خانه و آشپزخانه

جدیدترین اسپرسوساز دلونگی 1403 + 9 مدل بهترین اسپرسوساز دلونگی

اسپرسوساز دلونگی یکی از معروفترین نمونه برند اسپرسوسازهای بازار هستند. که بدون شک میتوان گفت پرفروش ترین مدل اسپرسوسازها، نمونه‌های با کیفیت و پرطرفدار دلونگی می‌باشند. برند دلونگی جدیدترین مدل اسپرسوسازهای دلونگی را با قابلیت‌های بسیار ویژه و خاص تولید کرده، که با توجه به تنوع بالای این مدل‌ها انتخاب مدل اسپرسوساز دلونگی را کمی دشوار کرده است. به همین منظور ما در این مقاله قصد داریم به بررسی مشخصات اسپرسوسازهای دلونگی بپردازیم. و در نهایت بهترین مدل اسپرسو ساز دلونگی را معرفی کنیم.

اسپرسوساز دلونگی ساخت کجاست

بهترین مدل اسپرسوساز دلونگی

برند دلونگی از معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی است. که انوع اسپرسوساز خانگی دلونگی را با ویژگی های منحصر بفرد وارد بازار کرده است. و توانسته اسپرسوساز دلونگی را در سه مدل مختلف دسته بندی و تولید کند. که شامل:

اسپرسوساز دستی دلونگی

برای آماده شدن دانه‌های قهوه درون اسپرسوساز باید آب جوش از میان دانه های قهوه عبور کند. که در مدل اسپرسوساز دستی دلونگی اهرم تکدسته تعبیه شده که با فشار دادن این اهرم دستی به صورت مکانیکی این اهرم آب جوش را از میان دانه های قهوه عبور میدهد. ( فرایند آماده شدن با این مدل اسپرسوساز به صورت دستی و مکانیکی است)

اسپرسوساز نیمه اتوماتیک دلونگی

اسپرسوساز نیمه اتوماتیک دلونگی بیشتر در دسته اسپرسوسازهای خانگی محسوب می‌شوند. البته قابلیت‌های استفاده برای کافی شاپ هم دارند. قصد خرید اسپرسوساز خانگی را دارید؟ مدل اسپرسوساز نیمه اتوماتیک دلونگی می‌تواند بهترین گزینه برای استفاده خانگی باشند.

اسپرسوساز اتوماتیک دلونگی

فرایند آماده شدن قهوه درون اسپرسوساز اتوماتیک به صورت کاملا خودکار بدونه دخالت دست انجام می‌شود. این مدل اسپرسوسازهای اتوماتیک دلونگی تنها با فشار دادن دکمه بسیار راحت و سریع در کمترین زمان ممکن قهوه را آماده میکند. با ویژگی‌های خوب و کاربردی و سرعت عملکرد بالاتر نسبت به دو مدل قبلی از قیمت بالاتری هم برخوردار است.

DeLonghi espresso machine
DeLonghi espresso machine

راهنمای خرید بهترین مدل دستگاه اسپرسوساز دلونگی( delonghi)

مشخصات اسپرسوساز دلونگی

در ابتدا برای خرید اسپرسوساز دلونگی لازم است، مشخصات کامل هر مدل را بررسی کنید. و با در نظر گرفتن ویژگی‌های مدل برتر اسپرسوساز را شناخته و با توجه به اطلاعات کافی از نوع اسپرسوساز، انتظارتان و سلیقه‌ای که دارید. بهترین مدل اسپرسوساز دلونگی را تهیه کنید.

توان اسپرسوساز: اسپرسوسازهای دلونگی هر کدام دارای توان مصرفی متفاوتی هستند. می‌توان گفت هر مدل اسپرسوسازی که دارای توان بالاتری باشد به طبع قدرت بیشتری خواهد داشت. بنابراین برای این که قهوه‌ای خوش طعم داشته باشید هنگام خرید اسپرسوساز حتما به توان مصرفی دستگاه توجه داشته باشید.

جنس بدنه اسپرسوساز: عمر و دوام اسپرسوساز به گونه‌ای بستگی به کیفیت جنس بدنه دستگاه دارد. هنگام خرید حتما به کیفیت ساخت و مواد تشکیل دهنده توجه کنید. که از بهترین متریال تولید شده باشد. البته برند دلونگی با سابقه بسیار خوب در تولید محصولات با کیفیت همیشه جزو پرفروش ترین محصولات بازار بوده است.

نحوه کار اسپرسوساز دلونگی

نوع عملکرد اسپرسوساز دلونگی در مدل‌های مختلف متفاوت هستند. به طور مثال برخی از این مدل‌ها آسیاب دانه قهوه و یا سیستم کاپوچینوساز ندارند. بنابراین هنگام خرید حتما به نوع عملکرد و نحوه کار اسپرسوساز دلونگی که انتخاب می‌کنید دقت داشته باشید.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مدل اسپرسو ساز مباشی

بهترین اسپرسو ساز دلونگی کدام است؟

اسپرسوساز در واقع قابلیت آماده کردن قهوه را نیز دارند. و جزو دسته قهوه سازها بشمار می‌آیند. که با تهیه کردن اسپرسوساز دلونگی تقریبا ویژگی‌های یک قهوه ساز خوب را داشته باشید. که ما در این قسمت چند نمونه را با نظرات خریداران آماده کرده ایم.

نظرات در مورد اسپرسوساز دلونگی

نقد وبررسی مدل های قهوه ساز دلونگی و مقایسه آنها با مشاهده بخش نظرات در مورد اسپرسوساز دلونگی در فروشگاه های اینترنتی میتواند کمک کند با معایب و مزایای اسپرسوساز دلونگی بیشتر آشنا خواهسد شد در ادامه چند نمدنه از نظرات کاربران در مورد اسپرسوساز دلونگی در نی نی سایت و دیجی کالا را قرار داده ایم.

جدیدترین اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

اسپرسوساز دلونگی مدل EC685
اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

محمدرضا نیک فرجام کاربر دیجی کالا: تنظیمات منو مخفی رو اگر شخصی سازی کنید عالی تر میشه پیشنهاد میکنم دفترچه رو کامل بخونید و یا یه سرچی کنید و منو‌ مخفی تنظیمات و شخصی سازیش رو یاد بگیرید من توی اکثر ویدیو ها و کاتالوگ ها دیدیم که یک شیشه رسوب زدا هم داخل پک محصول هست ، ولی برای من نداشت …

  • ➕قدرت و سرعت بالا
  • ➕عصاره کشی عالی
  • ➖اثر انگشت و لک پذیری بدنه (استیل) بالاس

مدل اسپرسوساز دلونگی مدل EC850M

اسپرسوساز دلونگی مدل EC850M
اسپرسوساز دلونگی مدل EC850M

کاربر دیجی‌کالا: در کل قهوه ساز خوبی هست ولی نازل بخار جدا ندارد برای فوم بیشتر مخزن شیر جدا دارد که کاپو ولاته خود دستگاه خوشمزه هست .

پویان جعفری: از هر لحاظ فوق العاده دقیقا مثل مدل اسپرسوساز BMW2000 شک نکنید اگر اصلی گیر اومد هزینه کنید واسه خریدش که ارزشش رو دارهم.


مدل اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO431.S

اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO431.S
اسپرسو ساز دلونگی مدل BCO431.S

مهدی هدایتی کاربر دیجی کالا: من نظرم رو رعد از یکسال استفاده میدم بهترین دستگاه اسپرسو ساز خانگی با فشار بخار عالی وظاهری زیبا


امیر صدری: من حدودا 1 سال پیش این دستگاه رو خریدم ، تا امروز هم حداقل روزی 3-4 بار ازش استفاده میکنییم. ( چون گذاشتیم توی شرکت همه استفاده میکنن) چند تا نکته رو رعایت کنی خیلی دستگاه خوبی خواهد بود * سعی کن آب جوشیده بریزی * بعد از هر بار استفاده نازل شیر و اسکوپش رو تمیز کن با دستمال تنظیف * آسیاب قهوه رو زیر بزن * تمپر استیل بخر


گارانتی و خدمات پس از فروش اسپرسوساز دلونگی

برند معتبر و خوشنام دلونگی انواع محصولات این شرکت را با استفاده از بهترین متریال ساخت و مواد اولیه با کیفیت در طراحی منحصر بفرد تولید میکند. که با توجه به ساختار خوب و اطمینان کامل از محصولات تولید شده اسپرسوساز دلونگی جدید را با 18 ماه ضمانت و خدمات پس از فروش 5 ساله به مشتریان این برند ارائه می‌کند.

آخرین مدل اسپرسو ساز دلونگی

همانطور که در این مقاله اشاره شد، اسپرسوسازهای دلونگی به سه دسته دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک تقسیم می‌شوند. که هر کدام دارای ویژگی و قابلیت خاص خود می‌باشند. با توجه به این موضوع برای خرید بهترین مدل اسپرسوساز دلونگی می‌توانید با دقت به مشخصات کامل مدل مد نظرتان و انتظاری که دارید، از بین اسپرسوسازهای متنوع معرفی شده برند دلونگی، بهترین اسپرسوساز دلونگی را انتخاب کنید. و روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا