصولات با توجه به نیازهای مختلف مشتریان و همچنین کیفیت بسیار بالای محصولات کمری یکی از برندهای محبوب بازار باشند. که با اطمینان از کیفیت این محصولات طی چند دهه سابقه انتخاب ترازوهای دیجیتال کمری گزینه ای بسیار مناسب هستند.

قیمت ترازو کمری اصل

همانطور که در این مطلب اشاره شد. ترازوهای برند کمری تنوع بالایی دارند. که هر کدام از این مدل ترازو وزن کشی کمری، ترازو آشپزخانه . ترارزو فروشگاهی این برند قیمت متفاوتی هستند. که با توجه به نوسانات بازار این قیمت ها تغییر پیدا میکنند. در این قسمت برای سهولت خرید پرفروش ترین مدل ترازو دیجیتال کمری را آماده کرده‌ایم. که با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول میتوانید این برند ترازو را با قیمت روز از فروشگاه معتبر تهیه کنید.

لیست پرفروش ترین ترازوهای کمری

درحال دریافت محصولات منتخب ...

ترازو آشپزخانه

درحال دریافت محصولات منتخب ...

ترازو فروشگاهی

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا