خانه و آشپزخانه

بهترین بخاری گازی طرح شومینه ای جدید + 9 مدل بخاری شومینه پرفروش ارزان

جدیدترین مدل بخاری طرح شومینه ای کدام است؟ بخاری گازی شومینه‌ ای بهتره یا بخاری گازی معمولی؟ بخاری‌های گازی یکی از انواع لوازم گرمایشی برای فضاهای مختلف در فصول سرد سال هستند. که در تنوع بالایی از برندهای مختلف در رنگ و طرح‌های گوناگون تولید می‌شوند. بخاری گازی طرح شومینه‌ای هم یک نمونه از مدل بخاری‌های جدید و پرفروش بازار هستند. که با طراحی مدرن و با جلوه‌ای بهتر از مدل بخاری‌های معمولی توانسته نظرات بسیاری از خریداران این محصولات را جذب کند.

برای خرید بخاری شومینه دیدن عکس و مدل‌های مختلف بخاری شومینه‌ای از برندهای برتر میتواند کمک شایانی برای انتخاب بهترین مدل بخاری گازی طرح شومینه‌ای باشد. که در ادامه این مطلب بیشتر به معرفی و بررسی این مدل بخاری شومینه می‌پردازیم.

بخاری شومینه ای چیست؟

مدل بخاری‌های شومینه‌ای با طراحی برگرفته از شومینه‌های چوب سوز است. که عمل روشن شدن این مدل بخاری توسط انرژی گاز صورت می گیرد. و با گرم شدن هیزم‌های از جنس سرامیک به یک مدل شومینه مدرن تبدبل می‌شوند.

این مدل بخاری شومینه‌ای از برندهای مختلف تولید می‌شوند. که هر کدام از این برندها توانسته‌اند، بخاری گازی شومینه‌ای را در سبک‌های متنوعی تولید کنند. که همین طراحی ظاهری بسیار زیبا سبب شده که طرفداران زیادی داشته باشند. و از خرید بخاری های شومینه ای استقبال بی‌نظیری شود.

انواع بخاری شومینه ای

بخاری‌های شومینه‌ای در کل به دو نوع بخاری گازی و برقی تقسیم می‌شود. که ما در مقاله‌ای دیگر به طور مفصل به بررسی و بهترین مارک شومینه برقی جدید و مدرن و انواع مدل های جدید این محصول را معرفی کردیم.

بخاری برقی شومینه دیواری

بخاری های برقی شومینه ای را در چهار فصل سال میتوان به عنوان یک وسیله دکوراتیو روی دیوار نصب کرد. از ویژگی های خاص مدل بخاری دیواری شومینه سوزاندن انرژی از منابع طبیعی و مانع از انتشار آلودگی گازهای سمی به محیط می‌شوند.

ویژگی بخاری گازی شومینه ای جدید

بخاری‌های گازی شومینه‌ای علاوه بر جلوه‌ای زیبا برای دکوراسیون دارای استحکام و دوام بالایی هستند. به طوری که سال‌ها میتوان به عنوان یک وسیله گرمایش کم مصرف از این مدل‌ها استفاده کرد. یکی از ویژگی های مهمی که بخاری گاز سوز دارند. استفاده از منبع انرژی سوخت گاز است که در کشور ما یک انرژی سوخت ارزان و در دسترس است.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مدل بخاری نیک کالا

بهترین مارک بخاری طرح شومینه ای بازار کدامند؟

بخاری های گازی شومینه ای یکی از مدل بخاری‌های پرفروش بازار هستند. که برندهای معتبر و محبوبی چون پلار، نیک‌کالا، آبسال ، ایران شرق، جهان افروز مدل بخاری شومینه‌ای را با طراحی زیبا و چشمگیر تولید و به بازار عرضه کرده‌اند.

بخاری کم مصرف شومینه

بخاری های شومینه هم مانند لوازم برقی خانه دارای رتبه انرژی هستند. اگر شما هم قصد خرید بخاری با کیفیت و کم مصرف را دارید هنگام خرید حتما به رتبه انرژی این محصولات دقت داشته باشید. و به سراغ مدل بخاری های بروید که دارای نشان استاندارد ایمنی باشد. و رتبه مصرف انرژی کمتری داشته تا در نهایت مصرف بهینه تر داشته باشید.

قیمت و خرید بخاری شومینه ای

ما در این مطلب با مدل بخاری‌های شومینه ای جدید و مدرن و همچنین نکات مهم خرید این محصولات آشنا شدیم. در این قسمت برای سهولت خرید 33 مدل بخاری شومینه کوچک و بزرگ را لیست کرده‌ایم. که با بررسی بخاری‌های معرفی شده و با انتخاب بخاری طرح شومینه ای متناسب با هزینه و فضایی که دارید. با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول مشخصات کاملتر آن و قیمت روز بخاری را مشاهده کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا