خانه و آشپزخانه

بهترین آبگرمکن ایران شرق دیواری و ایستاده + قیمت 15 مدل پرفروش

آبگرمکن های ایران شرق یکی از محصولات گروه صنعتی ایران شرق هستند. این برند انواع مدل آبگرمکن دیواری و ایستاده ایران شرق را با کیفیت بالا و ایمنی کامل، در ظرفیت های مختلف به عنوان یک سیستم گرمایشی آب گرمکن را ارائه کرده است. آبگرمکن های دیواری و زمینی با نوع طراحی از سیستم های مدرن و جدیدترین دستگاه انتخابی برای تامین آب گرم مصرفی هستند. که با توجه به تنوع آبگرمکن‌های دیواری و ایستاده برند ایران شرق نیاز است که با اطلاعات بیشتری بهترین آبگرمکن ایران شرق را با در نظر گرفتن حجم مصرفی خود به آب گرم و همچنین وسعت محیطی که می خواهید تهیه کنید. ما هم با هدف شناخت بیشتر مدل‌های متنوع آبگرمکن ایران شرق را معرفی خواهیم کرد.

برند ایران شرق

برند ایران شرق با شعار آمیزه ای از هنر و صنعت با پایبندی به نوآوری و کیفیت محصول شناخته شده است. ایران شرق لوازم گاز سوز و همچنین محصولاتی دیگر مانند: بخاری ایران شرق، یخچال، کولرهای آبی … را با کیفیت مطلوب و طراحی منحصر بفرد برابر با نمونه های برتر از برندهای خارجی و ایرانی دیگر در بازار عرضه کرده است. در همین عرصه توانسته با پاسخگویی به نیازهای مشتریان تنوع و کیفیت بالا نظرات بسیاری از خریداران را به این برند با کیفیت جلب کند.

بهترین مدل آبگرمکن ایران شرق

شرکت ایران شرق انواع مدل آبگرمکن‌های متنوع گازی و برقی را در مدل های زمینی و دیواری جدید برای سیستم گرمایشی طراحی و تولید کرده است. همین مدل های متنوع توانسته نیاز به سیستم گرمایش آب گرم مصرفی فضاهای بزرگ و کوچک را به درستی برطرف کند. و رضایت مشتریان بسیاری را جلب کرده است.

آبگرمکن گازی ایران شرق

ایران شرق آبگرمکن‌های گازی را در دو مدل آبگرمکن دیواری ایران شرق و آبگرمکن‌های زمینی این برند را با مخزن با مقاومت بالا از جنس گالوانیزه در ظزفیت گوناگون تولید می کند. که بازدهی بسیار بالا در مدرت زمان کوتاهی برای گرم کردن آب دارند. که با مصرف انرژی کم و قیمت مناسب بسیار مورد استقبال خریداران قرار گرفته‌اند.

آبگرمکن برقی ایران شرق

برند ایران شرق با طراحی آبگرمکن برقی با عدم آسیب رسانی به محیط زیست با نوع مصرف پاک و دوست دار محیط را تولید میکند. آبگرم کن های برقی برای مناطقی که دسترسی به گاز شهری ندارند، بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. این مدل آبگرم کن معمولا از حجم کمتری نسبت به آبگرمکن های گازی برخوردارند. . معمولا برای فضاهای کوچکتر نسب می‌شوند.

مشخصات آبگرمکن ایران شرق

مخزن مقاوم در برابر خوردگی پوسیدگی و ضربه از جنس فولاد گالوانیزه

تولید مخزن با ظرفیت متغییر نسبت به  ابعاد آبگرمکن

جنس بدنه مقاوم بدنه از استیل ضد زنگ در برابر ضربه و خوردگی

مجهز به دودکش های با قطر مناسب برای خارج کردن آلاینده ها

امکان استفاده از گاز مایع و گاز شهری در محصول گازسوز

قابلیت کارکرد در فشار های بسیار کم و تامین آبگرم در کمترین زمان

تکنولوژی کاهش مصرف انرژی

مقاوم در برابر رسوبات و املاح اب

کالای ساخت و تولید ایران با کیفیت بالا

مجهز به سیستم جرقه زن خودکار

اماکن تنظیم شعله به صورت هوشمند

امکان تنظیم دبی آب با قابلیت شیر تنظیم دما

مجهز به ولوم ترموستات و شمعک دائم

ایمنی بالای محصول در هنگام حادثه با تکنولوژی قطع خودکار

ظرفیت بالای تامین آبگرم با سایز مناسب لوله های ورودی و خروجی

مدل های متنوع با فروش بالای محصولات همراه با رضایت مصرف کنندگان

پشتیبانی از گارانتی و خدمات پس از فروش با قیمت مقرون به صرفه

پیشنهاد شده برای شما: آبگرمکن بوتان بهتره یا ایران شرق

پرفروش ترین مدل آبگرمکن ایران شرق

ایران شرق یکی از برندهای مطرح ایرانی که توانسته با بیش از 20 سال سابقه در کنار برندهای برتر بازار جایگاه ویژه این برند حفظ شده است. این برند محبوب با طراحی و تولید محصولاتی با کیفیت از جمله آبگرمکن‌های ایران شرق رضایت بسیاری از مشتریان را بدست آورده، مورد قبول خریداران قرار گرفته است.

  1. آبگرمکن گازی ایران شرق مدل یکتا کد 190
  2. آبگرمکن گازی ایران شرق مدل دیواری لاله ظرفیت 50 لیتر
  3. آبگرمکن گازی ایران شرق مدل 200 ورق 4
  4. آبگرمکن دیواری ایران شرق مدل 3020 کیانا

گارانتی و خدمات پس از فروش آبگرمکن ایران شرق

ایران شرق انوع مدل آبگرمکن‌های این برند را با اطمینان از کیفیت محصولات با ضمانت نامه و خدمات پس از فروش عرضه می‌کند. تمام مدل‌های ایستاده و دیواری آبگرمکن‌های ایران شرق شامل خدمات پس از فروش نصب، تعویض قطعات و تعمیر می‌باشند.

قیمت انواع آبگرمکن دیواری ایران شرق

آبگرمکن‌های ایران شرق با بهره گیری از تکنولوژی و قابلیت‌های مختلف یکی از بهترین مارک آبگرمکن‌های بازار هستند. که با قیمت بسیار مناسب تر از برندهای خارجی عرضه می شوند. آبگرم کن های ایران شرق هر کدام با توجه به مشخصات دارای قیمت متفاوت هستند. که در این بخش 15 مدل بهترین آبگرمکن های برتر و پرفروش بازار را لیست کرده ایم. با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید قیمت روز را با دیگر مشخصات آبگرمکن ایران شرق معرفی شده را می‌بینید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا