اتاق خوابحمام و سرویس بهداشتی

قیمت خرید 32 مدل دوش و علم دوش حمام جدید و مدرن لاکچری

یکی از لوازم اصلی برای حمام وجود دوش و علم دوش حمام با کیفیت می‌باشد. که امروزه در انواع و اقسام با تنوع طراحی از برندهای ایرانی و خارجی بازار موجود هستند. که در این بین انتخاب بهترین مدل دوش حمام را کمی دشوار کرده است. اما نگران نباشید ما درسایت فراهم کده به طور مفصل به معرفی انواع و اقسام مارک دوش‌های مختلف بازار پرداخته‌ایم. در این مقاله جدیدترین مدل دوش حمام سال را معرفی کرده‌ایم. البته پیش تر در مقاله بهترین مارک پنل دوش هوشمند با کیفیت ارزان و خرید بهترین مدل دوش حمام مدرن با کیفیت هم نمونه های برتر و پرفروش را بررسی و معرفی کرده‌ایم.

انواع دوش حمام جدید و مدرن کدامند؟

قبلا مدل دوش‌های حمام بسیار ساده بودند. که با پیشرفت تولید شیرآلات ساختمانی انواع دوش حمام نیز در مدل‌های گوناگون از برندهای مختلف معتبر ایرانی و خارجی تولید شده‌اند. این مدل‌ها ی دوش شامل موارد گفته شده زیر هستند.

  1. دوش شاور پنلی هوشمند ( دوش پانل)
  2. دوش حمام تلفنی
  3. دوش روکار معمولی حمام
  4. دوش حمام توکار

راهنمایی و نکات مهم خرید دوش حمام جدید و لوکس

برای خرید دوش حمام نیاز است که مواردی از لحاظ فنی را دقت داشته باشید. تا مدل دوش انتخاب شده شما از بهترین کیفیت و دارای قابلیت نصب و استفاده آسانی باشد. و علاوه بر ایجاد جلوه‌ای زیبا برای دکوراسیون حمامداشته باشد. و امکان استفاده از آب را به صورت پرفشار و مصرف بهینه داشته باشد.

علم دوش حمام : یکی از قسمت‌های مهم دوش حمام علم دوش است، که برای مدل دوش‌هایی که دارای علم دوش هستند، توجه داشته باشید که علم دوش از جنس استیل و یا آلیاژ ضد زنگ باشد. تا با وجود محیط خیس حمام به مرور دچار زنگ ضدگی نشود.

اتصالات دوش: اتصالات دوش حمام به دو نوع پیچی و یکسره ساخته شده‌اند. بهترین مدل مدل دوش‌هایی هستند که اتصالات کمتری داشته باشد. به دلیل این که حین استفاده و به مرور معمولا این اتصالات دچار نشتی و خرابی نشوند.

ظاهر دوش حمام: همانطور که در این مطلب هم اشاره شد دوش‌های حمامی از انواع و اقسام مدل‌های مختلف طراحی و تولید شده‌اند. که انتخاب ظاهری مدل دوش سلیقگی است. با وجود تنوع بالای این محصولات به راحتی میتوان مدل مناسب با فضای حمام خود را انتخاب کرد.

پیشنهاد شده برای شما: بهترین ست شیرآلات ایرانی و خارجی بازار

دوش چراغدار هوشمند LED حمام

دوش چراغدار هوشمند LED حمامی یکی از جدیدترین مدل دوش‌های مدرن و امروزی هستند که با وجود ایجاد نورهای رنگی برای فضای حمام بسیار مورد توجه خریداران دوش قرار گرفته‌اند. اما بسیاری از خریداران این سوال را می‌پرسند که دوش چراغدار هوشمند LED حمام خوبه بخریم؟ در پاسخ باید گفت این مدل دوش از لحاظ کاربرد و فشار آب مانند دوش های معمولی هستند با این تفاوت که با خروج آب از سردوش نورهای رنگی را ایجاد کرده و سبب زیبایی بیشتر این مدل دوش می‌شود.

بهترین مدل دوش حمام

برندهای مختلف تولید کننده دوش‌های حمام را مدل های متنوعی تولید کرده‌اند که باشناخت بهترین مارک دوش حمام میتوانید مدل رلخواه خود را انتخاب کنید که برندهای معتبری نظیر شودر، قهرمان، راسان، سوبان و برندهای خارجی Pfister، Moen، Danze،Delta را میتوان از برترین‌های بازار نام برد.

مشخصات، قیمت و خرید دوش حمام

در این مطلب انواع دوش حمام را بررسی کردیم.  این محصولات در انواع رنگ‌های مختلف کروم، نقره‌ای، طلایی، طلایی مات و سفید طراحی و تولید می‌شوند.  هر کدام از آن‌ها کیفیت و زیبایی خاص خود را دارند. با توجه به این موضوع ما در این قسمت پرفروشترین مدل دوش های حمام سال 2022 را لیست کرده‌ایم. می‌توانید با در نظر گرفتن فضای حمام و سلیقه خود مدل دوش حمام را انتخاب و برای دیدن مشخصات و قیمت هر کدام روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول کلیک نمایید.

درحال دریافت محصولات منتخب ...

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا