خانه و آشپزخانه

بهترین رادیاتور پنلی خارجی و ایرانی + [نظرات مردم در مورد رادیاتور پنلی]

بهترین رادیاتور پنلی کدام است؟ رادیاتورهای پنلی یکی از رایج ترین وسایل گرمایشی جدید و مدرن هستند، که با مزایای ظرافت و زیباترین رادیاتور هایی هستند که استفاده آسان از این وسیله سبب شده که جایگزین مناسبی برای بخاری‌های گازی وسایر لوازم گرمایشی باشند. البته علاوه بر رادیاتور پنلی رادیاتور در مدل‌های پره ای هم بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته‌اند. که ما پیش تر در مقاله ای راهنمای خرید رادیاتور این دو محصول بررسی و مقایسه شد. بهترین مارک رادیاتور شوفاژ را معرفی کردیم. و اما در این مطلب قصد داریم که به طور مفصل به معرفی رادیاتور پنلی و مشخصات این نوع دستگاه گرمایشی بپردازیم.

رادیاتور پنلی چیست

رادیاتور با طراحی‌های مختلف ظاهری و نوع جنس متفاوت تولید می‌شوند. که هر کدام از این رادیاتورها می‌توانند برای محیط مختلف استفاده شوند. در کل رادیاتور در چند نوع رادیاتور پنلی، پره ای، حوله خشک کن، قرنیزی… هستند. که  یکی از گزینه‌های رایج برای تامین گرمایش خانه، رادیاتور پنلی می‌باشد. با برخی مزایا و ویژگی‌‌های رادیاتور پنلی موجب رضایتمندی خریداران شده اند. پس از ورود به عرصه‌ ی رادیاتورها توانستند به خوبی جای خود را در بازار حفظ نمایند.

بهترین رادیاتور پنلی ایرانی

تولید کنندگان لوازم گرمایشی در ایران توانسته‌اند پربازده ترین رادیاتور پنلی و پره ای… را تولید و به بازار عرضه کنند. برندهای خوشنام ایرانی ایران رادیاتور ، بوتان، ایساتیس، تابش سپاهان، ایران نوین، بارلی، بکتاش، وبینو از برندهای هستند که محصولاتی با کیفیت و قابل رقابت با نمونه های خارجی را به بازر عرضه کرده‌اند.

بهترین رادیاتور پنلی خارجی

برندهای خارجی معتبر که همیشه بهترین محصولات را تولید کرده‌اند. و با اطمینان کامل برندهای تولید کننده رادیاتورهای پنلی، پره ای نظیر دلونگی، پیزا، کوین، آپولو، کارتل کی راد والترو،….را میتوان نام برد اما متاسفانه برندهای خارجی کمی را در ایران وجود دارند.

بهترین مارک رادیاتور پنلی ترک

ترکیه از جمله کشورهای تولید کننده پکیج و رادیاتور است. که برخی از برندهای ترک با نمایندگی فروش در ایران بفروش می‌رسند. برندهای نظیر سانیکا و از پرفروش ترین مدل رادیاتورهای ترکیه ای در ایران هستند. که با کیفیت بالا، بدنه محکم، نظافت آسان و ضمانت از  بهترین مارک رادیاتور پنلی ترک و بهترین رادیاتور پنلی خارجی در ایران تبدیل شده‌اند.

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور

رادیاتور پنلی ایران رادیاتور یکی از تولیدات با کیفیت از برندهای برتر ایرانی میباشد ضخامت ورق این رادیاتور ۱.۱ میلیمتر است در ساخت این رادیاتور از ۲ کنوکتور گرمایشی استفاده شده و باعث بازده گرمایشی بسیار بالای این رادیاتور شده است. بازدهی گرما این رادیاتور حدوداً ۱۶۵۰ کیلو کالری با حجم آبگیری ۳.۴ می‌باشد.
رادیاتور پنلی ایران رادیاتور دارای ضمانت ۱۰ ساله می‌باشد و در واقع اگر در این مدت دچار سوراخ شدگی ناشی از رسوب آب و زنگ زدگی و یا نشتی شود می‌توانید آن را تعویض کنید.
پوشش رنگ این رادیاتور از نوع پودری با کیفیت می‌باشد و همین موضوع باعث دوام و طول عمر این محصول شده است این رادیاتور با پکیج‌های دیواری انطباق زیادی دارد. از دیگر ویژگی‌های رادیاتور پنلی ایران رادیاتور می‌توان به قابلیت نصب آسان، ساختاری بسیار زیبا، کیفیت بسیار بالا،دوام و طول عمر بالا، قیمت مناسب و… اشاره کرد.
رادیاتورهای پنلی ایران رادیاتور در سایزهای، ۶۰،۸۰،۱۰۰،۱۲۰،۱۴۰،۱۶۰ سانتی‌متر تولید می‌شوند که شما می‌توانید متناسب با وسعت منزلتان یکی از آنها را انتخاب کنید.
لازم به ذکر است که تمام لوازم مورد نیاز نصب رادیاتور به همراه آن ارائه می‌شود.

رادیاتور پنلی ایساتیس

رادیاتور پنلی ایساتیس

یکی از بهترین رادیاتورهای موجود در بازار رادیاتور پنلی ایساتیس می‌باشد این رادیاتور ساخت کمپانی LEAS ایتالیا می‌باشد که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا طراحی شده است. شکل ظاهری بسیار زیبا در کنار راندمان بالای این رادیاتور بسیار قابل توجه میباشد.
رادیاتور پنلی ایساتیس ظرفیت حرارتی بسیار بالایی دارد و قابلیت نصب دو طرفه این رادیاتور بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
در طراحی این رادیاتور از فناوری نانو سرامیک برای بالا بردن کیفیت رنگ آن استفاده شده است. رادیاتور پنلی ایساتیس از نظر سایز تنوع بالایی دارد.
استفاده از فولاد در این رادیاتور باعث جلوگیری از رسوب گرفتن و جذب املاح آب می‌شود و این ویژگی یکی از مزایای رادیاتور پنلی ایساتیس به حساب می‌آید.
وزن کم این رادیاتور باعث شده که به راحتی قابل حمل و نصب باشد.
بازدهی گرما در رادیاتور پنلی ایساتیز حدوداً ۲۱۰۰ تا ۲۲۰۰ کالری حجم آبگیری آن ۵ لیتر می‌باشد.
این رادیاتور از نظر قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه است همچنین مجهز به گارانتی و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله است.

رادیاتور پنلی تاش

رادیاتور پنلی تاش

رادیاتور پنلی تای ساخت کمپانی ناب تجارت پویا (تاش) است که قبلاً نماینده کمپانی بوش در ایران بوده و دارای ۱۲ سال گارانتی و خدمات پس از فروش در مقابل پوسیدگی است.
رادیاتور برای استاندارد کیفی EN۴۴۲ اروپا است. رادیاتور پنلی تاش کیفیت رنگ بسیار بالایی دارد و توسط مواد شیمیایی نانو تولید می‌شود.
این محصوله برند تاش بارها مورد تست کیفیت رنگ و کیفیت دوام قرار می‌گیرد.
در هنگام خرید لوازم نصب و تعلقات به همراه رادیاتور پنلی تاچ ارائه می‌شود. رادیاتورهای پنلی در مقایسه با رادیاتورهای آلومینیومی با کیفیت‌تر هستند، این پنل‌ها برای استفاده با پکیج گزینه مناسبی می‌باشند.

رادیاتور پنلی لورچ

رادیاتور پنلی لورچ

رادیاتور پنلی لورچ ساخته ایران است که خط تولید آن در کشور ایتالیا می‌باشد و دارای کیفیت و راندمان بسیار بالا می‌باشد.
رادیاتور قابلیت ساخت در طول و ارتفاع‌های سفارشی دارد همچنین کیفیت رنگ بسیار عالی با پوشش فوق العاده نانو باعث جذابیت بیشتر رادیاتور پنلی لورچ شده است.
رادیاتور پنلی لورچ از نظر حرارتی نسبت به رادیاتورهای دیگر راندمان بالاتری دارد طراحان این رادیاتور توانستند با استفاده از کنوکتورهای ۵٠ سانتی‌متری میزانه انتقال حرارت آن را بالا ببرند.
رادیاتور پنلی لورک با انواع موتورخانه و پکی سازگار است ضخامت ورق آن ۱.۲۵ میلی‌متر می‌باشد و مطابق با استانداردهای EN۱٠۱۳٠ ساخته شده است.
رادیاتور پنلی لورچ در هنگام تولید بارها مورد تست کیفیت قرار می‌گیرد و در ساختمان‌ها تا ۲۲ طبقه قابل استفاده است.
ظرفیت حرارتی این رادیاتور ۱۱۲۸ تا ۲۶۳۲ کیلو کالری و حجم آبگیری آن ۳.۴۱ تا ۷.۹۵ می‌باشد. رادیاتور پنلی لورچ مجهز به گارانتی تعویض طلایی برند لورچ است و ۱۲ سال خدمات پس از فروش دارد.

مزایای استفاده از رادیاتور پنلی

رادیاتورهای پنلی از لوازم گرمایشی جدید و مدرن هستند که مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و به بازار ارائه می‌شود. که ویژگی‌های منحصر بفردجدیدترین رادیاتور پنلی منجر به آن شده تا این رادیاتور در زمره محبوب‌ترین رادیاتورهای گرمایشی  جای داشته باشد.

  • طراحی ظریف و کم جا بودن
  • ایمنی بالای بهترین رادیاتور پنلی
  • ظاهر مدرن
  • قابلیت بالا در تنظیم دما
  • تولید انرژی گرمایی قابل‌تغییر
  • قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی

نظرات مردم در مورد رادیاتور پنلی

رادیاتور پنلی چه مارکی خوبه؟ اگر به دنبال خرید بهترین مارک رادیاتور پنلی شوفاژ هستید دیدن نظرات خریداران قبلی این محصولات میتواند برای تصمیم گیری بهتر برای انتخاب برند رادیاتور کمک بسیار شایانی میکند. که با توجه به کیفیت و کارایی هر کدام از این محصولات نظرات خود را به اشتراک گذاشته‌اند.

مهدی گلزار شهری: اگه رادیاتور پنلی ایران رادیاتور کیفیتش خوب نبود هیچ وقت ۱۲۰ماه ضمانت نداشت

حسین حاتمی: کیفیت اجناس با برند ایران رادیاتور معتبر معمولا خوبند و امتحان خودشونو پس دادن ولی خوب قیمت بالاتری به نسبت دیگر برندها دارن که مطمئنا هر کسی میدونه هر چی پول بدی آش میخوری

کاربر دیجی‌کالا: در فروش ویژه دو تا سفارش دادم، که قیمتشم از بازار پایین تر بود، بیشتر من نگران ارسالش به شهرستان بودم که واقعا دست دیجی کالا درد نکنه بابت ارسال به موقعشون. موقع نصب حتما به نمایندگی بگید بیاد برای نصب، در ضمن برای سفارش این پنل ۱۶۰ حتما به نوع پکیجتون توجه کنید، به نظرم معمولا بالای ۲۴ هزار برای این پنل ۱۶۰ مناسبتره، البته شما مشاوره بگیرید حتما( پنل بنده ۳۲ هزار بود)،

کاربر دیجی‌کالا: یک اتاق کوچک ولی خیلی یخ داشتیم که قابل استفاده نبود با یک 160 سانتی حل شد فقط از 140 به بالا (و خود 140) باید برگشت از انتها گرفته بشه وگرنه از حداکثر توان استفاده نمیشه اول شوفاژکار زیر بار نرفت دیدم خوب داغ نمیشه مجدد آوردمش انجام داد و پس از آن خوب شد

در کل اغلب خریداران از خرید رادیاتور پنلی رضایت داشته اند. و میتوان با اطمینان خرید رادیاتورهای پنلی را در ابعاد و اندازه های مختلف را برای خرید پیشنهاد کرد.

بهترین مارک رادیاتور پنلی در ایران

بهترین رادیاتور پنلی مدل های پرفروش بازار را از برندهای برتر که در این مطلب هم اشاره شد بفروش میرسند. که ما در این قسمت برای سهولت خرید 33 مدل را در اندازه و ابعاد مختلف لیست کرده‌ایم. میتوانید با توجه به اندازه ای که رادیاتور را نیاز دارید از بین مدل های معرفی شد انتخاب و برای دیدن مشخصات کاملتر و قیمت محصول روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

قیمت رادیاتور پنلی چقدر است؟

برندهای مختلف تولید کننده رادیاتورهای پنلی را به صورت متری تعیین قیمت میکنند. که با توجه به ابعاد و اندازه های مختلف رادیاتورهای پنلی نمیتوان قیمت مشخصی برای هر کدام از رادیاتورهای پنلی بیان کرد. بنابر این میتوان گفت قیمت رادیاتور پنلی بستگی به  برند، اندازه، متریال ساخت، طرح، ظرفیت حرارتی و سایر ویژگی ها متفاوت باشد. اما در کل معمولا قیمت تقریبی امسال حدودا از 1 تا 5 میلیون تومان یا بیشتر  برآورد می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا