خانه و آشپزخانه

بهترین تلویزیون دنیا سال 2024 + معرفی 3 برند پیشرفته جهان

بهترین تلویزیون دنیا در سال 2023 در بازار کدام است؟

بهترین برند تلویزیون دنیا و در بازار ایران کدام است؟ افراد برای خرید تلویزیون که امروزه یک وسیله اصلی برای خانه و پرکردن اوقات فراغت یا به نوعی یک رسانه می‌باشد. به دنبال تلویزیونی با بهترین عملکرد و بالاترین کیفیت تصویر با ویژگی‌های کاربردی هستند. یا به نوعی به دنبال بهترین تلویزیون دنیا می‌باشند، با توجه به اهمیت خرید تلویزیون تصمیم داریم سه برند بزرگ جهانی سونی، سامسونگ و ال جی را که از پرفروش ترین و پیشرفته ترین برندهای تلویزیون در سطح جهان را معرفی کنیم.

برندهای بزرگی در دنیا تلویزیون‌هایی با اندازه و ظاهری گوناگون طراحی و تولید می‌کنند. اما آیا همه این تلویزیون‌ها خوب هستند؟ با توجه به ویژگی‌های متفاوت عملکردی هر کدام از مدل تلویزیون‌هایی که در بازار جهانی عرضه شده، بسیاری از این تلویزیون‌ها حتی با وجود قیمت مقرون به صرفه و طراحی و ظاهری خوب از تلویزیون‌هایی هستند، که عملکرد خوبی ندارند بنابراین شناخت مارک‌های معتبری که بالاترین کیفیت را با پیشرفته ترین تکونولوژی در اختیار کاربر قراری می‌دهد می تواند در انتخاب تلویزیونی پیشرفته با امکانات بروز بسیار کمک کند.

بهترین تلویزیون در جهان

برندهای زیادی در سال‌های اخیر با توسعه محصولات به سرعت در حال رشد بوده‌اند. و از لحاظ کیفیت، تنوع و قیمت به نوعی در حال رقابت هستند. که بیشتر افراد با نام این برندها آشنا یی دارند، و معمولا کیفیت تلویزیون‌های مارک‌های معروف را از نزدیک مشاهده کرده‌اند. با کیفیت ترین تلویزیون جهان همچون:

  • تلویزیون ویزیو (Vizio)  ساخت آمریکا
  • تلویزیون شارپ ساخت ژاپن
  • تلویزیون پاناسونیک ساخت ژاپن
  • تلویزیون سونی ساخت ژاپن
  • تلویزیون ال جی ساخت کشور کره
  • تلویزیون سامسونگ ساخت کشور کره

بهترین تلویزیون در جهان

تلویزیون سامسونگ

سامسونگ برندی است که هرساله طیف گسترده‌ای تلویزیون را برای طرفداران این برند عرضه می‌کند. تلویزیون‌های رده بالای برند سامسونگ در طبقه پرفروشترین تلویزیون‌های موجود بازار قرار گرفته‌اند. برند سامسونگ در جدیدترین مدل تلویزیون سامسونگ مدل Samsung QN90B QLED سال را با چهار ویژگی عالی بلندگوهای کانال بالا ( Dolby Atmos) ، کنتراست فوق‌العاده(Quantum HDR )، پردازنده Neo Quantum با وضوح 4K و کنترل نور با اوج دقت و ظرافت (Quantum Matrix Technology) طراحی، تولید و در بازار جهانی عرضه کرده است.

تلویزیون سونی

برند سونی یکی از شناخته‌ترین برندهای تلویزیون با قابلیت پردازش حرکت و تصویر است. این برند حتی در مدل‌های پایه تلویزیون‌های سونی به طور کلی صدا فراگیر و کیفیت تصویر فوق العاده را ارائه می‌کند. اما این برند نسب به برندهای بزرگ دیگر از لحاظ فناوری‌های جدید مانند HDMI 2.1 برای کنسول های بازی برخوردار نیست افراد که به دنبال تلویزیون‌های مناسب گیمینگ هستند. بهتر است، دیگر برندهای تلویزیون با ویژگی HDMI 2.1 را بررسی کنند.

تلویزیون برند vizio

تلویزیون vizio یک برند آمریکایی می‌باشد، که بهترین ویژگی های تلویزیون بازی را دراین برند جای داده است. تلویزیون های vizio باکنتراست بی نهایت رنگ سیاه کیفیت نور و تصویری فوق العاده دارد. تلویزیون ویزیو vizio مدل oled دارای زوایای گسترده می‌باشد که برای سالن های نشیمن بزرگ گزینه‌ای مناسب هستند. این برند تلویزیون بسیار با کیفیت متاسفانه کمتر در سطح جهان عرضه می شود فقط بیشتر در ایالات متحده امریکا به فروش می رسد.

تلویزیون ال جی

ال جی برندی از کشور کره‌ و نام آشنا برای اکثر افراد است. که هر ساله با فناوری پیشرفته جدیدترین مدل تلویزیون‌های ال جی ارتقاع یافته را به بازار معرفی می‌کند. این برند تلویزیون‌های ال جی را با ویژگی شگفت انگیز OLED و LED را با نور پس زمینه بهترین ارزش و عملکرد را در مقایسه با برندهای دیگر، طراحی کرده. تلویزیون برند  ال جی همچنین دارای ویژگی فناوری نرخ نوسازی متغیر با پشتیبانی G-SYNC و  وجود HDMI 2.1  از نظر ویژگی های بازی در صنعت پیشرو است. 

ما در این مطلب چهار برند تلویزیون خارجی را معرفی کردیم. برای شناخت بیشتر دیگر برندهای ایرانی و خارجی پیشنهاد میکنم مقاله 10برند برتر تلویزیون را هم مطالعه کنید.

رده بندی بهترین تلویزیون های دنیا

در حال حاضر سه برند خارجی سونی، سامسونگ و ال جی جزء بهترین و پرفروش ترین برند تلویزیون در جهان هستند که هر ساله نسل جدیدی از تلویزیون ها را با امکانات و تکنولوژی‌های بهتر نسب به قبل را رونمایی می‌کنند. در رده بندی بهترین برند تلویزیون از لحاظ سیستم عامل، ال جی در مکان اول، سامسونگ در رده ی دوم و سونی سومین رتبه را به خود اختصاص داده اند این برندها هوشمند ترین تلویزیون جهان مدل 4k, 8k را با پیشرفته ترین امکانات به بازار جهانی عرضه کرده اند.

بهترین تلویزیون 32 اینچ تلویزیون 32 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 32 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 43 اینچتلویزیون 43 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 43 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 55 اینچ تلویزیون 55 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 55 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 65 اینچبهترین تلویزیون 65 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 65 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 75 اینچ تلویزیون 75 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 75 اینچ دیجیکالا
بهترین تلویزیون 85 اینچ تلویزیون 85 اینچقیمت پرفروش‌ترین تلویزیون 85 اینچ دیجیکالا

پرفروش ترین تلویزیون دنیا که ارزش خرید دارد کدام است؟ برندهای معرفی شده در این پست قطعا از بهترین تلویزیون های دنیا هستند. اما متاسفانه به دلایل شرایط تحریم برندهای معرفی شده کمتر در فروشگاه‌ها دیده می‌شوند. اگر قصد خرید تلویزیون را دارید میتوانید در پست بهترین مارک تلویزیون در ایران برندهای موجود در این پست را بررسی کنید. یا اینکه از طریق دکمه زیر به دسته بندی اصلی تلویزیون های موجود در فروشگاه را مشاهده کنید.

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

‫8 دیدگاه ها

  1. سلام، ممنون از مقاله خوبتون،
    من یک تلویزیون با قیمت حدودا 30 تومن میخوام، یه مطلبی توی اقتصاد آفرین میخوندم نوشته بود سونی کیفیت صدا و تصویرش بهتر از سامسونگه ولی سامسونگ ماندگاری بیشتری داره، خواستم بدونم شما چه پیشنهادی برای این قیمت دارید؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید🙏💙

    1. سلام
      تلویزیون‌های سونی از لحاظ کیفیت در مدل‌های بالارده نسبت به سایر برند‌های دیگر قرار دارند. و از پردازنده‌های قوی در پردازش تصویر استفاده می‌کنند. پیشنهاد میکنم وارد لینک زیر شوید و مدل های معرفی شده از تلویزیون های سونی را با مشخصات کامل ببینید.

      بهترین مدل تلویزیون سونی

    2. سلام سردار خواهر . تلویزیون خرید فقط سونی . از همه انها بهتر و صفحه نمایش ان بهتر است

    3. سلام سردار خواهر . تلویزیون فقط سونی . تصویر انها بهتر و فرد را خسته نمی کند .‌ و ماندگاری ان خیلی زیاد هست . یعنی دیر خراب می شود .

    4. باسلام عرض ادب احترام، اگرسونی اورجینال اصل ژاپن پیدا بکنید که محشره، البته ساخت مالزی اصل هم باگارانتی عالیه اما اگرپیدانکردید سامسونگ اورجینال کره تصویروصدای عالی داره چون من خودم سامسونگ اورجینال خودم ازدبی آوردم گارانتی بین المللی و فرمانپذیری ازصدا، حرکت دست و3D و دوربین ضبط محیط در جشنها با دوربین پیکسل108، اما خب 50 اینچ آن قیمتش بالاتره اما اورجینال باگارانتی سونی یاسامسونگ بخر و قطعا پشیمان نمیشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا