دکوراسیون

ساعت سه پایه جدید و مدرن +(33 مدل ساعت پرفروش 1403)

ساعت سه پایه ایستاده یکی از جدیدترین ساع‌ های مدرن امروزی هستند، که با طراحی ساعت و قرار گیری آن روی یک سه پایه زیبا طراحی نو را به سبک هنری تولید شده‌اند. با استقبال فراوان خریداران مواجه شده به طوری که از نمونه مدل‌های ساعت‌ پرفروش و محبوب بازار هستند.

ساعت ایستاده پایه دار

ساعت علاوه بر این که یک نمایش دهنده زمان است. از وسایل دکوراتیو نیز محسوب می‌شود. که با طراحی بروز و جدید مدل ساعت های سه پایه برای استفاده در کنار سایر المان های دکوراسیون برای اتاق پذیرایی، کنج اتاق خواب های بزرگ بسیار مناسب هستند. و به دلیل طراحی ویژه مدل ساعت ایستاده پایه دار دکوراسیون بسیار خاص با سبک هنری بسیار خلاقانه را رقم می زند.

اگر شما هم به دنبال یک وسیله آنتیک برای دکوراسیون خانه خود هستید، ساعت های مدل سه پایه فوق العاده زیبا با متریال ساخت با کیفیت برای چیدمان دکوراسیون با سلیقه‌های امروزی بسیار مناسب هستند.

ساعت سه پایه خوبه بخریم؟

ساعت‌های سه پایه از نمونه ساعت‌های بسیار شیک و مدرن امروزی هستند. که با زاویه دید 180 درجه با طراحی مدرن باعث دید مثبت بیننده می‌شوند. و در کنار دیگر لوازم دکوراسیون بیشترین هماهنگی را دارند. و به عنوان یک وسیله دکوراتیو سبب ایجاد دکوراسیون چشمگیر و منحصر بفرد می‌شوند.

ساعت سه پایه اغلب با متریال ترکیبی از چوب و پلی استر ساخته می‌شوند. که با وزن سبک به آسانی میتوان این مدل ساعت را جابه جا کرد. و تغییر دکوراسیون داد. و به راحتی این مدل ساعت را در بخش‌های مختلف خانه میتوان استفاده کرد.

ساعت ایستاده سه پایه

بهترین مارک ساعت ایستاده سه پایه

تولید کنندگان معتبری در زمینه تولید ساعت با سابقه طولانی انواع مدل ساعت از جمله ساعت های سه پایه جدید را تولید و به بازار ارائه می‌کنند. برندهایی نظیر لوتوس، آویسا، ایکیا، شیانچی، النسی…از بهترین مارک ساعت ایستاده سه پایه را در مدل های کلاسیک و مدرن به بازار عرضه کرده‌اند.

ساعت ایستاده شیک و لاکچری

پیش‌تر ما در مقاله‌ای انواع مدل ساعت‌های ایستاده مدرن و کلاسیک را به طور کامل بررسی کرده‌ایم. و بهترین مدل‌های ساعت ایستاده را معرفی کردیم. اگر قصد دیدن ساعت‌های ایستاده را در مدل های دیگر دارید پیشنهاد میکنم به مقاله انواع مدل ساعت ایستاده جدید و شیک مراجعه کنید.

ساعت سه پایه تلسکوپی

ساعت های ایستاده با تنوعی از چندین مدل مختلف با سبک طراحی مدرن و کلاسیک نوع پاندول دار و آویز و در جدیدترین مدل‌ها با استفاده از خلاقیت تیم های سازنده ساعت ایستاده جدید پایه تلسکوپی فانتزی  با طراحی زیبا و منحصر بفرد که یکی از مهم ترین عوامل انتخاب افرادی است که قصد خرید ساعت ایستاده را دارند. معمولا برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل و یا محیط کار در فضاهای عمومی‌تر مانند اتاق‌های پذیرایی از ساعت های سه پایه تلسکوپی استفاده می‌کنند. 

پرفروش ترین ساعت پایه دار

ما دراین مقاله با ساعت سه پایه آشنا شدیم. در این قسمت برای سهولت خرید 33 مدل از پرفروشترین ساعت سه پایه جدید سال را آماده کرده‌ایم. تا با بررسی این مدل های معرفی شده بتوانید بهترین ساعت سه پایه را انتخاب و برای مشاهده قیمت روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا