خانه و آشپزخانه

بهترین سرخ کن بدون روغن + 9 مدل پرفروش ترین سرخ کن 2024

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن کدام است؟ تفاوت سرخ کن بدون روغن و معمولی چیه؟ سرخ کن خوب چی بخرم؟ و حتما میخواهید مزایا و معایب این محصول را بدانید، اگر شما هم قصد خرید سرخ کن بدون روغن را داشته باشید، احتمالا این سوالات برای شما هم پیش آمده که بهترین سرخ کن بدون روغن چیست؟ هدف ما در این مقاله آشنایی با برندهای برتر سرخ کن بدون روغن است. تا با شناخت بیشتر انواع سرخ کن و راهنمایی و نکات خرید سرخ کن بتوانید به راحتی بهترین سرخ کن بدون روغن را انتخاب کنید.

سرخ کن بدون روغن

سرخ کن بدون روغن چیست و چه کاربردی دارد؟ یکی از دستگاه هایی که در چند سال اخیر برای سرخ کردن مواد غذایی مختلف در دسترس قرار گرفته انواع مدل سرخ کن‌های بدون روغن و معمولی هستند. که در دمای معین و در سریعترین زمان ممکن امکان سرخ کردن و برشته شدن غذاهای خوش طعم را فراهم می‌کنند. سرخ‌کن های بدون روغن علاوه بر سرعت بیشتر برای سرخ کردن از کثیف شدن ماهیتابه و اجاق نیز جلوگیری می‌کنند و دارای مزایای دیگری هستند که در ادامه بیان خواهیم کرد.

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9252سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9252قیمت و خرید سرخ کن فیلیپس دیجی کالا
سرخ کن تفال سرخ کن بدون روغن تفال مدل EY111 قیمت و خرید سرخ کن تفال دیجی کالا
سرخ کن گوسونیکسرخ کن بدون روغن گوسونیک مدل GAF-758 قیمت و خرید سرخ کن گوسونیک دیجی‌کالا
سرخ کن بدون روغن سانفورد مدل SF2457سرخ کن بدون روغن سانفورد مدل SF2457قیمت و خرید سرخ کن سانفورد دیجی کالا

جدیدتریرین سرخ کن بدون روغن

سرخ کن‌های بدون روغن نمونه‌هایی بسیار پیشرفته‌ تر از سرخ کن معمولی هستند. که در جدیدترین سرخ کن بدون روغن با تکنولوژی دیجیتال مدل سرخ کن های بدون روغن تولید شده‌اند. با ویژگی های خاص و منحصر به فرد سرخ کن‌های جدید بدون روغن از محصولات پخت و پز آسان آشپزخانه هستند. که در اکثر آشپزخانه‌ها به عنوان یک دستگاه پیشرفته و کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مشخصات سرخ کن بدون روغن

  • سسیتم قطع کن خودکار
  • فیلتر قابل تعویض
  • دارای آلارم زمان سرخ کردن
  • دارای چندین برنامه سرخ کردن
  • امکان تنظیم زمان با توجه به مواد غذای مختلف
  • دارای قطعات جدا شونده برای شستشو آسان
  • طراحی ظاهری مدرن و زیبا
  • سیستم گردش هوای داغ برای سرخ کردن بهتر غذا
  • در برخی از مدل ها قابلیت پخت کیک … را هم دارند.

پرفروش ترین سرخ کن بدون روغن

سرخ کن در سه مدل بدون روغن، مینی سرخ کن و سرخ کن معمولی توسط برندهای بزرگ تولید کننده لوازم خانگی برقی به بازار ارائه می شوند. که هر کدام از این برندها به نوعی دارای ویژگی های خاص خود همان برند است. اما پرفروش ترین سرخ کن برندهای سرخ کن فیلیپس، دلونگی و تفال هستند. که از محبوبیت فراوانی در بازار و بین خریداران سراسر دنیا برخوردارند.

پیشنهاد شده برای شما؛ قیمت بهترین مارک تابه گریل چدنی با کیفیت

سرخ کن بدون روغن تفال

سرخ کن بدون روغن تفال

برند تفال با مدل سرخ کن های معمولی و بدون روغن در ظرفیت بزرگ و مینی سرخ کن و با توجه به این که برند تفال در زمینه تولید لوازم خانگی بسیار موفق عمل کرده مورد توجه بسیاری قرار گرفته‌ اند. به جرائت میتوان گفت برند تفال یکی از موفق‌ترین و باکیفیت ترین برند ها در زمینه تولید انواع سرخ کن های بدون روغن در بازار است.

سرخ کن فیلیپس

سرخ کن بدون روغن فیلیپس

برند سرخ کن فیلیپس با طراحی ظاهری مدرن و دیجیتال از برندهای خوشنام است. اگر برای شما کیفیت سرخ کن با طراحی ظاهری زیبا مهم است برند سرخ کن فیلیپس گزینه ای بسیار مناسب است که از کیفیت و زیبایی ظاهری برخوردارند. اما نسبت به برندهای دیگر سرخ کن‌های فیلیپس ظرفیت های کمتری دارند.

سرخ کن دلونگی

سرخ کن بدون روغن دلونگی

سرخ کن های دلونگی یکی از نمونه مدل سرخ کن های بدون روغن و کاملا رژیمی هستند. و با مقدار روغن کمی داخل محفظه سرخ کن با گردش هوال داغ و توان 1900 تا 2200 وات پرقدرت و سریع غذا را سرخ و برشته می‌کنند. سرخ کن دلونگی یک برند ایتالیایی است که با کیفیت فوق العاده بالا و دوام پذیری این برند معتبر از محبوبیت بالایی در بین مردم برخوردار هستند.

بهترین سرخ کن بدون روغن خارجی

همانطور که در ابتدا این مقاله هم اشاره شد سرخ کن بدون روغن و معمولی از برندهای زیادی تولید می‌شوند. ما در بخش قبل سه برند را معرفی کردیم. از بهترین برندهای سرخ کن بدون روغن خارجی بی نظیر مانند سرخ کن کنوود، فیلیپس، شیائومی، دلونگی، تفال … از برندهای بزرگ و مشهور هستند که با اطمینان کامل از این برندها را میتوان تهیه کرد.

سرخ کن بدون روغن ایرانی

شرکت های بزرگ ایرانی تولید کننده لوازم خانگی نظیر پارس خزر، سام، ناسا الکتریک ….در راستای برطرف نیاز بازار ایران در زمینه تولید سرخ کن بدون روغن و معمولی، مدل های متعددی را با کیفیت بالا و ویژگی های کاربردی را در کتار محصولات متنوع این برندها به بازار عرضه کرده اند. این برندهای سرخ کن ایرانی با قابلیت های: جدا شدن قطعات دستگاه، فناوری هوا، قطع کن خودکار، تایمر سرخ کن …. توانسته اند با محصولات کاربردی و قیمت مناسب رضایت خریداران را بدست آورند.

بهترین مارک سرخ کن بدون روغن

سرخ کن بدون روغن چه مارکی خوبه؟ راهکار طلایی برای راحت تر شدن فرآیند انتخاب و تصمیم گیری برای خرید بهترین سرخ کن بدون روغن مطالعه راهنمای خرید سرخ کن و همچنین نظرات خریداران و مصرف کنندگان قبلی این محصولات است. که با بررسی بخش پرسش پاسخ در بهترین سرخ کن بدون روغن نی نی سایت برندهای فیلیپس (Philips)، گوسونیک (Gosonic)، تفال (Tefal)، شیائومی (Xiaomi)، پارس خزر (Pars Khazar)، دسینی Dessin(i)، کنوود (Kenwood)، را از بهترین مارک سرخ کن های بدون روغن معرفی کرده اند.

قیمت سرخ کن بدون روغن

در این مقاله با انواع مارک سرخ کن بدون روغن آشنا شدیم. در این قسمت برای سهولت خرید و دیدن قیمت روز 9 مدل بهترین سرخ کن های بدون روغن را لیست کرده ایم. می‌توانید با توجه به سلیقه و انتظارتان با بررسی سرخ کن های معرفی شده بهترین مارک سرخ کن بدون روغن را انتخاب کنید. . با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول را با قیمت روز و مشخصات کاملتر مشاهده کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

تفاوت سرخ کن بدون روغن با سرخ کن معمولی چیه؟

سرخ کن‌های معمولی دارای مخزنی برای روغن هستند، و با یک المنت گرم کننده روغن داخل مخزن گرم می‌شود که با اضافه کردن مواد غذایی به روغن گرم شده مواد غذایی سرخ می‌شوند.

اما مدل سرخ کن‌های بدون روغن توسط جریان هوای داغ  با مقدار کمی روغن غذایی کاملا سالم و رژیمی را سرخ و برشته می‌کند. این مدل سرخ کن بدون نیاز به مصرف روغن زیاد از نظر سلامت غذا مفید و بسیار کاربردی هستند.

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. از سرخ کن بدون روغن راضی هستین؟ قبلا سرخ کن چرخی داشتم چندان راضی نبودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا