دکوراسیون

بهترین مدل صندلی جزیره جدید و مدرن آشپزخانه + 25 مدل استیل و چوبی پرفروش

صندلی میز جزیره جدید برای آشپزخانه به یکی از وسایل ضروری تبدیل شده‌اند. نوع طراحی آشپزخانه‌های جدید اپن و قرار گرفتن میز جزیره نقطه کانونی آشپزخانه و به نوعی قسمتی از دکوراسیون پذیرایی است. به همین دلیل خرید صندلی برای جزیره اهمیت ویژه‌ای دارد. بنابراین برای خرید صندلی جزیره جدید به عنوان یکی از عوامل اصلی دکوراسیون باید دقت ویژه ای به نوع کیفیت و زیبایی صندلی داشته باشید. که با توجه به این موضوع هدف ما در این مقاله آشنایی بیشتر با انواع صندلی برای میز و کانتر آشپزخانه است.

صندلی جزیره مدرن و کلاسیک

صندلی میز جزیره یا به نوعی همان صندلی آشپزخانه از چندین متریال ساخت استیل، چوبی و فلزی تولید می‌شوند. که هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند. اما اخیرا صندلی‌های استیل با طراحی جدید بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند. که در مدل صندلی های استیل طلایی رنگ زیبایی منحصر بفردی را برای دکوراسیون ایجاد می‌کنند. اما در کل صندلی های اپن هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. که بیشتر ین هماهنگی با دیگر لوازم و نوع چیدمان آشپزحانه را باید برای انتخاب صندلی میز جزیره در نظر گرفت.

صندلی میز جزیره آشپزخانه
صندلی میز جزیره آشپزخانه

صندلی جزیره چوبی

صندلی‌های چوبی برای میز جزیره در دو نوع مدرن و کلاسیک طراحی شده‌اند. که صندلی‌های مدرن چوبی با سبک بسیار ساده مینیمال ساخته می‌شوند. و در مدل های منبت کاری شده با سبک کلاسیک با ظاهری شیک بسیار جلب توجه می‌کنند. ( ما پیش تر در مقاله‌ای با عنوان صندلی اپن چوبی جدید و مدرن را بررسی کرده‌ایم. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر به این مقاله مراجعه کنید.)

صندلی جک دار ( نیپلر)

نمونه مدل صندلی جکدار( نیپلر) با قابلیت تنظیم ارتفاع و طراحی ظاهری فوق العاده راحتی بیشتری نسبت به دیگر مدل صندلی‌های کانتر را دارند. و با توجه به اینکه ارتفاع متفاوتی برای میز‌های کانتر در نظر گرفته می‌شوند. صندلی جکدار میتواند گزینه‌ای مناسب برای اپن آشپزخانه، میز جزیره و بار رستوران‌ها باشند.

صندلی جزیره استیل

صندلی استیل با طراحی جدید و بسیار مدرن برای آشپزخانه این مدل صندلی توانسته نظرات بسیاری از کسانی که علاقمند به دکوراسیونی با ترکیب سبک استیل و فلز برای دکوراسیون هستند، را به خود جلب کنند. تولید کنندگان مدل صندلی استیل را برای آشپزخانه با سبک مدرن و امروزی مطابقت داده‌اند. و طراحی جدید را برای صندلی استیل آشپزخانه در نظر گرفته‌اند. که با دیگر المان های آشپزخانه بیشترین هماهنگی را داشته باشند.

نکات مهم خرید صندلی میز جزیره آشپزخانه

میز جزیره قسمت از آشپزخانه است که در سال‌های اخیر به طراحی دکوراسیون آشپزخانه‌های جدید اضافه شده‌اند. که میتوان گفت یکی از عوامل اصلی دکوراسیون آشپزخانه محسوب می‌شوند. بنابراین دقت بیشتر برای خرید صندلی با کیفیت و هماهنگ با میز جزیره اهمیت ویژه‌ای دارد. که با دیدن طرح‌های مختلف صندلی جزیره قطعا میتوانید بهترین صندلی میز جزیره را انتخاب کنید. اما بهتر است چند نکته ضروری را برای خرید مدل صندلی آشپزخانه در نظر بگیرید.

اندازه و ابعاد صندلی: حتما قبل از خرید اندازه آشپزخانه و محل دقیق قرار گیری صندلی را در نظر بگیرید. تا مدل صندلی که انتخاب می‌کنید. کاملا مطابق با میز جزیره باشد. و با اشغال فضایی کم برای رفت و آمد مشکلی ایجاد نکند.

کاربرد صندلی: قبلا محیط آشپزخانه برای آشپزی و غذا خوری بود. اما با وجود طراحی مدرن و اپن امروزه جزو پذیرایی محسوب می‌شوند. بنابر این وسایل آشپزخانه از جمله صندلی جزیره را باید با ظاهر مناسب و نوع کاربرد برای پذیرایی از مهمان و حتی نشمنگاهی برای مطالعه و استراحت استفاده کرد.

رنگ صندلی میز جزیره:امروزه برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه حتما رنگ و تم مناسبی که هماهنگی بیشتری بین لوازم آشپزخانه ایجاد کند در نظر گرفته می‌شود. بنابر این هنگام خرید صندلی میز جزیره آشپزخانه حتما از الگوی رنگی مختص آشپزخانه استفاده کنید. تا با ظاهر خوشایند آشپزخانه تغییر کاملا چشمگیری داشته باشید.

صندلی جزیره چوبی بهتره یا استیل؟

اغلب افراد برای خرید صندلی آشپزخانه و میز جزیره دچار تردید بین متریال‌های مختلف صندلی چوبی و استیل آشپزخانه می‌شوند که صندلی جزیره چوبی بهتره یا استیل؟ از لحاظ کیفیت ساخت میتوان گفت بستگی به شرکت سازنده این محصول دارد. که بهترین راه برای اطمینان از کیفیت صندلی را از برندهای معتبر تهیه کنید. هردو نوع صندلی چوبی و استیل زیبایی خاص خود را دارند. برای انتخاب بین این دو نوع صندلی بهتر است ابتدا با توجه به سلیقه و هماهنگی با دکوراسیون آشپزخانه خود صندلی میز جزیره را انتخاب کنید.

قیمت و خرید صندلی جزیره ای

تنوع بالایی از طراحی صندلی مخصوص جزیره اشپزخانه و تولید از برندهای مختلف وجود دارد که این عوامل برای تعیین قیمت صندلی تاثیر بسزایی دارد. اما در کل با صرف هزینه‌ای معقول میتوان بهترین مدل صندل میز جزیره را تهیه کرد. در این قسمت برای سهولت خرید پرفروشترین مدل صندلی جزیره جدید و با کیفیت را آماده کرده‌ایم. می‌توانید با در نظر گرفتن هزینه و سلیقه خود مدل‌های معرفی شده را بررسی کرده و مناسب‌ترین مدل صندلی برای جزیره اشپزخانه را انتخاب کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

مطالعه بیشتر:

1- بهترین صندلی پلاستیکی محکم 

2- بهترین مدل صندلی جزیره جدید و مدرن

3- بهترین صندلی گیمینگ 

4- 23 مدل میز و صندلی تاشو بالکن و مسافرتی

5- بهترین صندلی میز تحریر جدید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا