حمام و سرویس بهداشتی

بهترین ست آینه و روشویی سرویس بهداشتی + 23 مدل پرفروش

ست روشویی و آینه از جدیدترین لوازم کاربردی و تزیئنی برای سرویس بهداشتی هستند. که در مدل های متنوع با ظاهر شیک و مدرن در بازار موجود هستند. امروزه بسیاری از طراحان فضای داخلی برای تکمیل دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی از این ست روشویی و آینه های شیک و بادوام استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم، با وجود مدل های متنوع ست‌های روشویی و آینه این محصولات را از لحاظ کیفیت و کارایی بیشتر بررسی کنیم. در انتها بهترین مدل ست آینه و روشویی با کیفیت و زیبا را معرفی کنیم.

انواع ست آینه و روشویی دستشویی

یکی از وسایل کاربردی که نقش بسزایی در حفظ و پوشش وسایل بهداشتی، نظافتی و آرایشی را برای سرویس های بهداشتی ایفا می‌کنند. ست روشویی و آینه است که برای خانه‌، فضاهای کاری و تجاری … با توجه به سبک زندگی مدرن امروزی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آینه و روشویی های جدید تنوع بالایی از طراحی و نوع جنس های مختلف PVC، سنگی سرامیک در مدل‌های پایه دار و بدونه پایه ساده و مدرن طراحی، تولید و عرضه می‌شوند. که در مدل های با ظاهر مدرن ست روشویی سرویس بهداشتی جدید بسیار مورد پسند و استفاده قرار گرفته‌اند.

ست روشویی و آینه PVC

ست آینه و روشویی با متریال ساخت PVC با کیفیت و سبک یکی از انواع روشویی و آینه هستند. که در مقابل آب و روطوبت دوام بالایی دارند، و کمتر دچار آسیب می‌شوند. استفاده از متریال ساخت PVC باعث مزیت‌های این نوع آینه و روشویی با ویژگی های خاص این محصولات شده است. که میتوان تا سال‌های متمادی بدونه مشکل از این ست آینه و روشویی PVC استفاده کرد.

ویژگی‌های ست روشویی و آینه PVC

  • دوام و طول عمر بالا
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت(ضدآب)
  • استحکام و ماندگاری بالا
  • استفاده از آینه و شیشه با کیفیت در جهت مصارف آرایشی
  • تنوع بسیار بالا و نصب آسان

ست آینه و روشویی سنگی سلطنتی

یکی از انواع ست روشویی و آینه های دستشویی مدل سنگی لاکچری هستند. که با ظاهری شیک طرح‌های خاص سلطنتی نسبت به طرح های دیگر موجود بازار بیشتر مورد استقبال قرار گرفته‌اند. آینه و روشویی های سنگی دارای زیبایی و دوام بالایی هستند. اما نسبت به دیگر مدل های ست روشویی های کابینتی از قیمت بالاتری برخوردارند.

مزیت استفاده از ست آینه و روشویی سنگی

  • این نوع از طرح ها معمولا از دوام و میزان استحکام بالایی برخوردارند.
  • ظاهری شیک و امروزی تری به نسبت دیگر طرح های روشویی دارند.
  • با ظاهر سلطنتی خود و ریزه کاری های موجود در طرح و نقشه از زیبایی بیشتری نسبت به دیگر طرح های روشویی سرویس بهداشتی برخوردارند.

روشویی و آینه پایه دار خوبه یا بدونه پایه؟

روشویی و آینه های سرویس بهداشتی در مدل‌های مختلف پایه‌دار و بدونه پایه طراحی شده‌اند. این نوع طراحی میتواند با توجه به فضا‌ی داخلی و نوع دکوراسیون سرویس بهداشتی متناسب با محل نصب روشویی انتخاب شوند.

پیشنهاد شده برای شما : روشویی جدید کابینتی لوکس

بهترین برند روشویی کابینتی و آینه روشویی جدید

برندهای زیادی انواع مدل روشویی کابینتی، سنگی را به صورت تکی و ست روشویی و آینه تولید و در بازار عرضه می‌کنند. برندهایی نظیر آزالیا، سیتکا، لوتوس … از برندهای برتر و شناخته شده این محصولات می باشند. ( البته برند لوتوس از برترین برندها در بازار ایران شناخته شده است.)

در این قسمت ما برای سهولت خرید 23 مدل پرفروشترین ست روشویی و آینه را لیست کرده‌ایم. میتوانید با بررسی مدل‌های معرفی شده بهترین مدل ست روشویی و آینه را متناسب با سرویس یهداشتی خانه خود انتخاب نمایید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا