خانه و آشپزخانه

بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو ایرانی و خارجی + 8 مدل پرفروش بازار

اگر قصد خرید یخچال فریزر را دارید. یخچال فریزر دوقلو از میان انواع یخچال فریزرهای بازار میتواند گزینه ای مناسب برای آشپزخانه شما باشد فضای بزرگ و جداگانه یخچال فریزر دوقلو یکی از ویژگی‌های خوب این مدل یخچال است. خرید بهترین یخچال فریزر دوقلو با کیفیت که جزو لوازم ضروری خانه است نیازمند داشتن اطلاعات کافی از لحاظ نوع مارک، جنس ، امکانات … است

البته ما در تیم فراهم کده قبلا درمورد انواع یخچال فریزرهای ایرانی و خارجی موجود در بازار مقاله جامع و کامل را منتشر کرده‌ایم شما میتوانید با مطالعه راهنمای خرید انواع یخچال فریزر ایرانی و خارجی اطلاعات بیشتری از تنوع کالایی یخچال را داشته باشید.

اما اگر شما قصد خرید بهترین یخچال فریزر دوقلو با قیمت مناسب را دارید. ما در این پست برندهای برتر ایرانی را که دارای قیمت و کیفیت مناسبی هستند. همراه با نظرات خریداران این برندها برای شما آماده کرده‌ایم. که میتوانید با در نظر گرفتن نظر خریداران قبلی و شناخت بهتر انواع یخچال فریزرهای ایرانی قطعا خریدی هوشمندانه را تجربه خواهید کرد.

یخچال فریزر دوقلو چه مارکی خوبه؟

یخچال فریزر دوقلو با طراحی ساده اما جادار مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار گرفته است. اما معمولا سوال که برای طرفداران یخچال دوقلو پیش می آید یخچال دوقلو چه مارک هایی وجود دارند ؟ بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو چیه؟ در پاسخ به این سوال به جرات میتوان گفت شرکت های لوازم خانگی ایرانی محصولاتی با کیفیت در حد استاندارد های جهان تولید میکنند که از جمله این برندها یخچال فریزر دوقلو هیمالیا، امرسان، دیپوینت، اسنوا، پارس…..نام برد.

یخچال فریزر دوقلو هیمالیا

شرکت هیمالیا با بیش از 50 سال سابقه در تولید لوازم خانگی از جمله انواع یخچال فریزر توانسته محبوبیت بسیاری کسب کند. سابقه خوب و موفق شرکت هیمالیا در تولید وسایل با کیفیت سهم بسزایی در تولید ملی دارد.

یخچال و فریزر دوقلو هیمالیا مدل پانومراپلاس NF280p-NR440p – A

سلام من از دیجی کالا گرفتم یخچال هیمالیا بسیار زیبا وعالیست همون مدل ورنگی که سفارش داده بودم تحویل دادن از زحمتکشان وکارکنان ومدیران عزیز دیجی کالا ممنون وسپاسگذارم

کیفیت ساخت عالی

طراحی زیبادارای یخ شکن

بی صداپر قدرت

دارای فیلتربسته بندی مناسب

امکان خاموش کردن فریزر یا یخچال تعبیه شده. دو کشوی بزرگ در قسمت پایین فریزر وجود داره. ارتفاع بخش مینی بار زیاده و امکان گذاشتن شیشه های بلند وجود داره.

طراحی زیبافضای زیاد

یخساز اتوماتیک آبسردکن اتوماتیکت

اچ پد ضعیف

مصرف انرژی بالاصدای زیاد حین روشن شدن موتو


یخچال فریزر دوقلو اسنوا

یخچال و فریزر جزو لوازمی است، که نبود آن در خانه باعث درست پیش نرفتن کارهای مربوط به آشپزخانه و آشپزی می‍‎‌شود. و اما اسنوا این برند نام آشنا یکی از تولید کنندگان لوازم خانه که توانسته یخچال فریزر های با تکنوژی امروزی تولید کند . نظرات برخی از خریداران:

یخچال و فریزر دوقلو اسنوا مدل SN5-0190TI-SN6-0190TI

سال ۹۵ این مدل رو خریدم خیلی راضی ام.خدمات پس از فروش اسنوا هم خیلی خوب بود

یخچال فریزر دوقلو اسنوا قابل رقابت با برندهای معتبر خارجی میباشد (البته به نظرمن)خدایی از حق نباید گذشت یک ماهه تو منزل مثل کوزت داره کار میکنه ازلحاض سرمایش و کم مصرف بودن ونگهداری غذا وکم صدا بودن خیلی خوبه خدمات نصب هم خیلی سریع و به موقع انجام شد بقیه ش باخدا

بهترین برند ایرانی یخچال و چند وقتی گرفتم کاملا راضی هستم تنها نقطه ضعفش آب سردکنش هست ک بعد از برداشتن لیوان آب ی مقدار چکه میکنه چون زیر لیوانی نداره میریزه رو یخچال


یخچال فریزر دوقلو دیپوینت

آشپزخانه قلب هر خانه است و یخچال و فریزر دو یار همیشگی در آشپزخانه هستند. وجود یخچال فریزر با کیفیت یکی از ضروریات لوازم آشپزخانه می‌باشد. که با این وجود میتوان آرامش را در آشپزخانه احساس کرد. و اما دیپوینت شرکتی تخصصی فعال ایرانی در زمینه تولید انواع یخچال فریزر که اولین محصول خود را در سال 1345 وارد بازار کرده است. پس آن توانسته با تلاش در این عرصه پر رقابت با تولید انواع یخچال فریزرها را متناسب با سلایق مشتریان را به بازار ارائه کند.

یخچال و فریزر دوقلو دیپوینت مدل D5i

خیلی خیلی عالیه ،این یخچالو بعد از کلی تحقیق و پرس و جو گرفتم. تا مطمئن شم تو برندهای ایرانی کدوم برند از همه بهتره که در آخر دیپوینت رو انتخاب کردم. دوستانی که گفتن صدا داره به هیچ‌وجه صدا نداره و صدای موتورش خیلی کمه. و از تمامی فضای یخچال استفاده بهینه کردن و نسبت به یخچال دوقلوهای دیگه جا دار تره و واقعا کیفیت محصول و جا دار بودنش ارزش خرید به این محصول رو میده.کیفیت بسیار بالای محصول که قطعا با برندهای خارجی قابل رقابته (طبق دیده ها) بهترین انتخاب است.

➕طراحی زیبا نسبت یخچالهای دیگه

➕موتور اینورترصدای موتور بسیار کمه

➕فضای بهینه و جای زیاد

شهریور پارسال با وسواس خیلی زیاد و تحقیق دو ماهه تصمیم گرفت دوقلو دیپوینت بگیرم خدارو شکر راض ام و اصلا پشیمون نیستم از خریدنش صدای موتور خیلی خیلی کمه البته موتور اینورتر حتما خریداری کنید به نظرم تو یخچال های ایرانی فعلا بهترینه


یخچال فریزردوقلو امرسان

شرکت تولیدکننده امرسان با شعار زیبا ، جادار مطمئن، جزو یکی از برندهای پر آوازه و قوی لوازم خانگی است. که در سال 1364 شروع به فعالیت و تولید مدل های متنوع یخچال و فریزر ایرانی کرده و با مدیریت دکتر سلطان حسین فتاحی توانسته امروزه با نیروی فعال بالغ بر 1000 نفر متخصص با حس مسولیت نسبت به مشتریان محصولات امرسان را با ویژگی منحصر به فرد در طراحی بدنه یخچال و سیستم آن به بازار عرضه کند.

امرسان

یخچال و فریزر دوقلو امرسان مدل  RH16D-FN16D

کیفیت خوبی داره خریدش رو توصیه میکنم در این رنج قیمتی گزینه مناسبی برای خرید هست مادر من به صدا حساس هست و در هنگام خرید نگران صدا بودم که خوشبختانه مشکلی نداره . در مورد هزینه حمل و نقل هم در نظرات نوشته بودن ۵۰۰ تومن گرفتن ولی من برای تبریز ۷۲ هزار تومن پرداخت کردم و عالی بود.

بازدهی خوب

کم مصرف

کم صدا، طراحی ساده

با تشکر از دیجی کالا جهت حمل مناسب،برخورد مناسب باربری این محصول علاوه بر زیبایی و جادار بودن از کیفیت مناسبی برخوردار هستش. همچنین نصب بصورت کاملا رایگان انجام شد و خبری از هزینه ایاب و ذهاب نبود.

جادار و زیباطراحی به روز

نصب کاملا رایگان

کیفیت مناسب


قیمت بهترین یخچال فریزر دوقلو

در این مطلب چهار برند مطرح ایرانی را معرفی کردیم البته که یخچال فریزر دوقلو خوب در مارک ها و برندهای ایرانی و خارجی دیگر در مدل های با کیفیت نیز در بازار وجود دارند که شما میتوانید آن برندها را هم مورد بررسی قرار دهید. .

عوامل بسیاری برای قیمت یخچال تاثیر گذار است در این قسمت از مطلب یخچال فریزرهایی که دیگران خریده‌اند برای شما اماده کرده ایم تا بتوانید با توجه به بودجه و سلیقه خود بهترین مارک یخچال فریزر دوقلو مناسب برای منزل خود را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا