خانه و آشپزخانه

بهترین مارک پتو شور خانگی + 5 مدل پرفروش ارزان

ماشین‌های لباسشویی اتوماتیک و بزرگ با اینکه برای شستشو لباس بهترین عملکرد را دارند، اما برای شسشو پتو و روفرشی یا ملحفه های بزرگ زیاد مناسب نیستند. و شستن بیشتر از حجم ماشین لباسشویی سبب آسیب دیدن آن می‌شود. به همین دلیل وجود ماشین پتو شور خانگی میتواند بسیار کاربردی باشد. که با خیال راحت میتوان از قابلیت شستشو پتو، روفرشی، پرده و ملحفه های بزرگ این دستگاه استفاده کرد.

ماشین پتو شویی خانگی با موتور قدرتمند و استفاده از سیستم گیربکسی بسیار قوی امکان شستشوی پتو یک و دو نفره، روفرشی و سایر پارچه های حجیم طراحی شده اند. ماشین پتو شورهای خانگی امکان شستشو را در سریعترین زمان ممکن در خانه فراهم میکند. که در مدل پتو شور اتوماتیک امکان خشک کردن کامل پتو نیز وجود دارد.

بهترین مارک پتو شور خانگی

در این راهنمای خرید پتوشور خانگی قصد داریم  دستگاهی را معرفی کنیم که دارای بدنه ای مقاوم و ترجیحا از جنس استیل ضدزنگ داشته باشد. تا در مقابل وزن و حجم بالای شستشو بیشترین استحکام را داشته باشد. از بهترین مارک های  پتو شور خارجی و ایرانی پتو شور افشار،  ابتکار شور، پاکیزان،  اسنوا، ال جی، بکو، آذر شو ..پتو شور اتوماتیک همراه با خشک کن و پتو شور بدون خشک کن های قدرمند را طراحی و تولید کرده اند.

کدام پتو شور بهتر است

فاکتورهای مهمی برای خرید پتو شور خانگی و حتی صنعتی وجود دارد. که برای خرید پتوشور با کیفیت با در نظر گرفتن موارد چون ظرفیت، قدرت موتور، امکانات، کیفیت ساخت قطعا میتوان با اطلاعات کاملتری از مدل پتو شورهای لا کیفیت و قیمت مناسب پتو شور خوب را تهیه کرد.

پتو شور 30 کیلویی

پتو شور چند کیلویی بخرم؟ پتو های یک نفره و دو نفره با کیلو سنجبده میشوند که معمولا پتوهایی از 4 تا 12 کیلوگرم متفاوت هستند بنابر این باید به اندازه پتوهای یک پتوشوی مناسب را انتخاب کنید. پتو شوهای از کوچکترین پتو شور 7 کیلویی تا بزرگ ترین مدل پتو شوی خانگی با ظرفیت 30 کیلویی تولید شده است. که قابلیت شستشو همزمان دو پتو یک نفره را دارند. این مدل در اندازه متوسط و دارای دستگیره هایی مقاوم برای جابه جایی و حمل آسان دستگاه کاربرد دارند.

پیشنهاد شده : بهترین ماشین لباسشویی سطلی جدید

قیمت بهترین مدل پتو شور

پتو شور از برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید می‌شوند. که برندهایی نظیر پتوشوی سپیدپامدل S7000، آساندیس مدل L4000،  آذر درخشان و پتو شور پاکشوما … از پرفروش ترین مارک ماشین های پتو شور تمام استیل در ایران هستند. و پتو شور خارجی تمام اتوماتبک از برندهای ال جی، بکو … با ظرفیت، قدرت موتور، امکانات متفاوتی تولید و عرضه شده اند.

در این بخش برای سهولت خرید پتو شور خانگی لیستی از پرفروش ترین پتوشور خانگی را آماده کرده ایم. میتوانید مهم ترین فاکتورهایی است که باید هنگام خرید آن در نظر بگیرید تا بهترین پتو شور هانگی مناسب نیازهای خود را انتخاب کنید.

1- پتوشوی سپیدپا مدل S7000

پتوشوی سپیدپا مدل S7000
پتوشوی سپیدپا مدل S7000
ابعاد۸۶x۵۳x۵۳ سانتی‌متر
وزن۱۸ گرم
سایر ویژگی‌هادارای موتور قدرتمند دارای نشان استاندارد ملی
طول سیمطول سیم
توان۳۵۰ وات

همانطور که میدانیدشستن پتو با حجم بالا با ماشین لباسشویی سبب آسیب جدی به ماشین لباسشویی می شود. پتو شوی سپیدیا S7000 با سایز بزرگ برای شستشو پارچه و لباس‌های ضخیم است. که با نام پتو شور هم شناخته شده است. این دستگاه دارای نشان استاندارد و ضمانت 18 ماهه است. که با خیال آسوده میتوان برای حجم زیاد لباس ضخیم، پتو، روفرشی … میتوان استفاده کرد.


2- پتو شوی 20 کیلویی آساندیس مدل L4000

پتو شوی آساندیس مدل L4000
پتو شوی آساندیس مدل L4000
ابعاد۹۰x۵۳x۵۳ سانتی‌متر
وزن۱۰۰۰۰ گرم
اقلام همراه محصولدفترچه راهنما.پایه ها
سایر ویژگی‌هاموتور بزرگ قدرتمند
طول سیم۱۵۰ سانتی متر

با توجه به اینکه شستن پتو های پر حجم میتواند آسیب جدی به موتور ماشین های لباسشویی وارد کند.  دستگاه پتو شوی 20 کیلویی آساندیس مدل L4000 با موتور و گیربکس قدرتمند برای شستن پتو های پر حجم میتواند با خیال راحت و بدون دغدغه فکری میتوان با اتکا به موتور و گیربکس قدرتمندی که دارد میتواند همزمان دو پتو را مورد شستشو قرار دهد بدون اینکه آسیبی به موتور و گیربکس آن وارد شود .


درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. قیمت پتو شور 30 کیلویی دیجی کالا پنج و ششصد هست از کجا میتونیم این مدل پتوشور ارزانتر بخرم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا