حمام و سرویس بهداشتی

بهترین سردوش حمام؛ سردوش پرفشار و کم مصرف + 25 مدل سردوش ارزان

دوش حمام در واقع از سه قسمت سردوش، علم و اهرم تشکیل شده‌اند. که هر کدام از این قسمت‌ها باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند. زیرا شیرالات از دسته لوازم ساختمانی هستند که در تماس مستقیم با آب هستند، و تاثیر زیادی در مصرف آب خواهند داشت. سردوش حمام هم قسمت کوچک اما مهم دوش‌های حمام هستند، که هم اهمیت ویژه‌ای برای دوش گرفتن و صرفه جویی آب دارند. ما در این مقاله به بررسی بهترین سردوش‌های پرفشار و معمولی می‌پردازیم. و در انتها بهترین سردوش پر فشار و کم مصرف را از بهترین برندها معرفی خواهیم کرد.

اگر قصد خرید بهترین دوش حمام را دارید پیشنهاد میکنم. به مقالات قبلی ما با عنوان انواع دوش توکار سقفی و دیواری و بهترین مارک پنل دوش هوشمند مراجعه کنید. تا بررسی محصولات معرفی شده بهترین انتخاب را داشته باشید.

سروش پرفشار و کم مصرف

یکی از نمونه‌های جدید سردوش که جایگزین مناسبی برای سردوش‌های قدیمی می‌باشند، سردوش پرفشار و کم مصرف هستند. که با هدف کاهش مصرف و فشار بیشتر آب تولید شده‌اند. این نوع سردوش پرفشار با قابلیت‌های مختلف از برندهای برتر تولید کننده شیرالات تولید می‌شوند.

سردوش جدید حمام

مدل سردوش های جدید حمام مجهز یه سیستم air turbo هستند. که با بکارگیری تکنولوژی ترکیب فشار هوا و نیروی گرانشی منجر به افزایش فشار آب بیشتر می‌شود. و همچنین این مدل جدید سردوش‌های حمام معمولا با ویژگی ضد رسوب هستند که با هدف جایگزینی سردوش‌های قدیمی و مصرف بهینه آب و انرژی به بازار عرضه شده‌اند.

کیفیت سردوش پرفشار

اگر به دنبال سردوش حمام برای مناطقی هستید که فشار آب بسیار کمی دارند. بهترین مدل سردوش پرفشار و کم مصرف با افزایش فشار آب توسط سیستم air turbo هستند. که با استفاده از نوع سوپاپ مخصوص تولید شده‌اند. که علاوه بر خروجی آب با فشار بالا هنگام دوش گرفتن مصزف آب را تا حدود 50 درصد کاهش می‌دهند.

سردوش پرفشار سوبان

سردوش سوبان با ویژگی‌های منحصر بفرد یکی از برندهایی است. که با قابلیت افزایش فشار آب تا چند برابر دوش‌های معمولی، حذف کلر به میزان 98 درصد و تصفیه و رسوب زدایی آلاینده‌های ناخواسته در آب توسط 6 فیلتر آنتی باکتریال توانسته طرفداران زیادی را جذب این محصول و این برند کند. که توسط اکثر خریداران سردوش سوبان پیشنهاد شده است.

سردوش حمام سوبان مدل 3F

سردوش حمام سوبان مدل 3F

  • تعداد خروجی آب: 1
  • جنس تنه: پلاستیک
مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

بهترین سردوش حمام

سردوش حمام به دو صورت جداگانه و هم همراه ست با علم دوش و اهرم هستند. که هر دو دارای قیمت و کیفیت مختلف می‌باشند. البته سردوش‌هایی که به صورت کامل هستند. و از برندهای معتبر مانند سردوش قهرمان، سوبان، پاپیروس، اسپادان ….در انواع مدل سردوش رسوب شکن تولید شده‌اند با با گارانتی و کیفیت بالا را میتوان با اطمینان بیشتری انتخاب کرد.

5 نکته مهم خرید سردوش پرفشار جدید

برای خرید سردوش افزایش فشار آب باید به چند نکته برای انتخاب محصولی با کیفیت و کارایی بیشتر بایر دقت داشت که این موارد شامل:

  1. انتخاب نوع دوش پیشرفته یا معمولی
  2. توجه به جنس سردوش
  3. قابلیت نصب آسان و سریع
  4. توجه به طراحی ظاهری دوش
  5. امکان تنظیم درجه پاشش آب
  6. قابلیت ضد رسوب

قیمت سردوش خارجی و ایرانی

هر کدام از مدل سردوش‌هایی که در بازار موجود هستند. با توجه به مارک تولید کننده، کیفیت محصول و عوامل موثر دیگر که در این مقاله هم بیان شد. از قیمت‌های متنوعی برخوردارند. ما برای سهولت خرید 23 مدل پرفروش از برندهای برتر بهترین سردوش پرفشار و کم مصرف بازار را لیست کردیم. که می‌توانید با بررسی مدل های معرفی شده سردوش پر فشار ثابت و یا متحرک مناسب را انتخاب و روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک کنید. و قیمت سردوش پرفشار و مشخصات بیشتر محصول را ببینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا