خانه و آشپزخانه

بهترین مارک آبگرمکن [دیواری و ایستاده ]+ قیمت 17 مدل پرفروش

یکی از لوازم ضروری خانه نصب آبگرمکن دیواری و یا ایستاده است. که با توجه به اهمیت آب گرم برای زندگی روزمره تهیه بهترین نوع آبگرمکن بسیار حائز اهمیت است. بنابراین باید به دنبال خرید آب گرمکن باشیم که کیفیت مطلوبی داشته باشد و آب گرم را سریع و با کمترین هزینه برای خانه تامین کند.

البته اگر شما قصد خرید آبگرمکن را داشته باشید قطعا این سوال برای شما پیش می آید که آبگرمکن دیواری بهتر است یا ایستاده؟ آبگرمکن برقی بخرم یا گازی؟ کدام برند آبگرمکن کیفیت بهتری دارد؟ برای پاسخ به این سوالات ما قصد داریم در این مطلب انواع آبگرمکن برقی ، گازی، دیواری و ایستاده را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانید مشخص کنید کدام آبگرمکن نیاز شما را برطرف میکند.

درضمن با توجه به راهنمایی و نکات مهم خرید برای این که نتیجه بهتری از مطالعه این مطلب را داشته باشید تا انتهای مطلب با ماهمراه باشید، 25 مدل پرفروش بازار را با مشخصات ببینید و در نهایت خرید هوشمندانه ای را تجربه کنید

انواع آبگرمکن

آبگرمکن دیواری

چند سالی است که آبگرمکن بدونه مخزن در ابعاد کوچک با نام آبگرمکن دیواری تولید و به بازار عرضه شده‌اند. این مدل آبگرمکن بسیار محبوبیت پیدا کره و توانسته توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. با ویژگی‌های ممتاز آبگرمکن های دیواری که آب را در همان لحظه و در سریع‌ترین زمان ممکن گرم می‌کند و با این ویژگی که در کمترین فضا و روی دیوار قابل نصب می‌باشد.

آبگرمکن ایستاده

آبگرمکن‌هایی که از گذشته تا به حال همه ما در اغلب خانه‌ها دیده‌ایم و مورد استفاده قرار می‌گیرند. که دارای مخزن آبگرم با گنجایش مخزن از 60 تا 80 لیتر متفاوت است. و از طریق منبع تغذیه آب‌گرم می‌شود و آب‌گرم از طریق سیستم لوله‌کشی برای مصرف در اختیار قرار میگیرد. این مدل بسیار با کیفیت هستند و نیاز کمی به تعمیر پیدا میکنند. تنها عیب آبگرمکن ایستاده این است. که نیاز به فضایی برای قرار دادن آن در خانه است. این مدل برای خانه های کوچک قابل استفاده نیست.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین مدل آبگرمکن برقی دیواری بوتان

تفاوت آبگرمکن برقی و گازی

آبگرمکن برقی و گازی در ظاهر اکثرا شبیه به هم هستند اما مزیت آبگرمکن گازی به برقی این است که آبگرمکن های برقی مصرف بسیار چشمگیر برق را دارند. البته آبگرمکن بری برای مکان هایی که دسترسی به گاز شهری را ندارند مناسب است. اما آبگرمکن گازی علاوه بر مصرف از گاز شهری با هزینه کمتر قابلیت استفاده با گاز کپسول را نیز دارند.

نکات مهمی که قبل از خرید آبگرمکن دیواری باید بدانید

مصرف انرژی: آبگرمکن ها همه دارای برچسب انرژی هستند هنگام خرید به رتبه انرژی آبگرمکن توجه داشته باشید. آبگرمکن با رده انرژی پایین دارای مصرف انرژی بهینه و کیفیت مطلوبی هستند. البته آبگرمکن های دیواری برای این که آب را در همان لحضه گرم میکنند و نیاز نیست آب را در گنجایش زیاد گرم کنند انرژی کمتری نیز مصرف می‌کنند.

جنس برنه آبگرمکن از ورق گالوانیزه و یا استیل ضد زنگ که با لعاب پوشانده می‌شود. تولید می‌شوند سعی داشته باشید جنس بدنه آبگرمکن انتخاب شده شما از بهترین متریال تولید شده یاشد. که این امر باعث دوام و عمر مفید آبگرمکن خواهد بود.

مشخصات آبگرمکن خوب

صفحه نمایش : در برخی از آبگرمکن ها صفحه نمایش برای نشان دادن عملکرد بهتر آبگرمکن قرار داده شده است. که نمایش دهنده میزلن دما و سطح آب و نوع عملکرد بهتر دستگاه است.

سیستم ایمنی آبگرمکن

هنگامی که شما قصدخرید آبگرمکن را دارید باید به قطعات سیستم ایمنی آبگرمکن دقت داشته باشید تا هنگام استفاده دچار مشکل نشوید.

سیستم جرقه زن خودکار: وجود سیستم جرقه زن خودکار باعث می‌شود. آبگرمکن همیشه آماده روشن شدن باشد و با کاهش دما و جریان پیدا کردن آب بلا فاصله دستگاه روشن شود. و که این سیستم باعث ایمنی بیشتر اتگرمکن نیز میگردد.

ترموستات: یکی از قطعات مهم سیستم خاموش خودکار یا همان ترموستات است. که پس از قطع شدن جریان گاز به طور خودکار دستگاه خاموش میگردد. و جریان انرژی قطع شده که این مورد یکی از ویژگی‌های مثبت ایمنی آبگرمکن می‌باشد

کلاهک تعدیل: وجود کلاهک که در قسمت بالایی مبدل آبگرمکن تعبیه شده است باعث میشود جریان هوای داخل آبگرمکن به سمت دودکش هدایت شود.که سبب عملکرد بهتر و افزایش راندمان آبگرمکن شود.

گارانتی: همیشه محصولاتی که دارای کارت گارانتی هستند همیشه اعتبار بیشتری دارند و اگر دستگاه دچار مشکل شود از خدمات پس از فروش میتوان استفاده کرد. که برندهای معتبر کارت گارانتی را همراه با آبگرمکن ارائه میدهند بنابر این هنگام خرید آبگرمکن کارت گارانتی محصول را از فروشنده تحویل بگیرید.

نحوه محاسبه ظرفیت آبگرمکن

ظرفیت گرم کردن آب بستگی به میزان آبی که آبگرمکن در یک ساعت میتواند گرم کند را محاسبه میکنند. این مقدار در دفترچه راهنمای آبگرمکن با نماد FHR مشخص می‌شود که این میزان به تعداد اعضای خانواده و فاصله محل نصب آبگرمکن تا محل استفاده آب گرم و کاربرد ساختمان باید در نظر بگیرید.

آبگرمکن چه مارکی خوبه؟

برندهای معتبری اقدام به تولید انواع آبگرمکن های دیواری، ایستاده کرده‌اند که برندهای خوشنام همچون ایران شرق، بوتان، سپهر الکتریک، پلار، آزمایش، آزمون … را میوان از برندهای که مورد استقبال خریداران قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: بهترین مارک رادیاتور پنلی و پره ای

قیمت آبگرمکن دیواری و ایستاده

در این مطلب انواع مدل آبگرمن را معرفی کردیم و ویژگی های هر کدام را مورد بررسی قرار دادیم. که هر کدام از این عوامل برای قیمت آبگرمکن تاثیر دارند. که با توجه به بودجه، فضا و سلیقه خود می‌توانید اقدام به خرید آبگرمکن کنید که نیاز مصرفی آبگرم شما را تامین کند. در این بخش 27 مدل آبگرمکن پرفروش از بهترین برندها را آماده کرده ایم. که با در نظر گرفتن موارد گفته شده بهترین مدل را انتخاب و برای خرید روی دکمه مشاهده قیمت و خرید کلیک کنید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

0/5 (0 نظر)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا