خانه و آشپزخانه

بهترین آبگرمکن برقی بدون مخزن کم مصرف [ایرانی و خارجی] + قیمت 9 مدل بازار

مدل آبگرمکن‌های برقی دستگاه‌هایی برای گرم کردن آب مورد نیاز روزانه هستند. که بیشتر برای مناطقی که دسترسی به گاز شهری وجود ندارد و یا امکان نصب و لوله کشی برای آبگرمکن گازی نیست با نصب آبگرمکن برقی آب گرم مصرفی در سریعترین زمان ممکن مهیا می‌شود. که نمونه مدل آبگرمکن برقی دیواری بدون مخزن و مخزن دار از مارک‌های معتبر تولید کننده لوازم گرمایشی در بازار عرضه شده‌اند. اگر شما هم به دنبال خرید آبگرمکن برقی ارزان قیمت هستید و با مدل‌ها و برندهای این نوع آبگرمکن آشنایی ندارید، ما قصد داریم به بررسی و معرفی انواع مدل آبگرمکن برقی بدون مخزن و مخزن دار بپردازیم. تا انتهای این مطلب همراه باشید.

انواع مدل آبگرمکن برقی

آبگرمکن های برقی در دو نوع مخزن‌دار و بدونه مخزن تولید شده که هر کدام از این مدل‌ها برای فضاهای مختلف کاربرد دارند. اما مدل‌های بدونه مخزن دیواری با مزیت اشغال فضای کم و متناسب با زندگی آپارتمان نشینی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته‌اند. و تقریبا در اکثر منازل که که نیاز به آبگرمکن برقی دارند نصب می‌شوند. و اما مدل آبگرمکن‌های مخزن دار که با قدرت گرمایش بالاتر و همچنین فشار بالای آب برای مناطقی که فشار آب کمتر باشد، بسیار مناسب هستند. که انتخاب هر یک از مدل آبگرمکن برقی با اولویت بندی نیاز شما می‌توانید مناسب‌ترین مدل آبگرمکن را انتخاب کنید.

بهترین آبگرمکن برقی

آبگرمکن برقی چگونه کار میکند؟

آبگرمکن‌های برقی، هیترهای گرمایشی با باز شدن شیر آب روشن شده و لوله‌های حاوی جریان آب را گرم می‌کنند و با بسته شدن شیر، عملکرد این هیترها متوقف می‌شود. این مدل‌های آبگرمکن خطرات مربوط به نشت گاز و انفجار ناشی از آن را ندارند. همچنین به لوله‌کشی جداگانه به عنوان دودکش برای خروج گازهای حاصل از احتراق نیاز نیست.

آبگرمکن برقی بدونه مخزن خوبه یا مدل مخزن‌ ‌دار؟

آبگرمکن‌های برقی مخزن دار و بدونه مخزن هر کدام دارای کاربرد منحصر بفرد خود می‌باشند. و از لحاظ گرمایش آب با هم تفاوتی ندارند. تنها از نظر نوع نصب با هم تفاوت دارند. هرکدام دارای ویژگی خاص خود می‌باشند که شامل:

ویژگی های آبگرمکن برقی مخزن دار

آبگرمکن برقی مخزن‌دار همانطور که از نام این مدل پیداست، دارای مخزن برای گرم کردن آب هستند. این مدل آبگرمکن برای کسانی که فضای کافی را برای نصب آبگرمکن دارند، بسیار مناسب هستند. مدل آبگرمکن برقی مخزن دار با قابلیت تنظیم دمای آب توسط کاربر، ایمنی بالا ، نصب راحت و کم هزینه مقدار آب را در گنجایش مورد نیاز با فشار بالا تامین می کنند.

ویژگی آبگرمکن برقی دیواری بدونه مخزن

این مدل آبگرمکن فاقد مخزن نگهداری آب است. که با اندازه و ابعاد کوچک در کمترین فضا نصب می‌شوند. نوع عملکرد آبگرمکن دیواری بدونه مخزن این گونه است که جریان آب ورودی در همان لحظه گرم می‌شود و همین عملکرد سبب می‌شود، کمترین مصرف انرژی را داشته باشند. که مصرف انرژی کم و عدم اشغال فضا از مزایای این مدل هستند.

پیشنهاد شده برای شما: قیمت بهترین مدل آبگرمکن بوتان

بهترین آبگرمکن برقی

شرکت های مختلفی در حال فعالیت در زمینه تولید آبگرمکن برقی فعالیت دارند. که از این برندها میتوان به ایران شرق، آزمون، آزمایش، جنرال، خروشان اصفهان را نام برد. اما یکی از برندهای با سابقه که در تولید انواع مدل آبگرمکن توانسته محصولات با کیفیت و خوش قیمت را ارائه کند، برند معتبر بوتان است.

موارد استفاده از آبگرمکن برقی دیواری و ایستاده

آبگرمکن‌های برقی برای هر محطیی که امکان دسترسی به جریان برق را داشته باشد. به راحتی قابل نصب هستند. و در برخی از مناطق کشور که گاز شهری وجود ندارد، یا فضاهای خارج شهر برای روستاها، کانکس و ویلاهای دور از شهر با متصل کردن به جریان برق بدونه دغدغه می‌توان مدل آبگرمکن برقی را نصب کرد.

آبگرمکن برقی خوبه یا گازی؟

ایمنی آبگرمکن برقی از نظر عدم نیاز به دودکش بیشتر است. که برای مدل آبگرمکن‌های گازی دودکش بارها اتفاقات ایمن نبودن دودکش سبب گاز گرفتگی شده است. آبگرمکن گازی نیاز به اکسیژن برای روشن ماندن دارند. در صورتی که آبگرمکن های برقی در فضای بسته و بدونه نیاز به دودکش و اکسیژن قابلیت گرم کردن آب را دارند.

اندازه و ابعاد جمع و جور آبگرمکن برقی دیواری بدونه مخزن یکی دیگر از مزیت‌های مدل آبگرمکن برقی است. که برای فضاهای کوچک با گرفتن فضای کم نصب می‌شوند.

آبگرمکن‌های برقی با وجود داشتن المنت و بدونه داشتن شعله مستقیم آب را گرم می‌کنند. که در مدل آبگرمکن‌های گازی پخش شعله مستقیم آبگرمکن سبب می شود عمر مفید آبگرمکن کمتر شود. که در نهایت می‌توان گفت عمر آبگرمکن برقی از گازی بیشتر است . نیاز به هزینه نگهداری زیادی ندارند.

آبگرمکن برقی دیواری و ایستاده بدونه نیاز به لوله کشی گاز و امکانات زیاد با تامین مقدار برق مصرفی حتی از طریق موتور برق و یا یک پنل خورشیدی قابلیت نصب و گرم کردن آب را دارند. که استفاده راحت آبگرمکن برقی را برای هر محیطی مقدور کرده است.

خرید آبگرمکن برقی

برای خرید آبگرمکن برقی میتوان از فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری این محصول را تهیه کرد. خرید غیر حضوری اینترنتی بدونه محدودیت مکانی و به صورت آنلایین می‌توانید انواع مدل آبگرمکن برقی را از برندهای معتبر مشاهده و در کمترین زمان سفارش داد.

قیمت آبگرمکن برقی

یکی از فاکتورهای مهم خرید هر محصولی قیمت تعیین شده آن می‌باشد. که برای خرید آبگرمکن برقی نیز می‌توانید با توجه به هزینه‌ای که از پیش تعیین کرده‌اید، از برندهای برتر و پرفروش آبگرمکن‌های برقی که در این قسمت معرفی می‌شود. بهترین مارک آبگرمکن را متناسب با فضایی که دارید انتخاب کرده و برای مشاهده قیمت و مشخصات بیشتر روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا