تلویزیونخانه و آشپزخانه

بهترین و پرفروش ترین تلویزیون های 55 اینچ در ایران + قیمت 10 مدل پرفروش بازار

بهترین مارک تلویزیون 55 اینچ بازار کدومه؟ تلویزیون 55 اینچی مناسب چه فضایی است؟ جدیدترین مدل تلویزیون 55 اینچی بازار چیه؟ اگر شما هم تصمیم به خرید تلویزیون 55 اینچی گرفته‌اید. و میخواهید بدانید کدام مارک تلویزیون سایز 55 بالاترین امکانات را دارند. و از پرفروش ترین مارک، تلویزیون خود را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین مارک‌های تلوزیون 55 اینچ را بررسی کنیم و با قابلیت های مختلف هر کدام از این برندها آشنا شویم. تا در نهایت بهترین مدل تلویزیون 55 اینچی را معرفی کنیم.

تلویزیون 55 اینچ

مدل تلویزیون های 55 اینچی را میتوان یکی از سایزهای پرفروش تلویزیون در سال 2022 و 2023 معرفی کرد. و با اطمینان گفت تلویزیون‌های ایرانی و خارجی درابعاد و اندازه 55 اینچ یکی از پرطرفدارترین مدل تلویزیون‌های بازار هستند. اما باید بدانید تنها معیار خرید و انتخاب سایز تلویزیون نیست، بهتر است که حتما قابلیت و ویژگی‌های مختلف تلویزیون را بررسی کنید تا بتوانید با توجه به انتظارتان مدل تلویزیون دلخواه خود را انتخاب کنید.

تلویزیون سایز 55 اینچ خوبه بخریم؟

در بین سایزبندی مختلف انواع تلویزیون سایز 55 اینچ یک سایز متوسط است. که هم قیمت مناسبی دارد. و اینکه تمام برندهای تولید کننده تلویزیون مدل 55 اینچ را تولید می‌کنند. به همین دلیل انتخاب مارک تلویزیون سایز 55 از بین برندهای مختلف آسانتر است. در این دو سال اخیر هم تلویزیون 55 اینچ جزو پرفروش ترین مدل سایز تلویزیون بوده‌اند.

بهترین تلویزیون 55 اینچ در ایران

با بررسی مشخصات و امکانات هر کدام از برندهای تلویزیون میتوان به نتیجه بهتری رسید. که بهترین تلویزیون 55 اینچ کدام است؟ اما باید به این نکته هم توجه داشت که انتخاب مدل تلویزیون میتواند با توجه به نیارهای مختلف به امکانات متنوع تلویزیون‌های امروزی تفاوت داشته باشد. در ادامه با جدیدترین مدل و پرفروش ترین برند تلویزیون 55 اینچ آشنا خواهیم شد.

بهترین تلویزیون 32 اینچ تلویزیون 32 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 32 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 43 اینچتلویزیون 43 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 43 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 55 اینچ تلویزیون 55 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 65 اینچبهترین تلویزیون 65 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 65 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 75 اینچ تلویزیون 75 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 75 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 85 اینچ تلویزیون 85 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 85 اینچ دیجیکالا

پرفروش ترین تلویزیون 55 اینچ ایرانی و خارجی

برای خرید تلویزیون قطعا با کمی بررسی مقالات راهنمای خرید تلویزیون های 55 اینچی در میابید که مدل هایی از تلویزیون سایز 55 اینچ بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته اند. این مدل های محبوب از نظر خریداران تلویزیون با ابعاد 55 جزو پرفروش ترین مدل های بازار هم محسوب میشوند

  1. تلویزیون زلموند مدل PANA55US2134
  2. تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل XCU745
  3. تلویزیون ای ال ای دی دوو مدل DSL-55SU1860
  4. تلویزیون زلموند مدل PANA55US2134
  5. تلویزیون فیلیپس مدل PUT8516
  6. تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55C635i سایز 55 اینچ
  7. تلویزیون ایکس ویژن مدل 55XYU715

پیشنهاد شده برای شما: جدیدترین مدل تلویزیون دوو

بهترین مدل تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ

 تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ

برند تلویزیون سامسونگ از برندهای بزرگ و شناخته شده جهانی است. که در رقابت با برندهای برتر توانسته در جایگاه بهترین مارک تلویزیون های دنیا قرار بگیرد. تلویزیون اسمارت سامسونگ با سیستم عامل اندروید تایزن و پردازنده نهفته این مدل تلویزیون منجر به کیفیت صدا و تصویر فوق العاده، بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ خارجی شده است.

بهترین تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ مدل NA QLED با کیفیت صدا و تصویر 4K ، 8K در سال گذشته به بازار ارائه شد. که با بهترین تلویزیون هوشمند 55 اینچ محبوبیت این برند با جدیدترین تلویزیون سامسونگ چند برابر شد.

ر

بهترین تلویزیون 55 اینچ ال جی

تلویزیون 55 اینچ ال جی

ال جی یک برند کره ای مشهور است که تمام تلاش خود را کرده تا در لیست بهترین‌های صنعت تلویزیون قرار بگیرد. و با تولید انواع مدل تلویزیون LED، LSD و OLED در سری مختلف 7، 8 و 9 را تولید کرده است و با فناوری سیستم عامل WebOS می باشد، که در انحصار ال جی بوده و تمام تلویزیون‌های اسمارت این برند امکان ورود به دنیای آنلاین را پیدا می‌کنند.

  • تلویزیون 55 اینچ ال جی C3
  • تلویزیون 55 اینچ ال جی NANO90
  • تلویزیون 55 اینچ ال جی QNED80
  • تلویزیون 55 اینچ ال جی QNED91

بهترین تلویزیون 55 اینچ اسنوا

تلویزیون اسنوا
تلویزیون اسنوا

تلویزیون برند اسنوا از بهترین مارک تلویزیون‌های ایرانی هستند. که تلویزیون 55 اینچ اسنوا این برند ایرانی از پرفروش ترین مدل تلوزیون اسنوا معرفی شده، با ویژگی های نظیر؛ پنل ضدضربه‌ی آی‌پی‌اس، رنگ‌ها و تصاویر زنده و باکیفیت ۴K ….نظرات بسیاری از خریداران را به این مدل تلوزیون برند اسنوا جلب کرده است. در کل تلویزیون‌های تولید شده برند اسنوا دارای کیفیت عالی و قیمت بسیار به صرفه‌تر از برندهای دیگر دارند. میتوان گفت تلویزیون 55 اینچ اسنوا با قابلیت منحصر بفرد و قیمت مناسب ارزش بالای خرید را دارند.

بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ ایکس ویژن

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU835 سایز 55 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XTU835 سایز 55 اینچ

شرکت های تولید کننده تلویزیون ایرانی در سال های اخیر بسیار عملکرد قدرتمندی داشته و برندهای متعدد تلویزیون های 55 اینچ ایرانی را با بالاترین کیفیت طراحی فوق العاده روانه بازار کرده اند. برند ایکس ویژن نیز با چندین مدل متنوع از بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ ایکس ویژن در کنار سایر برندهای ایرانی و خارجی را با کیفیت و امکانات بالا برای فضاهاب بزرگ گزینه مناسبی را ارائه کرده است.

تلویزیون 55 اینچ برای چه فضایی مناسب است؟

با اینکه تلویزیون های سایز 55 از پرفروشترین سایز تلویزیون هستند. اما در واقع مدل‌های متنوع تلویزیون با هر اندازه و ابعاد مخصوص فضا و مکان مناسب خود هستند. اگر فضای بزرگ و کافی را دارید تلویزیون های 65 و یا 75 اینچ هم میتواند گزینه‌ای ایده آل برای خانه های بزرگ هستند. و در مقابل اگر فضای کوچکی دارید تلویزیون‌های 32 و یا 37 بهترین سایز برای تلویزیون مناسب این فضاها می باشند. و در پاسخ به این سوال که تلویزیون 55 اینچ برای چه فضایی مناسب است؟ بهتر است ابعاد تلویزیون را مطابق با محیط که در اختیار دارید انتخاب کنید.

قیمت تلویزیون ۵۵ اینچ ایرانی

همانطور که در این مطلب هم اشاره شد. مدل تلویزیون 55 اینچ سایز متوسط تلویزیون هستند و به نسبت از رنج قیمتی متوسط و مناسبی برخوردارند. اما بیشتر بستگی به مارک تلویزیون 55 اینچی هم این قیمت متغییر است. برای سهولت خرید و دیدن قیمت روز لیستی از 33 مدل مختلف پرفروش ترین تلویزیون های 55 اینچ و خارجی را آماده کرده‌ایم. با انتخاب مدل مد نظرتان و کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید مشخصات کامل تلویزیون را با قیمت روز مشاهده خواهید کرد.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا