خانه و آشپزخانهلوازم برقی

بهترین مارک پنکه سقفی جدید ایرانی و خارجی + معرفی 3 برند مدرن با کیفیت سال

قصد خرید پنکه سقفی را دارید؟ قرار است بهترین پنکه سقفی را برای خانه و یا محل کار خود تهیه کنید که علاوه بر کیفیت ظاهر زیبایی داشته باشد؟ در این پست مدل‌های برتر و متنوع پنکه سقفی را با مارک‌های معتبر معرفی می‌کنیم پیشنهاد می‌شود تا پایان این پست از فراهم کده را مطالعه کنید. و محصولات معرفی شده را با مشخصات مشاهده نمایید.

انواع پنکه سقفی کدام است؟

پنکه سقفی لوستری

طراحی پنکه سقفی لوستری به گونه‌ای است که با چراغ هایی لوستری بسیار زیبا که در قسمت پایین پنکه نصب شده است. نور کافی را برای محیط ایجاد کرده و با خرید پنکه سقفی لوستری با یک خرید دو محصول را در کنار هم خواهید داشت. که با نصب این مدل روی سقف زیبایی این مدل پنکه سقفی دوچندان خواهد شد.

پنکه سقفی ریموت‌ دار

پنکه های سقفی جدید با طراحی ریموت کنترل از دور این قابلیت را دارند که به راحتی تنظیم درجه چرخش پنکه هستند. که این امر توانسته به یک ویژگی منحصر به فرد این محصول تبدیل شود. این مدل خریداران بسیاری را نیز جذب خود کرده است.

پنکه سقفی چگونه کار میکند؟

پنکه سقفی یکی از وسایل خنک کننده هواست، که با گرم شدن هوا با چرخیدن و جابجایی هوا باعث ایجاد باد خنک می‌شود. که البته در برخی از مدل های جدید این پنکه سقفی علاوه برخنک کردن محیط در تابستان در فصول سرد هم برای تهویه هوا و جابه جایی هوای گرم استفاده می‌شود.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مدل پنکه پارس خزر

راهنمای خرید پنکه سقفی

طراحی پنکه سقفی : همانطور که گفته شد پنکه‌های سقفی به گونه ای طراحی شده که برای تهویه هوا در زمستان نیز قابل استفاده هستند. و برخی از پنکه ها سقفی برای فضای باز طراحی شده‌اند. هنگام خرید توجه داشته باشید، که کدام مدل پنکه سقفی مناسب فضای مورد نظر شما است.

پره‌های پنکه سقفی: هنگام خرید پنکه سقفی دقت داشته باشید که پره‌های پنکه‌ چند تا باشد و اندازه آن را با توجه به محیط مورد نظر خود تهیه کنید تا نوع پره‌های آن علاوه برخنک کردن هوا دارای زیبایی برای محیط نیز باشد.

اندازه و محل نصب پنکه: اندازه پنکه سقفی را با توجه به محلی که قرار است نصب کنید. در نظر بگیرید، که میتوانید از مدل های ٣، ٤، ٥، را انتخاب کنید.

پنکه سقفی لوستردار: به این دلیل که معمولا پنکه سقفی در جای لوستر قرار میگیرد و برخی از افراد استفاده همزمان از پنکه و لوستر را می‌پسندند و به طبع هر محیطی نیاز به نور دارد پنکه سقفی لوستر دار بهترین گزینه برای انتخاب می‌باشد

قیمت پنکه سقفی

پنکه‌های سقفی با توجه به نوع جنس، مارک و چند پره بودن دارای قیمت‌هایی متفاوتی است. که شما می‌توانید برای خرید پنکه سقفی بودجه خود را در نظر بگیرید. و از بین مارک‌های مختلف و مدل‌های متنوع پنکه سقفی مناسب را انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است که پنکه های سقفی نسبت به دیگر وسایل خنک کننده دارای قیمت ارزان و بسیار مناسب هستند که می‌توانید با کمترین هزینه یک دستگاه بهترین پنکه سقفی خارجی و یا ایرانی را تهیه نمایید.

پنکه سقفی چه مارکی خوبه؟

تولید کنندگان پنکه سقفی را در برندهایی نظیر سان استار، سیماران، لونا ، ارشیا، البرز، پاناسونیگ، جیپاس….تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. که ما در این مطلب مدل‌های پرفروش و برند برتر را معرفی کرده‌ایم. با اطمینان کامل می‌توانید مدل مد نظر خود را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا