خانه و آشپزخانه

بهترین یخچال ایستکول + قیمت 12 مدل با کیفیت پرفروش

بهترین مدل یخچال ایستکول کدام است؟ یخچال ایستکول ساخت کجاست؟ اگر قصد خرید یخچال را دارید حتما هنگام خرید و بررسی برندهای یخچال فریزر با برند ایستکول مواجه شده‌اید. ایستکول یکی از برندهای فعال در زمینه تولید لوازم سرمایشی و تصفیه هوا است. در ادامه به معرفی و بررسی انواع مدل یخچال ایستکول و اینکه برند ایستکول ساخت کجاست می‌پردازیم.

یخچال ایستکول ساخت کجاست؟

برند ایستکول زیر مجموعه شرکت تکران مبرد با ثبت بین المللی است. که از مهر سال 1356 با تولید یخچال صنعتی شروع به فعالیت کرد. و پس از گذشت یک دهه فعالیت با چشم انداز توسعه تولید مدل یخچال ایستکول کوچک خانگی را به این برند اضافه کرد. اکنون ایستکول به یک برند با سابقه و معتبر تبدیل شده است. که محصولاتی با کیفیت را طی این 35 سال ارائه کرده است.

کیفیت یخچال ایستکول خوبه؟

مارک ایستکول خوبه؟ برند ایستکول محصولاتی با نشان استاندارد بین المللی و کیفیت بالا را طی چندین سال است که به بازار عرضه میکند. یخچال فریزر ایستکول یکی از نمونه محصولات این برند است. که دارای گواهینامه استاندارد بوده و با اندازه و ابعاد کوچک و کم حجم اکثر مدل یخچال فریزر ایستکول با ویژگی خاص این برند مورد توجه خریداران یخچال‌های کوچک قرار گرفته‌اند.

یخچال‌های ایستکول با طراحی در چندین مدل یخچال و فریزر از 3 تا 12 فوت برای مصارف خانگی و یخچال ایستکول در مدل شوکیس ( ویترینی) مناسب برای رستوران و سوپر مارکت ها هستند. انواع یخچال ایستکول با طراحی ویژه نیاز بسیاری از خریداران را برطرف کرده اند. و در بسیاری از مکان های اداری، تجاری و خانه‌ها با نام یخچال هتلی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یخچال 5 فوت ایستکول مدل ميني بار 1835 یخچال 5 فوت ایستکول مدل ميني بار 1835یخچال 5 فوت ایستکول مدل ميني بار
یخچال 5 فوت سینجر مدل 1100یخچال 5 فوت سینجر مدل 1100مشاهده قیمت و خریدیخچال 5 فوت سینجر مدل 1100
یخچال 9 فوت آرابهین کد Tm930یخچال 9 فوت آرابهین کد Tm930قیمت و خرید یخچال 9 فوت آرابهین کد Tm930

پیشنهاد شده برای شما: بهترین یخچال کوچک ارزان هتلی

یخچال شوکیس ایستکول ( ویترینی)

همانطور که بیان شد یکی از نمونه مدل یخچال‌های کوچک ایستکول مدل شوکیس یا ویترینی هستند که برای رستوران‌ها و مغازه‌ها تولید شده‌اند. این مدل یخچال ایستکول با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب از فروش بالایی برخوردارند و در کنار یخچال‌های بزرگ ویترینی در بازار بفروش می‌رسند.

نمایندگی یخچال ایستکول

برند خوشنام ایستکول انواع یخچال و فریزرهای ایستکول را با ضمانت، خدمات پس از فروش و نصب رایگان ارائه میکند. و حدود 300 نمایندگی و خدمات پس از فروش در سراسر ایران این محصولات را با رعایت حقوق مصرف کنندگان پشتیبانی میکند.

موتور یخچال ایستکول ساخت کجاست؟

برند ایستکول یک برند ایرانی است که اغلب قطعات این محصولات در داخل کشور و توسط متخصصین ایرانی تولید می‌شوند. اما برخی از قطعات که فناوری پیچیده‌تری دارند و نیاز به تکنولوژی پیشرفته و بروز دنیا را دارند، از کشورهای دیگر و از شرکت‌های معتبر خارجی تامین و در ایران مونتاژ می‌شوند.

معایب و مزایای یخچال ایستکول

هر محصولی که تولید می‌شود از نظر مصرف کنندگان دارای نقاط قوت و ضعف هستند. یخچال ایستکول هم در برخی از مدل‌ها نقاط ضعف کوچکی دارند. که با توجه به نقاط قوت این محصولات چندان مشکل خاصی را برای خریداران ایجاد نمی‌کنند. و با توجه به اینکه مدل یخچال ایستکول مزایای بیشتری نسبت به معایب آن دارند میتوان گفت این محصولات با کیفیت قابل توجه ارزش خرید را دارند.

پرفروش ترین مدل یخچال ایستکول برای خرید

در این مقاله یخچال و فریزر ایستکول بررسی شد. یخچال و فریزر برند ایستکول با قیمت بسیار مناسب در بازار عرضه شده‌اند. ک ما برای سهولت خرید 16 مدل پرفروش یخچال ایستکول را در این قسمت آماده کرده‌ایم. میتوانید مدل‌های معرفی شده را ببینید و برای مشاهده قیمت و دیدن نظرات در مورد یخچال ایستکول روی دکمه مشاهده و خرید محصول کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا